Gå til innhold

Forelsket i mann som er homofil


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Eller sterkt betatt. Følelser er det hvertfall! En mann som jeg har visst fra start at er homofil. Vi har felles venner og er blitt gode venner det siste halve året. Og ja, nå får jeg sommerfugler av å være rundt han osv.. må holde meg unna. Noen som har opplevd det samme og hvordan i all verden kan det skje? Er det en slags kjemisk reaksjon..?

Anonymkode: 2971f...a41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sikkert fordi han er "forbudt" / umulig ? 

Hadde han vært heterofil og singel, og prøvd seg på deg, så kanskje han ikke hadde vært så interessant likevel... ;) 

Men altså, dette må du jo bare legge ifra deg. Slutt å dyrke følelser rundt det. Er jo som å grave seg selv ned i et hull. 

Endret av Bombasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du er hot nok til å omvende han om han til å være bi 

Anonymkode: f0bd1...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det bare er fordi det er trygt og ufarlig. Du vet allerede resultatet, så du kan ikke bli såret. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om du gjør et forsøk på å omvende han, eller gjøre han frisk som de ville sagt i gamle dager. 

Anonymkode: 499e5...065

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om han ikke kan like deg, så er jo han innefor din sexualitet. Kan bare være derfor også? 

Anonymkode: 9b6c4...6f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 minutter siden, AnonymBruker said:

Eller sterkt betatt. Følelser er det hvertfall! En mann som jeg har visst fra start at er homofil. Vi har felles venner og er blitt gode venner det siste halve året. Og ja, nå får jeg sommerfugler av å være rundt han osv.. må holde meg unna. Noen som har opplevd det samme og hvordan i all verden kan det skje? Er det en slags kjemisk reaksjon..?

Anonymkode: 2971f...a41

Denne taper du. Han møter partnere som har tilgang til og kan trene med utstyret 24 timer i døgnet.

Endret av T-AA
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sittet på den andre siden av bordet til TS. Situasjonen er motsatt siden jeg er åpnen lesbisk kvinne. Jeg har hatt menn som har været hodestups forelsket i meg, og har på en høflig måte avvist de og spurt pent om at de bør bearbeide følelsene, skal et vennskap være bærekraftig i lengden. Du kan jo alltid slenge ut en hypotetisk teori hva om… og se reaksjon, men er en homofil så er det ikke bare bytte fil. 
mitt beste råd er om du ønsker å beholde ham som venn er å bearbeide følelsene du har for ham og akspetere at han ikke blir din fremtidige partner.

Anonymkode: 58967...c5f

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, T-AA said:

Denne taper du. Han møter partnere som har tilgang til og kan trene med utstyret 24 timer i døgnet.

Hehe, Jerry? 

Anonymkode: 984ec...369

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er mann selv, så er det vel ikke noe problem.

Hvis du ikke har penis så kan du putte en agurk i trusa. Ikke sikkert han merker forskjell

Anonymkode: 220d5...a68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer mest sannsynlig fordi han scorer på flere av kvalitetene du ser etter, selv om han ikke scorer på alle. 
Det er ikke noe mer mystisk enn det. 

Anonymkode: a047e...421

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Eller sterkt betatt. Følelser er det hvertfall! En mann som jeg har visst fra start at er homofil. Vi har felles venner og er blitt gode venner det siste halve året. Og ja, nå får jeg sommerfugler av å være rundt han osv.. må holde meg unna. Noen som har opplevd det samme og hvordan i all verden kan det skje? Er det en slags kjemisk reaksjon..?

Anonymkode: 2971f...a41

Du har gjort det vanskelig for deg selv ihvertfall. 

Det holder vel at du føler han er attraktiv på ett, eller flere områder da. Det er nok ikke noe mer mystisk, eller spennende enn det. 

Anonymkode: 2a097...503

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...