Gå til innhold

Hva har du prøvd å onanere med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Som overskriften sier,  hva har du onanert med uteom de vanlige greiene som fingre og sex leketøy?

Jeg kan begynne, jeg hadde ikke noe leketøy eller kondom. Så tenkte jeg skulle være smart og tok en tusj med en brødpose rundt. 🤣🤣 var vondt ja haha

Anonymkode: 7ee72...cbb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Agurk

Anonymkode: 83177...cf7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første sexleketøy var hjemmelaget.. jeg klippet hull i madrassen og jokket ivei, mens jeg så på undertøysmodellene i Sparkjøp. Men jeg jokket for lenge, og fikk brannsår på lisskarn.. Lærdommen ble.. jokk aldri på en kvinne som er tørr som en svamp😅

  • Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Som overskriften sier,  hva har du onanert med uteom de vanlige greiene som fingre og sex leketøy?

Jeg kan begynne, jeg hadde ikke noe leketøy eller kondom. Så tenkte jeg skulle være smart og tok en tusj med en brødpose rundt. 🤣🤣 var vondt ja haha

Anonymkode: 7ee72...cbb

tusj her også. flere tusjer. en krok gikk av

Anonymkode: 1a3d0...410

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (1 time siden):

Mitt første sexleketøy var hjemmelaget.. jeg klippet hull i madrassen og jokket ivei, mens jeg så på undertøysmodellene i Sparkjøp. Men jeg jokket for lenge, og fikk brannsår på lisskarn.. Lærdommen ble.. jokk aldri på en kvinne som er tørr som en svamp😅

😆 badetøy modellene i sparkjøp her og, og hull i madrassen.

Er så lite stolt av det i ettertid. Tror neppe mamma skjønte noe😆 ehh. Slapp brannsår da, uvisst av hvilken grunn.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid levd etter prinsippet "Om jeg ikke vil ha det i munnen, eller det gjør vondt/svir å ha i munnen, vil jeg ikke ha det nedentil heller" (slimhinner begge deler). 

Jeg vil ikke ha tusj i munnen, og ikke madrasser heller 😉

Agurker og slik derimot, null stress! 

Anonymkode: c2a7f...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gulrot når jeg var tenåring 😂 men var så sykt trangt og vondt så ga det opp 🤭 hatt sex x antall ganger i uken siden jeg var 16 år og slet i sikkert 7 år med at det var alt for vondt og trangt de 5 første minuttene med penis 🙃 måtte jobbe en stund før det penis gikk inn uten at det gjorde alt for vondt 🤪

Anonymkode: d9bcf...938

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Banan, med skallet på. Men fant fort ut at enden (den uten stilk) skrapte meg opp innvending. 

Anonymkode: 89b25...108

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sander33 skrev (3 timer siden):

😆 badetøy modellene i sparkjøp her og, og hull i madrassen.

Er så lite stolt av det i ettertid. Tror neppe mamma skjønte noe😆 ehh. Slapp brannsår da, uvisst av hvilken grunn.

Ikke undervurder moren din 😉

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Banan, med skallet på. Men fant fort ut at enden (den uten stilk) skrapte meg opp innvending. 

Anonymkode: 89b25...108

No shit.

Anonymkode: ebcaa...f82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilde grillpølser

Anonymkode: c6510...890

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjelden jeg gjør det, men når jeg gjør bruker jeg aldri en ordentlig bildo.

En litt tykk gulerot er perfekt for meg. Men har den i noe for vil ikke den skal knekke der inne. Og nei til bakterier.

Agurk. Blir for stort, så litt vondt. Husker hvor ekkelt det var å se på en agurk etter den første gangen. Følte meg overgrepet fordi det var vondt 😂 Tenkte livet ikke vil bli det samme igjen. Det ble det.

Lagde min egen mcgyver av en tøyrkerull jeg klipte og teipet sammen og rullet papir rundt, for så en kondom over der igjen. Det er kanskje den pinligste, føles rart og desperat. Jeg var desperat.

En pudder børste, rart nok er det den jeg har følte mest med. Men kastet den av skam etter den ene gangen 😂

Anonymkode: 9dae0...656

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den der tuppen på toppen av en lavalampe 😆

Anonymkode: ae9cb...3ef

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leppemomade og støvsuger. 

Anonymkode: a5671...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etui til tannkost. Montert fast i en parasollholder(plastdunk/støtte). Forstå det den som kan…ikke mitt beste øyeblikk.

Anonymkode: d3b64...d33

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har prøvd agurk, banan og gulrot 😂

Ellers så var favoritten å putte to para tennissokker, garnnøste, bamse, kluter mellom beina på en stol, og kneke seg til orgasme. 

I bilen ble jeg så desperat en gang at jeg brukte en mini høyttaler mellom beina 😂😂😂😂. Den var ihvertfall hard nok 🫣😂😆

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eplepai 🙈

Anonymkode: 6c5e2...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar en sokk opp og ned på kuken

Anonymkode: 72c05...29d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Tenkte livet ikke vil bli det samme igjen. Det ble det.

Anonymkode: 9dae0...656

Hehe

Anonymkode: 2ba98...f2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (11 timer siden):

Har prøvd agurk, banan og gulrot 😂

Ellers så var favoritten å putte to para tennissokker, garnnøste, bamse, kluter mellom beina på en stol, og kneke seg til orgasme. 

I bilen ble jeg så desperat en gang at jeg brukte en mini høyttaler mellom beina 😂😂😂😂. Den var ihvertfall hard nok 🫣😂😆

Du har fantasien i orden skjønner æ 😜👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...