Gå til innhold

Fikk negativt test på dag 10 etter Otrivelle


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Så hcg brukte 7 og ikke 2 dager på å doble seg? Etter 1200 dobler den seg ikke annenhver dag, men likevel er det dessverre ikke et godt tegn.

Jeg hadde selv lav hcg-stigning (men mye høyere enn din) og det endte i MA, altså abort uten symptomer.

Noen utvikler hcg senere enn andre så det kan gå bra for deg. Økning er økning er det noen som sier. Men jeg er selv en som setter mer pris på ærlige svar enn drømmende svar som gir falskt håp.

Dette kan altså gå helt fint, men du er ganske langt unna gullstandarden for hva man anser som normal utvikling av hcg dessverre. 

Anonymkode: c0b95...37e

Legen sa det var godt tegn??

Anonymkode: 217de...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (42 minutter siden):

Så hcg brukte 7 og ikke 2 dager på å doble seg? Etter 1200 dobler den seg ikke annenhver dag, men likevel er det dessverre ikke et godt tegn.

Jeg hadde selv lav hcg-stigning (men mye høyere enn din) og det endte i MA, altså abort uten symptomer.

Noen utvikler hcg senere enn andre så det kan gå bra for deg. Økning er økning er det noen som sier. Men jeg er selv en som setter mer pris på ærlige svar enn drømmende svar som gir falskt håp.

Dette kan altså gå helt fint, men du er ganske langt unna gullstandarden for hva man anser som normal utvikling av hcg dessverre. 

Anonymkode: c0b95...37e

Den 2 tokk jeg hcg som var på 247. Og den 8, mener jeg den var på 1500.. ringer legen for og skjekke at jeg husker riktig tall. Er stressa nå

Anonymkode: 217de...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men vet du hvor vanlig MA er ift SA?

Anonymkode: 217de...506

Det er ingen tall på forskjellen her for de kan ikke vite i forkant om en SA egentlig er en MA. Det kunne de kun ha sjekket dersom de hadde kontinuerlig UL overvåking av foster. 

Ved en SA så order kroppen  opp selv, men man vet jo ikke i forkant da om liv og utvikling var stoppet opp før blødning oppstod. Mens med en MA så blir det oppdaget på UL  før blødning oppstår og kroppen da gjerne trenger hjelp til å tømme seg. 

 

Anonymkode: e1fb1...08d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Legen sa det var godt tegn??

Anonymkode: 217de...506

3244 var den på. Husket helt feil 🩵🩷

Anonymkode: 217de...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Den 2 tokk jeg hcg som var på 247. Og den 8, mener jeg den var på 1500.. ringer legen for og skjekke at jeg husker riktig tall. Er stressa nå

Anonymkode: 217de...506

 

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

3244 var den på. Husket helt feil 🩵🩷

Anonymkode: 217de...506

Mener du 2.juli i første innlegg?

2.juli hcg 247 og 8.juli hcg 3244?

Dobling ville vært 4.juli ca 500, 6.juli 1000 og 8.juli 2000.

Dine tall er intet annet enn kjempebra.

Anonymkode: c0b95...37e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...