Gå til innhold

Kom flygeblad med "tilbud" fra Kiwi i dag.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

"Billig sommer & grillmat" 

Dette er eksempler på hva de sier er billig;

Spareribs kr. 259.- pr kilo.                               Prior grillpølser kr. 221,78 pr kilo.                 Laksefilet kr. 244,62 pr kilo.                   Skivet Jarlsberg kr 210,40 pr kilo.                  Ja, til og med First Price svine grill ribbe koster 147,14 pr kilo. 

Takk gud for at man bor ved svenskegrensen 🙏

Varme tanker til dere vestlendinger, det var noe som het svenskepakker under krigen, kanskje vi skal begynne å sende slike vestover igjen 😊

Anonymkode: 18417...916

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Handler i sverige vi også,til hæl... med kiwi

Anonymkode: f4bb4...278

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Handler i sverige vi også,til hæl... med kiwi

Anonymkode: f4bb4...278

Kiwien går fint.

Anonymkode: 99756...e0a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Spareribs kr. 259.- pr kilo.                               Prior grillpølser kr. 221,78 pr kilo.                 Laksefilet kr. 244,62 pr kilo.                   Skivet Jarlsberg kr 210,40 pr kilo.                  Ja, til og med First Price svine grill ribbe koster 147,14 pr kilo. 

Varme tanker til dere vestlendinger, det var noe som het svenskepakker under krigen, kanskje vi skal begynne å sende slike vestover igjen 😊

Vi støtter norsk landbruk og den norske bonden vi som bor på Vestlandet.

Anonymkode: df7cd...b3f

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Og hva med oss sørlendinger?

Anonymkode: edc74...702

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Vi støtter norsk landbruk og den norske bonden vi som bor på Vestlandet.

Anonymkode: df7cd...b3f

Det gjør vi alle, gjennom skatteseddelen. Ikke få milliarder som blir overført til den norske bonden fra alle oss skattebetalere. Det får holde! 

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Har hørt så ufattelig mange ganger at det dårligste kjøttet blir solgt fra både sverige og danmark til harry-nordmenn.

Så nei takk, jeg velger norsk. Eneste jeg bestiller fra Sverige er godteri jeg ikke får tak i i Norge, og det har skjedd èn gang.

Anonymkode: e193c...bb3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har hørt så ufattelig mange ganger at det dårligste kjøttet blir solgt fra både sverige og danmark til harry-nordmenn.

Så nei takk, jeg velger norsk. Eneste jeg bestiller fra Sverige er godteri jeg ikke får tak i i Norge, og det har skjedd èn gang.

Hørt, men tydeligvis ikke smakt. Norge er nesten verre enn Nord Korea når det gjelder propaganda og falske rykter om utenlandsk mat. Vi blir regelrett manupulert av bonde organisasjoner og myndigheter. I Sverige får du kjøpt mat fra hele Europa. Utsøkte oster fra Frankrike og Nederland. Italiensk is og pasta. Jeg kjøpte juleribbe i Sverige i fjor, fersk fra Litauen. Tilbakemeldingene jeg fikk var at det var den beste juleribba ever. Under pandemien kjøpte vi Gilde ribbe, den er ikke i nærheten.. 

Skrevet

Det er jo ikke så billig. Samtidig øker jo hele tiden prisene på varer som ikke er på tilbud.  Jeg synes også at vareutvalget er elendig for tiden, da jeg ikke bryr meg så mye om slik marinert grillmat, pølser og burgere.  Noe finner jeg selvfølgelig likevel, men synes butikkene jevnt over har kjedelige tilbudsaviser for tiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Hørt, men tydeligvis ikke smakt. Norge er nesten verre enn Nord Korea når det gjelder propaganda og falske rykter om utenlandsk mat. Vi blir regelrett manupulert av bonde organisasjoner og myndigheter. I Sverige får du kjøpt mat fra hele Europa. Utsøkte oster fra Frankrike og Nederland. Italiensk is og pasta. Jeg kjøpte juleribbe i Sverige i fjor, fersk fra Litauen. Tilbakemeldingene jeg fikk var at det var den beste juleribba ever. Under pandemien kjøpte vi Gilde ribbe, den er ikke i nærheten.. 

Mye god utenlandsk mat. Typen handler i sverige og jeg har ihvertfall ikke likt verken bacon eller kjøttdeig derfra. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på svensketur med ei som hadde utdannelse fra Oslo kokk & stuertskole og i tillegg hadde flere års erfaring fra ett av de fineste hotellene, hun reiste vanligvis ikke til Sverige men ble med likevel, hun ble overrasket over det hun så og mente kjøttet var minst like bra som det man får i norske butikker.

Anonymkode: 12781...533

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...