Mayer Skrevet 25. juni 2024 #1 Del Skrevet 25. juni 2024 Er litt redd for å få en atombombe i senga. Reiser om kort tid og skal bli to uker... bør jeg avlyse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minitroll Skrevet 26. juni 2024 #2 Del Skrevet 26. juni 2024 Den atombomba kan lande hvor som helst, så det er bare til å slappe av og reise. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supermerry Skrevet 26. juni 2024 #3 Del Skrevet 26. juni 2024 Mayer skrev (12 minutter siden): Er litt redd for å få en atombombe i senga. Reiser om kort tid og skal bli to uker... bør jeg avlyse? Nei. Sannsynligvis større sjans for å få atombomben i sengen her i Norge - særlig hvis du bor helt i nord. Russland vil nå for tiden ikke våge å bombe USA. Men som vi vet fra helt nyere tid, kan de finne på å spise seg inn på ubetydelige land i deres nærområder. Du er sannsynligvis tryggere for russisk bombing i USA enn i Norge. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 26. juni 2024 Forfatter #4 Del Skrevet 26. juni 2024 (endret) Supermerry skrev (11 minutter siden): Nei. Sannsynligvis større sjans for å få atombomben i sengen her i Norge - særlig hvis du bor helt i nord. Russland vil nå for tiden ikke våge å bombe USA. Men som vi vet fra helt nyere tid, kan de finne på å spise seg inn på ubetydelige land i deres nærområder. Du er sannsynligvis tryggere for russisk bombing i USA enn i Norge. Endret 26. juni 2024 av Mayer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #5 Del Skrevet 26. juni 2024 Russland er problemet? Right... Jeg ville ikke reist til USA pga. elleville masseskytinger der, DÉT er problemet. Anonymkode: e4d68...096 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #6 Del Skrevet 26. juni 2024 Er USA i krig? Anonymkode: 5e39a...bdf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
svartkatt Skrevet 26. juni 2024 #7 Del Skrevet 26. juni 2024 HÆ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #8 Del Skrevet 26. juni 2024 Nah... Det er en stor sjanse for atomkrig, men jeg ser for meg en gentlemans agreement hvor Russland og USA passer på å holde krigen i tredjeland. Hvis Russland bomber selve USA er de ferdige, og omvendt. Det skjønner Putin også. Det er ikke sikkert USA begår selvmord for å hevne Tyskland eller Polen. Anonymkode: 0ee8e...fa4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #9 Del Skrevet 26. juni 2024 Det er større sjanse for at du blir påkjørt og drept på vei til din lokale matbutikk, enn at du får en atombombe på deg i USA. Reis og kos deg. Slapp av og nyt ferien! Anonymkode: 22dc9...b5f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mayer Skrevet 26. juni 2024 Forfatter #10 Del Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Russland er problemet? Right... Jeg ville ikke reist til USA pga. elleville masseskytinger der, DÉT er problemet. Anonymkode: e4d68...096 Husk at USA er et veldig stort land, så det er kanskje ikke så ekstremt som det kan fremstå på nyhetene. Vi har jo alltid fått mye USA-nyheter på våre norske kanaler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #11 Del Skrevet 26. juni 2024 Det fine med atombomben er at den liker å dele, så de av oss som ikke får bomben i hodet, kan glede oss til giftig nedfall isteden. Bare å glede seg 🥰 Anonymkode: d9bf8...7ea 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå