Gå til innhold

Følelse av mørbankede ømme muskler i lår og legger, hva kan det være?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Følelse av mørbankede ømme muskler i lår og legger, hva kan det være?

Jeg har stort sett rolige dager på jobb der jeg sitter stille, jeg trener heller ikke og går sjeldent tur. Sett bort fra at jeg er overvektig så har jeg ellers god helse. I dag var jeg på jobb 9-13 også var det buss også sikkert 30 minutter på butikken og handle forskjellig og etter å ha lagt i sofaen 1 time så merket jeg at musklene mine i lår og legger kjennes skikkelig mørbankede ut. Litt som når man har gått en lang og forholdsvis tung fjelltur eller trent eller slått seg eller lignende. Men jeg har ikke gjort noe av dette? Hva kan det komme av? Mulig jeg overtenker litt ved å bekymre meg over dette når det bare har skjedd en gang og ikke er så alvorlig, men ønsker gjerne tips til hva det kan være likevel.

Anonymkode: 01c53...2f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner faktisk samme følelsen i armene også nå. Jeg vil også gjerne bare avklare at det er ikke helt den samme følelsen som når man har trent eller gått en lang fjelltur, det kjennes litt annerledes ut men det var på en måte det jeg kunne komme på som beskriver det best. Min tante har MS, kan det være at jeg også har fått det? Jeg har hørt at det er arvelig… TS

Anonymkode: 01c53...2f3

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det også sånn. Jeg har lipødem. Kjennes ut som at jeg har løpt maraton, mens jeg egentlig ikke har gjort noe.

Anonymkode: 791d1...a1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...