Gå til innhold

God trillesekk/liten tursekk med hjul?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Skal på ferie alene med to barn, og de er så små at jeg må kunne holde de i hver sin hånd på trafikkerte/folksomme steder. 

Har derfor kommet frem til at hverken korrekt eller bag på hjul hjelper, jeg må kunne hive den på ryggen. Viktig at det er enkel åpning da vi skal reise med både tog og båt (ikke fly), og ene barnet bruker bleier/annet utstyr. 

Jeg er ikke veldig sterk og har litt vond rygg, men har så lyst til å prøve dette likevel. Ønsker meg svært svært gjerne solid hoftebelte, har båret barn ganske tungt med bæresjal/sele tidligere! Bare jeg slipper mest vekt på skuldrene så hjelper det mye.

Jeg kan også velge å ta med vogn (har sykkelvogn med plass til begge, men da er det nesten ikke plass til bagasje). Da vil vi slite på buss, trikk og raske kollektivalternativer ser jeg for meg? Har lyst til å reise så lett som mulig, vi skal være borte bare tre netter første turen, fordelt på to steder (to netter ene stedet). 

Skulle også gjerne hatt sekken med skikkelig gode hjul, hvis vi skal på en opplevelse og dra direkte videre, så er det fint å kunne ha med uten å bli utslitt. 

Finnes denne jeg ønsker meg? Størrelse ca 50-30 liter, men åpen for både opp og ned.

Barna skal også ha hver sin lille sekk, 10-12 liter, men det blir da kun plass til et dagskift, toalettsaker og drikkeflaske. 

Anonymkode: cde25...8b4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sjekk om Osprey kan ha noe. Fjellsport, Nomaden og Chillout har reisebagasje

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...