Gå til innhold

Jobbe videre på forholdet eller gå?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lang historie kort... :) 

Samboer og meg er inne i en svært dårlig periode... 
Hun mente jeg ikke viste henne "NOK" kjærlighet over lengre tid. VI gikk i parterapi og vi fikk begge oppgaver å jobbe med.

Nå, etter 4 måneder så sier hun at hun ser at jeg jobber, men hun har gått så lenge å følt at jeg ikke elsket henne at hun ikke klarer å jobbe eller tro på at forholdet kommer til å vare. Alikevel så har vi ikke slått opp, og vi kan ha gode dager, men det ligger liksom noe der. 

Jeg er rett og slett sykt usikker på hva jeg kan gjøre for at dette skal fungere. Klart jeg elsker henne, men i hverdagen med full jobb og trening så blir litt til en vane. Jeg innrømmer at jeg kunne gjort ting anderledes eller bedre, men det har jeg virkelig skjerpet meg på. 
Det som skremmer meg er at hun ikke klarer å jobbe med dette selv, og legger det meste over på meg... noe jeg syns er urettferdig. 
Noen som har noen tips? Jeg føler forholdet er litt dødt, men alikvel så "blir" hun. 

Hilsen Mann 29år.

Anonymkode: 8d862...128

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må nok være villig til å gjøre en del ting annerledes. Feks trene mindre en periode mens dere jobber med forholdet. Det samme må gjelde henne, hun må også sette av nok tid til oppgavene. 

Anonymkode: 24165...b5b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...