Sen ve ben Skrevet 20. september 2024 #161 Del Skrevet 20. september 2024 lin skrev (3 timer siden): Hemsen synes var mye bere løst planmessig av søstrene. Man trenger hovedsakelig sengeplass og oppbevaring. Iallefall ingen pult🫣 synes hyllene de snekra var smarte 👍 Enig med deg. De sengene var jo robuste og skikkelig god snekkerjobb. Eva er råflink synes jeg👏🏼 Nesten så jeg får lyst til å leie henne pga de rå snekkeregenskapene. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 20. september 2024 #162 Del Skrevet 20. september 2024 Når jeg leser hva dere skriver og tenker meg om så er jeg faktisk enig i at søstrene burde vunnet. Jeg synes ikke det var pent hos dem, men som dere er inne på så handler ikke Fjellhytta bare om styling. Deltakerne skal svare på mange ulike oppgaver og selv om jeg ikke liker resultatet rent estetisk så er det veldig mye bra snekkerjobb hos dem. Så jeg endrer faktisk mening og sier at søstrene burde vunnet. Vinnerparet var bedre på styling og helhet, men de har også for det meste innredet og ikke virkelig pusset opp noe. Jeg må si jeg igjen reagerer på at det ikke virker som det er noen klare regler som deltakerne kan jobbe ut ifra. Hver uke er det liksom forskjellige kriterier for hammeren. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hudorm1 Skrevet 21. september 2024 #163 Del Skrevet 21. september 2024 Når gutta selv sier at de aldri kunne hatt det sånn i sin egen leilighet, og at det ikke er deres stil i det hele tatt, så syntes jeg konseptet har gått litt over styr. Skjønner jo at det hele er for å please dommere. Søstrene skulle hatt hammer denne uka, 100%. 13 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannesmiler Skrevet 21. september 2024 #164 Del Skrevet 21. september 2024 Det er veldig forskjell på hytte og leilighet, da. De skaper en hytte og ikke en leilighet. Tror det var poenget. De gutta imponerer meg virkelig. For meg leverer de det beste og mest sammenhengende jeg har sett i dette tv-konseptet. Totalt sett! 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 24. september 2024 #165 Del Skrevet 24. september 2024 Jeg kom sent i gang med fjellhytta! Ser ikke helt hvordan dette er fjellhytte mens hyttene på mjøsli var sommerhytte, men men. Det er helt nydelig å ikke ha med Aina! Sorry Aina, men det funker ikke. Astrid og Einar er flott sammen med Lars. Spennende at alle parene er ganske flinke i år! Jeg var litt bekymret før start, om søstrene skulle bli en reprise av søstrene for noen år siden (som var flotte mennesker men ikke spesielt gode til å pusse opp 🙈), men syns alle i år er flinke! Ingen voldsomme tabber, ting ser bra ut. Kunne sagt veldig mye mer, men går heller for spørsmålet jeg logget inn for: Hvorfor får ikke Arend hjelp når Andrea er syk? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 24. september 2024 #166 Del Skrevet 24. september 2024 Ginny skrev (3 timer siden): Jeg kom sent i gang med fjellhytta! Ser ikke helt hvordan dette er fjellhytte mens hyttene på mjøsli var sommerhytte, men men. Det er helt nydelig å ikke ha med Aina! Sorry Aina, men det funker ikke. Astrid og Einar er flott sammen med Lars. Spennende at alle parene er ganske flinke i år! Jeg var litt bekymret før start, om søstrene skulle bli en reprise av søstrene for noen år siden (som var flotte mennesker men ikke spesielt gode til å pusse opp 🙈), men syns alle i år er flinke! Ingen voldsomme tabber, ting ser bra ut. Kunne sagt veldig mye mer, men går heller for spørsmålet jeg logget inn for: Hvorfor får ikke Arend hjelp når Andrea er syk? Nå tror jeg at enten du spoiler eller at jeg ikke har fått med meg dette?🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mollami Skrevet 24. september 2024 #167 Del Skrevet 24. september 2024 Sen ve ben skrev (4 timer siden): Nå tror jeg at enten du spoiler eller at jeg ikke har fått med meg dette?🤔 Spoiling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 24. september 2024 #168 Del Skrevet 24. september 2024 Spoiler Jeg stussa på det samme. Kanskje de har bestemt seg for å være strengere med vikaren? Det har jo vært noen ganger i sommerhytta at det ble voldsomt mye bruk av vikar.. selv om sykdom burde gi gyldig grunnlag for vikar da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 24. september 2024 #169 Del Skrevet 24. september 2024 I siste episode blir det sagt at det er TRE homofile der? Jeg har bare fått med meg det homofile paret? Hvem er den tredje? Ikke at det betyr noe som helst, ble bare nysgjerrig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 24. september 2024 #170 Del Skrevet 24. september 2024 Sen ve ben skrev (4 timer siden): Nå tror jeg at enten du spoiler eller at jeg ikke har fått med meg dette?🤔 Det er jo ikke spoiler når det er fra siste episode som ble lagt ut i dag 03:00 på tv2 play 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 24. september 2024 #171 Del Skrevet 24. september 2024 Klump skrev (2 timer siden): I siste episode blir det sagt at det er TRE homofile der? Jeg har bare fått med meg det homofile paret? Hvem er den tredje? Ikke at det betyr noe som helst, ble bare nysgjerrig Regner med at det er han i venneparet. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 24. september 2024 #172 Del Skrevet 24. september 2024 Cookiesandcream skrev (3 minutter siden): Regner med at det er han i venneparet. Han hadde hvertfall besøk av sin mannlige kjæreste da de beiset hyttene. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaleidoskop Skrevet 24. september 2024 #173 Del Skrevet 24. september 2024 Ginny skrev (11 timer siden): Jeg kom sent i gang med fjellhytta! Ser ikke helt hvordan dette er fjellhytte mens hyttene på mjøsli var sommerhytte, men men. Det er helt nydelig å ikke ha med Aina! Sorry Aina, men det funker ikke. Astrid og Einar er flott sammen med Lars. Spennende at alle parene er ganske flinke i år! Jeg var litt bekymret før start, om søstrene skulle bli en reprise av søstrene for noen år siden (som var flotte mennesker men ikke spesielt gode til å pusse opp 🙈), men syns alle i år er flinke! Ingen voldsomme tabber, ting ser bra ut. Kunne sagt veldig mye mer, men går heller for spørsmålet jeg logget inn for: Hvorfor får ikke Arend hjelp når Andrea er syk? Da de filmet på mjøsli fantes ikke fjellhytta. Det gikk vel så bra/fin natur at det er to varianter av hytteprogram tipper jeg. Synes fjellhytta er så mye bedre en sommerhytta. Men det kan jo ha noe med str på hyttene å gjøre. Enig i at alle virker så utrulig flinke! 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klump Skrevet 24. september 2024 #174 Del Skrevet 24. september 2024 Kålrota skrev (38 minutter siden): Han hadde hvertfall besøk av sin mannlige kjæreste da de beiset hyttene. Å ja, den detaljen har ikke jeg fått med meg! Takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 24. september 2024 #175 Del Skrevet 24. september 2024 Klump skrev (4 timer siden): I siste episode blir det sagt at det er TRE homofile der? Jeg har bare fått med meg det homofile paret? Hvem er den tredje? Ikke at det betyr noe som helst, ble bare nysgjerrig Seriøst? 😅 Din gaydar er rimelig ødelagt, hehe. 🫶 8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyam Skrevet 25. september 2024 #176 Del Skrevet 25. september 2024 Cookiesandcream skrev (5 timer siden): Regner med at det er han i venneparet. Ja, leste et intervju med dem, tror tv2, at han var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_isabella Skrevet 25. september 2024 #177 Del Skrevet 25. september 2024 Cookiesandcream skrev (På 19.9.2024 den 13.42): Skjul innhold Søstrene og Andrea og Arend lå ganske likt hos meg i dag, men holdt en ekstra liten knapp på sistnevnte. Så jeg er fornøyd med vinneren. Det var bare noe ved helheten jeg likte. Synes Andrea er god på styling. Søstrenes hems var også kjempeflott og Eva har virkelig blitt knallgod på snekring. Venneparet gjorde en god innsats, men det ble litt for tomt og den siste hemsen ble for rotete og for lite snekring for min smak. Er morsomt denne gangen, for jeg vet liksom ikke helt hvem jeg heier på. Jeg har forskjellige favoritter fra uke til uke og synes det veksler mye. Jeg liker som sagt stylingen til Andrea, men synes det er litt dumt om de vinner den siden jeg ikke helt liker dynamikken dem imellom og siden jeg vet de går fra hverandre. Vet du at de har gjort det slutt eller antar du at de vil gjøre det pga. dårlig kjemi? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 25. september 2024 #178 Del Skrevet 25. september 2024 _isabella skrev (2 minutter siden): Vet du at de har gjort det slutt eller antar du at de vil gjøre det pga. dårlig kjemi? 😅 Det kom en artikkel om det før programmet startet opp. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_isabella Skrevet 25. september 2024 #179 Del Skrevet 25. september 2024 Kålrota skrev (Akkurat nå): Det kom en artikkel om det før programmet startet opp. Skjønner! Kan vel ikke si jeg er overrasket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 25. september 2024 #180 Del Skrevet 25. september 2024 _isabella skrev (9 minutter siden): Vet du at de har gjort det slutt eller antar du at de vil gjøre det pga. dårlig kjemi? 😅 Hehe, var vel ikke så vanskelig å forutsi, men jeg leste artikkelen altså. 🤭 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå