Gå til innhold

Hvorfor forsetter man og ligge med eksen etter ett brudd?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så det har seg sånn at det ble slutt mellom meg og eksen for snart to år siden. Men har begge gått videre, og lever livet og ligger med hvem vi vil. Men når vi møtes på fest, ender jeg alltid og være med han hjem. Selvom familien hans er hjemme. Det er snart to år siden og vi ligger fortsatt.

Anonymkode: 0702d...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Safe puling uten forpliktelser. Vinn-vinn.

Anonymkode: f0999...d4a

Han vet at jeg fortsatt har skikkelig følelser for han, og at jeg ikke har gått helt videre. Skjønner ikke hvorfor han fortsetter og ligge med meg så lenge etter når jeg syntes jeg maser om ting.

Anonymkode: 0702d...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Han vet at jeg fortsatt har skikkelig følelser for han, og at jeg ikke har gått helt videre. Skjønner ikke hvorfor han fortsetter og ligge med meg så lenge etter når jeg syntes jeg maser om ting.

Anonymkode: 0702d...4fb

Les svar over.

Anonymkode: f0999...d4a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Les svar over.

Anonymkode: f0999...d4a

Ja, men han vet jo han gir meg falske forhåpninger

Anonymkode: 0702d...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, men han vet jo han gir meg falske forhåpninger

Anonymkode: 0702d...4fb

Det er ditt ansvar å trekke deg unna. 

Begynn med å holde deg unna steder der han er.

Anonymkode: c9e61...5c5

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja, men han vet jo han gir meg falske forhåpninger

Anonymkode: 0702d...4fb

Dette blir brutalt, men det kan fort være han ikke bryr seg, og kun høster godene av at du fremdeles er villig.

Anonymkode: c9d18...f8b

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet dette ikke er det du vil høre, men han gjør det fordi han vet du er tilgjengelig. Som andre sier, du har også et ansvar oppi dette, er du ikke fornøyd med at han bruker seg for sex så avslutter du det.

Anonymkode: 65112...7de

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Unnskyld ts, men han kommer sikkert ikke til å ta hensyn til at du har følelser. Det er du som må slutte å bli med han hjem, sett en strek ellers vil du slite enda lenger med å gå videre. 

Anonymkode: f2355...c2e

  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Så det har seg sånn at det ble slutt mellom meg og eksen for snart to år siden. Men har begge gått videre, og lever livet og ligger med hvem vi vil. Men når vi møtes på fest, ender jeg alltid og være med han hjem. Selvom familien hans er hjemme. Det er snart to år siden og vi ligger fortsatt.

Anonymkode: 0702d...4fb

For å spisse dette til det ekstreme 

Det at du er ei jævla fitte, betyr ikke at fitta ikke er god  ... 

hvilket betyr at selv om du er en jævla kuk, ikke betyr at den ikke er god....🙂

Anonymkode: 66cc2...d3e

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Han vet at jeg fortsatt har skikkelig følelser for han, og at jeg ikke har gått helt videre. Skjønner ikke hvorfor han fortsetter og ligge med meg så lenge etter når jeg syntes jeg maser om ting.

Anonymkode: 0702d...4fb

Fordi du er tilgjengelig, og han slipper jobbe for å få seg noe... 

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Ja, men han vet jo han gir meg falske forhåpninger

Anonymkode: 0702d...4fb

Gjør han det?
Sier han at det er muligheter for å bli sammen igjen? 
Gir han inntrykk for at det er noe mer enn sex? 
 

Anonymkode: 6e0b5...b29

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS, ditt anonyme krek: Spør deg selv om han blir med deg hjem.. :)

Kort svar: dårlig vane fra begges side.

Jeg vet ikke om det kan lages avstemninger her, me njeg tror ikke vi trenger det for å finne ut om flest tipper ja eller nei. Han er kanskje litt videre, men ikke særlig langt i beste fall. Hvis eller når det er ny dame der kan du jo ta en prat med henne om det.

Endret av carlberner1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Ja, men han vet jo han gir meg falske forhåpninger

Anonymkode: 0702d...4fb

Fordi det gir han blankt faen i. Ikke særlig snill fyr.

Anonymkode: 248d9...d7b

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle virkelig ønske at jenter ble opplært i hvordan gutter fungerer fra tidlig alder. At sex betyr ALT for gutter/menn og trumfer det meste. 

Jenter ligger stort sett bare med gutter de er tiltrekt av og kunne tenke seg et forhold med.

Gutter ligger stort sett med alle jentene de kan ligge med så fremt de ikke er direkte motbydelige (noe svært få er). 

Så at en gutt/mann vil ligge med deg betyr som regel ikke at han er interessert i deg eller savner deg eller noe som helst annet enn at du er et tilgjengelig ligg. Det er alt annet utenom selve sexen du må se på og bedømme interessen hans etter. 

Men husk også at gutter/menn gjør og sier det mest utrolige for å få ligget med en jente, så gi det tid. Helst ikke ligg med dem før man er i et forhold med dem.

 

 

Anonymkode: bea3a...d80

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han vet veldig godt at han gir meg falske forhåpninger, og han har sagt det både til meg og bestevennen min. Er derfor jeg lurer på hvorfor han fortsetter og ligge med meg?

Anonymkode: 0702d...4fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han vet veldig godt at han gir meg falske forhåpninger, og han har sagt det både til meg og bestevennen min. Er derfor jeg lurer på hvorfor han fortsetter og ligge med meg?

Anonymkode: 0702d...4fb

Så han sier at han vil noe mer med deg? 
Han gir inntrykk for at han ønsker noe mer enn sex med deg? 
Hvor ofte henger dere sammen utenom fylla/sex? 

Anonymkode: 6e0b5...b29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Han vet veldig godt at han gir meg falske forhåpninger, og han har sagt det både til meg og bestevennen min. Er derfor jeg lurer på hvorfor han fortsetter og ligge med meg?

Anonymkode: 0702d...4fb

Men han driter i dine følelser. Jo før du innser det og setter en stopper for dette jo bedre vil du ha det.

Anonymkode: 64531...ba9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Han vet veldig godt at han gir meg falske forhåpninger, og han har sagt det både til meg og bestevennen min. Er derfor jeg lurer på hvorfor han fortsetter og ligge med meg?

Anonymkode: 0702d...4fb

Du har vel fått flere svar på akkurat dette.

Anonymkode: 65112...7de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Han vet veldig godt at han gir meg falske forhåpninger, og han har sagt det både til meg og bestevennen min. Er derfor jeg lurer på hvorfor han fortsetter og ligge med meg?

Anonymkode: 0702d...4fb

Fordi han kan. 

Det ligger ikke noe dypere mening bak det. Du melder deg frivillig til sex med han og han sier ikke nei. 

Det er ditt ansvar å ikke ligge med han dersom du har følelser for han og dette er vondt for deg. Hvorfor tror du at det er hans ansvar å ta vare på dine følelser? Særlig når du ikke gjør det selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...