Gå til innhold

Trygt å reise til USA mtp. krigen?


Mayer

Anbefalte innlegg

Er litt redd for å få en atombombe i senga. Reiser om kort tid og skal bli to uker... bør jeg avlyse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den atombomba kan lande hvor som helst, så det er bare til å slappe av og reise. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mayer skrev (12 minutter siden):

Er litt redd for å få en atombombe i senga. Reiser om kort tid og skal bli to uker... bør jeg avlyse?

Nei. Sannsynligvis større sjans for å få atombomben i sengen her i Norge - særlig hvis du bor helt i nord. Russland vil nå for tiden ikke våge å bombe USA. Men som vi vet fra helt nyere tid, kan de finne på å spise seg inn på ubetydelige land i deres nærområder. Du er sannsynligvis tryggere for russisk bombing i USA enn i Norge.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrevet (endret)
Supermerry skrev (11 minutter siden):

Nei. Sannsynligvis større sjans for å få atombomben i sengen her i Norge - særlig hvis du bor helt i nord. Russland vil nå for tiden ikke våge å bombe USA. Men som vi vet fra helt nyere tid, kan de finne på å spise seg inn på ubetydelige land i deres nærområder. Du er sannsynligvis tryggere for russisk bombing i USA enn i Norge.

:(

Endret av Mayer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russland er problemet? Right...

Jeg ville ikke reist til USA pga. elleville masseskytinger der, DÉT er problemet. 

Anonymkode: e4d68...096

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er USA i krig?

Anonymkode: 5e39a...bdf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nah...

Det er en stor sjanse for atomkrig, men jeg ser for meg en gentlemans agreement hvor Russland og USA passer på å holde krigen i tredjeland. Hvis Russland bomber selve USA er de ferdige, og omvendt. Det skjønner Putin også.

Det er ikke sikkert USA begår selvmord for å hevne Tyskland eller Polen.

Anonymkode: 0ee8e...fa4

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er større sjanse for at du blir påkjørt og drept på vei til din lokale matbutikk, enn at du får en atombombe på deg i USA. Reis og kos deg. Slapp av og nyt ferien!

Anonymkode: 22dc9...b5f

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Russland er problemet? Right...

Jeg ville ikke reist til USA pga. elleville masseskytinger der, DÉT er problemet. 

Anonymkode: e4d68...096

Husk at USA er et veldig stort land, så det er kanskje ikke så ekstremt som det kan fremstå på nyhetene. Vi har jo alltid fått mye USA-nyheter på våre norske kanaler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det fine med atombomben er at den liker å dele, så de av oss som ikke får bomben i hodet, kan glede oss til giftig nedfall isteden. Bare å glede seg 🥰

Anonymkode: d9bf8...7ea

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...