Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg planlegger å gå på 3av konsertene til en artist som skal ut på turné snart. Konserten har likt innhold på alle konsertene, ser dette rart ut at jeg dukker opp så mange ganger ? Legger artisten merke til at jeg er der igjen? 

Anonymkode: 45882...da9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kommer vel an på hvor mange som går på de konsertene det. Er det 50 personer på hver konsert, så vil nok artisten merke det. 

Anonymkode: 6f32a...2c9

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig å turnerer sammen med artister og band man er blodfan av som ferie.

Anonymkode: b2872...1fd

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du står langt fram så vil artisten legge merke til deg, men du er garantert ikke den eneste gjengangeren. Liker du artisten får du med deg så mange konserter du kan! Kos deg! 

Anonymkode: 176fa...389

AnonymBruker
Skrevet

Ts her 

Er det lov å gi gaver til artisten etter konserten? 

AnonymBruker
Skrevet

Spiller det noen rolle.

Jeg var en gang på 4 konserter i løpet av 8 dager med samme band. Og det var ikke de eneste den sommeren engang.

De kjente oss igjen, vinket og kom bort og snakket etter hver konsertene. På den aller siste var det klem fra scenekanten. Så noen setter pris på trofaste fans som stiller opp uten å være masete.

Anonymkode: eabb9...f32

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du ikke vil bli lagt merke til, kan du bare kle deg ut - på konsert nr.1 kan du fremstå som en mann med fullskjegg, på konsert nr.2 som en hippie med langt hår og fargerike jakkemerker, og på konsert nr.3 som en bestemor med rullator.

Men om det er snakk om Taylor Swift eller andre store artister, tror jeg neppe de legger merke til alle som er på konsertene deres, og tror neppe at de tar imot tilfeldige gaver; dersom du vil være anonym, kan du eventuelt sende gaven i posten til artistens plateselskap.

Anonymkode: 9d286...b2a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ts her 

Er det lov å gi gaver til artisten etter konserten? 

Vi gjorde det, men avtalte det med vaktene på forhånd og gaven var noe i forbindelse med en av de mest kjente sangene.

Anonymkode: eabb9...f32

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...