Gå til innhold

Jeg føler venninnen min alltid er sur

Suverenbruker

Anbefalte innlegg

Jeg føler venninnen min alltid er sur, hun er ikke like energisk som meg og jeg føler meg alltid veldig mye rundt henne. Når jeg sender hyggelige meldinger svarer hun bare med et hjerte eller en kort setning om et spørsmål, hun viser lite forståelse og anerkjennelse over mobil og i realiteten, jeg føler ofte det er jeg som alltid får gnisten i vennskapet til å holde, og når vi prater sammen, så prater hun ofte om kun seg selv og stiller lite spørsmål om meg selvom jeg legger inn en setning til et tema jeg vil prate med henne om. Nå har jo jeg adhd, så jeg er en mester på å overtenke og føle på det å ikke være ønsket. Men har tenkt på dette lenge og pratet med andre som skjønner hva jeg mener. Jeg kjenner jeg blir skikkelig irritert fordi jeg har et stort behov for å bli forstått, så derfor skriver jeg det her slik at jeg kan få litt tips til hva jeg skal gjøre. Jeg skal være med henne i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan være at du blir litt mye for henne? Jeg svarer også ofte kort eller med smileyer på SoMe. Fordi jeg har nok å gjøre og tenke på gjennom dagen og har ikke overskudd til å skrive eller anerkjenne masse via mobilen. Det høres slitsomt ut.

Ang. i morgen: Hva om du lar henne prate ferdig om seg selv uten å skyte inn hva du vil snakke om. Forstå og anerkjenn henne og det hun prater om. Så, når hun er ferdig, så kan du begynne å prate om dine ting. Se om hun da vil forstå og anerkjenne det du sier.

Anonymkode: c9253...9cb

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...