Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er jo helt på trynet. De dømte selvsagt ikke annerledes fordi de var homofile.

• Liker 4
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kålrota skrev (17 timer siden):

Du er jo helt på trynet. De dømte selvsagt ikke annerledes fordi de var homofile.

Litt merkelig er det nå uansett da. Vi har altså fire hytter hvor det er stor forskjell i den håndtverksmessige kvaliteten på det som er utført på selve hyttekroppen, og i forlengelse av denne. Men det er bare på en av dem hvor det aller meste må rives ned og gjøres på nytt ( absolutt all listing begge etasjer, terrasse, rekkverk mm) og da må man til overmål leve med fliser litt hulter til bulter både i entrè og på badet. Svenskene kaller sånt et fuskbygge, og det er et ganske dekkende uttrykk. Men de vant altså.

Helt uforståelig at f.eks. søstrene, to godt voksne damer med fysiske skavanker skulle dømmes så mye strengere enn to menn i sin beste alder. Arbeidet som ble utført på selve hytta hos søstrene (som jo er det vesentligste) vil man ikke behøve å gjøre på nytt. Og heller ikke noe av det Michael gjorde, og heller ikke mesteparten av det AA gjorde heller faktisk.  

• Nyttig 4
Skrevet

Du er uansett ett år etter alle oss andre og diskuterer detaljer som for de fleste har gått i glemmeboken. Kan du ikke lese tråden fra i fjor? 

• Liker 9
Skrevet
Kålrota skrev (4 timer siden):

Du er uansett ett år etter alle oss andre og diskuterer detaljer som for de fleste har gått i glemmeboken. Kan du ikke lese tråden fra i fjor? 

Problemet er vell at trådene er slått sammen. Så dette er tråden for i fjor også

• Liker 2
Skrevet
fjær skrev (3 timer siden):

Problemet er vell at trådene er slått sammen. Så dette er tråden for i fjor også

Ja? Man kan vel fortsatt lese om det i begynnelsen av tråden. 

• Nyttig 1
Skrevet
Kålrota skrev (8 timer siden):

Beklager det. Min feil. Trodde man kunne skrive innlegg om Fjellhytta i Fjellhyttetråden om det som opptar en når man vil. Var ikke klar over at det fantes en moderator her som snakker på vegne av absolutt alle andre, og som gir instrukser om hva man får, og ikke får skrive😉

• Nyttig 2
Skrevet

Du var nedlatende og homofobisk, derfor klikket jeg. Du virker  interessert i å diskutere programmet, bare å hive ut påstandene dine. 

• Liker 2
Skrevet
Kålrota skrev (Akkurat nå):

Du var nedlatende og homofobisk, derfor klikket jeg. Du virker  interessert i å diskutere programmet, bare å hive ut påstandene dine. 

Nei, nå får du gi deg, jeg er det motsatte av det. Det mest nedlatende man kan gjøre mot andre mennesker er å ha lave forventninger om dem. Det er det jeg reagerer på. Og vær så snill å slutte å slenge ut personkarrakteristikkermed skjellsord som at jeg er helt på trynet, nedlatende og homofobisk. Blir for dumt for meg

• Nyttig 1
Skrevet
Kålrota skrev (10 minutter siden):

Du trenger ikke klikke bare fordi noen mener noe annet enn deg. Om brukeren var homofibisk, så?

• Liker 2
Skrevet

Fordi det er et menneskesyn jeg ikke forstår og ikke respekterer. 

• Liker 1
Skrevet
Kålrota skrev (På 13.9.2025 den 19.10):

Finalen sendes 10. oktober, ifølge Google. 

Det er jo 8 uker de holder på og i dag  begynte uke 7.

Så finaleuken er vel nesten uke? 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Jeg liker alle i denne sesongen. Far og datter er søte, men jeg synes de er bittelitt utdatert med alle spilene sine. Og så synes jeg det er litt rart at de skal holde ting hemmelig hele tiden.

Mor og datter er både flinke og grundige - og de har uten tvil den beste stilen - de er ganske rå på både farger og stil og sammenheng.

Malin og Tobias er morsomme og jobber utrolig bra - jeg synes ikke hun virker lat, men Tobias får mye skjermtid fordi han driver å løfter tungt og gjør litt sånn humoristiske machogreier hele tiden.

Og så synes jeg Marie og Emil er søte - de er så unge, og de anstrenger seg jo veldig for å kommunisere godt.

Det eneste som er rart. er at de kaller det fjellhytta. Det er Mjøsli, liksom ikke akkurat fjell og vidde. Men jeg digger utsikten og synes arkitekturen er kul på de små hyttene, godt utnyttet plass og fint tilpasset tomtene.

Endret av pøbelsara
  • Liker 4
Skrevet

Er det ikke hems på disse hyttene? 

Skrevet
bekymra skrev (13 timer siden):

Jo, det er hems på hyttene, iallfall den jeg leide

• Liker 2
Skrevet
ArneAnd skrev (9 minutter siden):

Oi, hems må være uteblitt i konkurransen. Har sett det er hems ja fordi deltakerne har brukt den som lagringsplass. Nå rekker de jo ikke å gjøre noe på hems siden dette er nest siste uke og finaleuken brukes alltid på å gjøre ferdig/utbedre tidligere ukesprosjekter 🤔

• Liker 2
Skrevet
ArneAnd skrev (9 timer siden):

Jo, det ser da ut som der er hems. Men den er vel ferdig innredet da 🙄 Enda en ting mindre de må gjøre...

• Liker 2
Skrevet
bekymra skrev (På 15.9.2025 den 21.49):

Jo, åpningen over kjøkkenet tror jeg

• Liker 2
Skrevet

Syns ihvertfall ikke att mor og datter fikk utnyttet plassen på det beste. Syns deres stue ble kjedelig og for full. Den store peisgreia på bordet ble alt for stort Syns jeg. 

Emil og Marie Syns jeg fikk en fin stue! Fine farger,skikkelig høst og fjellhytte stil. Den hylla til Tobias og Malin ble fin syns jeg. Var ganske skeptisk i starten når de tok inn det store treet. Litt liten sofa plass med bare en sjeselong syns jeg. Far og datter fikk det til fint. Følte de fikk utnyttet plassen best. Fint med den gullramma rundt vinduet! 

• Liker 10
Skrevet

Var dette i dagens episode, eller sovna jeg foran tv igår? 😄

Skrevet

Veldig riktig vinner denne uka, synes jeg, men synes de fleste løste stua fint. Bare mor og datter som bommet litt. 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...