lin Skrevet 19. september 2024 #141 Del Skrevet 19. september 2024 Enig. Spoiler synes absolutt søstrene skulle vunnet idag. Jeg heier så på venneparet, men likevel greit å se at dommerne ikke deler ut «teøstehammer». De rakk dessverre ikke helt opp idag. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjær Skrevet 19. september 2024 #142 Del Skrevet 19. september 2024 lin skrev (46 minutter siden): Enig. Skjul innhold synes absolutt søstrene skulle vunnet idag. Jeg heier så på venneparet, men likevel greit å se at dommerne ikke deler ut «teøstehammer». De rakk dessverre ikke helt opp idag. Veldig enig. Det loftet var fantastisk! 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cookiesandcream Skrevet 19. september 2024 #143 Del Skrevet 19. september 2024 (endret) Spoiler Søstrene og Andrea og Arend lå ganske likt hos meg i dag, men holdt en ekstra liten knapp på sistnevnte. Så jeg er fornøyd med vinneren. Det var bare noe ved helheten jeg likte. Synes Andrea er god på styling. Søstrenes hems var også kjempeflott og Eva har virkelig blitt knallgod på snekring. Venneparet gjorde en god innsats, men det ble litt for tomt og den siste hemsen ble for rotete og for lite snekring for min smak. Er morsomt denne gangen, for jeg vet liksom ikke helt hvem jeg heier på. Jeg har forskjellige favoritter fra uke til uke og synes det veksler mye. Jeg liker som sagt stylingen til Andrea, men synes det er litt dumt om de vinner den siden jeg ikke helt liker dynamikken dem imellom og siden jeg vet de går fra hverandre. Endret 19. september 2024 av Cookiesandcream Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannesmiler Skrevet 19. september 2024 #144 Del Skrevet 19. september 2024 Synes rødt hadde fortjent denne uken. Men la oss ikke glemme at sykkelstativet var grusomt på rødt og nydelig på blått. Kan ha gjort utslaget. Også må jeg bare si at den grønne hytta har next level styling. Skikkelig imponert og inspirert. Den helheten de er i ferd med å skape er unik, spennende og som sagt: next level. Dette blir spennende! Men holder min knapp på grønn fremdeles. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 19. september 2024 #145 Del Skrevet 19. september 2024 (endret) Jeg husker aldri forskjell på fargene på hytta, så jeg blir totalt forvirret av referering til «gul hytte». Endret 19. september 2024 av Kålrota 14 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 19. september 2024 #146 Del Skrevet 19. september 2024 Kålrota skrev (2 timer siden): Jeg husker aldri forskjell på fargene på hytta, så jeg blir totalt forvirret av referering til «gul hytte». Jeg også. Foretrekker at vi bruker vennepar, gutta, kjæresteparet og søstrene feks. 13 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 19. september 2024 #147 Del Skrevet 19. september 2024 Kålrota skrev (4 timer siden): Jeg husker aldri forskjell på fargene på hytta, så jeg blir totalt forvirret av referering til «gul hytte». Same. Husker absolutt ikke fargene, og ikke alltid navnene til alle 😅 Får skrive resten i spoiler. Spoiler Sånn på visuelt uttrykk så kunne tre stykk tatt den i dag for min del. Syntes litt synd på søstrene som seriøst har bygd "hele hemsen" og virkelig har blitt gode på det! Jeg tipper de tapte litt på stativet og litt på styling - sett opp mot gutta og paret. Skjønt jeg syntes vel at snekkerarbeidet skulle fått telle litt ekstra denne uken med et stort tomt rom som skulle i stand. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarenogAron Skrevet 19. september 2024 #148 Del Skrevet 19. september 2024 refill skrev (10 minutter siden): Same. Husker absolutt ikke fargene, og ikke alltid navnene til alle 😅 Får skrive resten i spoiler. Skjul innhold Sånn på visuelt uttrykk så kunne tre stykk tatt den i dag for min del. Syntes litt synd på søstrene som seriøst har bygd "hele hemsen" og virkelig har blitt gode på det! Jeg tipper de tapte litt på stativet og litt på styling - sett opp mot gutta og paret. Skjønt jeg syntes vel at snekkerarbeidet skulle fått telle litt ekstra denne uken med et stort tomt rom som skulle i stand. Helt enig. De burde fått full uttelling for all den kjempebra snekringen. En klasse for seg 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ctrl Skrevet 19. september 2024 #149 Del Skrevet 19. september 2024 Dagens episode/min rangering: Spoiler 1. Eva og Grete Lysegrå hems. Men med lyst tak. Hvorfor i alle dager har de ikke beiset taket i den lysegrå farga? Rart valg. Fargeforskjellen var kanskje liten, men ikke optimal. En sone med to plassbygde senger og en stuesone. Ble veldig fint. Veggene skaper to ulike rom på hemsen, og samtidig skaper mye oppbevaringsplass - spesielt i kråa over trappa. Det ble veldig bra. For det kan brukes til en slags bortgjemt oppbevaringsplass for yttergangen nede også. Interiørmessig bra, selv om jeg ikke liker oransje. Visdomsordene på veggen kunne de spart seg for igjen, men det har iallfall blitt en rød tråd i hytta av det.. 😜 Soleklar vinner hos meg. Jeg kan ikke fatte at de ikke fikk gullhammeren. Astrid "savnet" èn farge i paletten, sa hun på runden. Hørt sånn tull. Men samtidig skryter hun av dem under talen på slutten. Hvorfor sa hun det ikke som det var at hun savnet denne fargen sin? Lars kaller rommet nydelig, og det på tross for at de har levert definitivt mest snekring denne uken. 2. Camilla og Michael Ny farge på hemsen, en lysegrå tone. Også i tak. Veldig fint! Kanskje den fineste fargen i dag. Mye finere enn den brune. En sovesone med èn seng og en stuesone med en vegg på ene siden mellom seg. Ble en veldig naturlig og fin soneinndeling, og samtidig uten å stenge helt igjen. Skjønner dog ikke hvorfor de valgte å tapetsere veggen på soveromssiden. Hadde storslåtte planer som ikke lot seg gjøre. Er enkelt innredet, men jeg synes det ble luftig og fint. Den gamle skolebenken ble dog ikke bra, og den hjemmesnekrede sofaen var så som så. 3. Andrea og Arend Brun hems. Også i tak. Ble lunt og greit. En sovesone med to senger og en skrivepultoppbevaringssone med en stor blå hylleseksjon. Ingen vegg imellom seg. Ble åpent og fint. Men savner en sittegruppe, og tror bruksområdet i oppholdsrommet er veldig begrenset kun med skrivepult, en enkel stol midt på gulvet og den store hylleseksjonen. Kommer til å bli et oppbevaringssted, og kun det. Malingssølet på skrivebordet ble ikke fint. Vinner gullhammeren. Hemsen deres ble bra, men jeg skjønner ikke at de vant i dag. Her ble Eva og Grete forbigått. 4. Espen og Sindre Brun hems, med lyst tak. Jeg skjønner virkelig ikke dette lyse taket, og synes det harmonerer dårlig med mørke brune vegger. En sovesone med èn seng og en stuesone. Det ble for mye som skjedde på hemsen. Farger, former, ting og tang alle veier. Støyende. Har gått helt bananas med gjenbruk. Ikke en hems etter min smak. Har levert minimum på snekring, sier Lars. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 19. september 2024 #150 Del Skrevet 19. september 2024 Uten å være sikker, så er kanskje taket ferdig behandlet? Levert ferdig med hvitkalket beis? 🤷♀️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^alfa^ Skrevet 19. september 2024 #151 Del Skrevet 19. september 2024 Ikke enig med dommerene i dag. Merkelig prioritering om valget skulle falle på stativet til slutt. Mine favoritter var helt klart søstrene og venneparet som en god nummer to. Hvem tror dere får de forskjellige dommerhammerene i finalen? Til nå virker grønn og blå stødigst på interiør. Rød og blå på snekring. Vet ikke hvem som er best på beis. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 19. september 2024 #152 Del Skrevet 19. september 2024 Det er veldig rart at søstrene ikke fikk uttelling på all snekringen. De fikk jo skryt for utførelsen også, dette var veldig merkelig. 8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*nordby* Skrevet 19. september 2024 #153 Del Skrevet 19. september 2024 Sååå skuffa over at venneparet ikke vant denne uken. Skapet til Arend og Andrea er jo helt ubrukelig. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 19. september 2024 #154 Del Skrevet 19. september 2024 Jeg hater at jeg synes det var riktig vinner i dag, for det er de deltakerne jeg liker absolutt minst. For første gang får jeg skikkelig innblikk i hvorfor det å være sammen med en psykolog ikke betyr at man har god dialog eller et fruktbart samspill. Blir uggen av å se hvordan det paret oppfører seg mot hverandre, de klinsjer nok mer enn de kliner. Og nå er det slutt mellom dem. Det er nesten så man puster lettet ut på deres vegne. Søstrene mangler kanskje ikke en farge, men de mangler variasjon i stoff og tekstur. Det er så flatt og kjedelig. Det hvite teppet passet overhodet ikke inn og gjorde vondt i øynene. Oppredning av seng burde de Google. De snekret mye, men det var lite helhet og stylingen virket ikke helt gjennomført eller ferdig. Disse visdomsordene, bare nei. Skapene/rominndelingem stjal veldig mye lys og hyllene var upratisk dype. Hadde kanskje fungert bedre med åpne og gjennomgående hyller, hvertfall i toppen av skapene. Det hadde ført til bedre lysgjennomstrømming i rommet. Fortsatt den beisefargen jeg liker best av alle, lys og delikat. Vennene fikser dessverre heller ikke styling. Og det ble for tomt hos dem. Veldig synd, det er deltakerne jeg liker aller best, de er så søte. Spesielt jenta synes jeg er artig. Gutta dro på litt vel mye, men det ble jo fint nok. For meg blir det for mye, men de skaper en atmosfære og en følelse. Lurer på hva de tenker når Andrea nå tar de igjen stylingmessig. Jeg tror ikke de er like sikre på seier lenger nå. (Har hatt følelsen av at de følte seg litt bedre enn de andre tidligere, spesielt han frittalende av dem har sagt ting jeg har tolket i den retning). 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 19. september 2024 #155 Del Skrevet 19. september 2024 Eva har blitt så flink til å snekre! Skikkelig imponert 🤗 8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 20. september 2024 #156 Del Skrevet 20. september 2024 Søstrene burde ha vunnet, synes det var finest og koseligst hos dem og de hadde snekra så mye og så bra at jeg ikke skjønner at de ikke vant. Merkelige dommere as! 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 20. september 2024 #157 Del Skrevet 20. september 2024 Jeg kan være enig i at stylingen hos søstrene ikke sitter helt, men jeg synes det er uforståelig at det skal telle mer enn at de har snekret så mye. Hylla til vinnerparet er klumpete og lite elegant, da synes jeg det hjelper lite at de er flinkere på dekor. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sen ve ben Skrevet 20. september 2024 #158 Del Skrevet 20. september 2024 Likte ikke hemsen til guttene, det ble for mye av alt, grusom gjenbruk🫤alt for mye og lite gjennomgående etter min mening, de var dårlige denne gangen. Og den stolen de vant? Grøss. Venneparet og søstrene synes jeg var best denne uken og burde ha vunnet en av de. Vinnerparet skjønner ikke jeg at vant. Pga hva? Kan noen fortelle meg det? Det var så kaldt og upersonlig. Andrea skryter så mye av seg selv og det tåler jeg ikke, liker ikke når folk skryter så innlysende. 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lin Skrevet 20. september 2024 #159 Del Skrevet 20. september 2024 (endret) Hemsen synes var mye bedre løst planmessig av søstrene. Man trenger hovedsakelig sengeplass og oppbevaring. Iallefall ingen pult🫣 synes hyllene de snekra var smarte 👍 Endret 20. september 2024 av lin 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet 20. september 2024 #160 Del Skrevet 20. september 2024 Synd at styling skal telle så mye. 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå