AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #1 Skrevet 25. juni 2024 Hvordan var dine pupper før operasjon? Hvordan ble de etterpå? Var det mye variasjoner på form og størrelse i «gro» tiden etter operasjonen? Tok det mange måneder før du så endelig resultat? Anonymkode: afafa...e30
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #2 Skrevet 25. juni 2024 Det er så 1980 å tenke at dette er løsningen på liten selvfølelse og dårlig selvtillit. Oppsøk psykolog Anonymkode: df8dd...9e5 2 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #3 Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Det er så 1980 å tenke at dette er løsningen på liten selvfølelse og dårlig selvtillit. Oppsøk psykolog Anonymkode: df8dd...9e5 Nå kan det jo hende noen velger operasjon rett og slett fordi de har lyst! Ikke fordi de sliter med dårlig selvtillit eller selvfølelse. Etter og ha ammet 2 barn er mine totalt forskjellige. Den ene har litt størrelse men henger, den andre er helt flat med bare en nippel som stikker opp. Et speilegg har mer fylde. Har ingen dårlig selvtillit på dette, synes fortsatt kroppen min er pen men synes jo samtidig det er mange klær som ikke ser like fine ut på, med flate pupper. Tenker derfor jeg kan unne meg fine nye pupper etter endt ammejobb. Livet er for kort til og ha flate pupper om du ikke vill ha flate pupper 👏🏻 Anonymkode: 4342d...fd3 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #4 Skrevet 25. juni 2024 Før operasjon var de små og spretne. Etter operasjonen ble de store og tunge, etterhvert hang de. Trodde jeg skulle få mye selvtillit, men nei, den var like dårlig. Fikk etter kort tid bii (breast implant illness). Tilfeldigvis ved en ct av lungene ble det oppdaget en lekkasje fra ene implantatet, da hadde jeg hatt dem i 12 år. Fikk dem fjernet, noe som er det beste jeg har gjort. Kanskje ikke det svaret du ønska, men det er min historie. Skulle gjerne vært foruten alt med implantatene. Anonymkode: 11e8d...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #5 Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Nå kan det jo hende noen velger operasjon rett og slett fordi de har lyst! Ikke fordi de sliter med dårlig selvtillit eller selvfølelse. Etter og ha ammet 2 barn er mine totalt forskjellige. Den ene har litt størrelse men henger, den andre er helt flat med bare en nippel som stikker opp. Et speilegg har mer fylde. Har ingen dårlig selvtillit på dette, synes fortsatt kroppen min er pen men synes jo samtidig det er mange klær som ikke ser like fine ut på, med flate pupper. Tenker derfor jeg kan unne meg fine nye pupper etter endt ammejobb. Livet er for kort til og ha flate pupper om du ikke vill ha flate pupper 👏🏻 Anonymkode: 4342d...fd3 Med det som utgangspunkt, at kroppen forandrer seg med tiden - hvor går grensa for operasjoner i fremtiden? Botox for rynker, fillere i leppa, implantat i rumpa? Og hvilke signaler sender du til barna dine, at mor er på sykehuset slik at legene kan få henne til å se ut som en 20 åring til tross for at hun er 43 år gammel? Tror du skal lese deg litt opp om selvfølelse og selvtillit for du bekrefter i all hovedsak at det er der det ligger når du påpeker at du fortsatt ønsker å fremstå som yngre enn du er. Anonymkode: df8dd...9e5 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #6 Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Før operasjon var de små og spretne. Etter operasjonen ble de store og tunge, etterhvert hang de. Trodde jeg skulle få mye selvtillit, men nei, den var like dårlig. Fikk etter kort tid bii (breast implant illness). Tilfeldigvis ved en ct av lungene ble det oppdaget en lekkasje fra ene implantatet, da hadde jeg hatt dem i 12 år. Fikk dem fjernet, noe som er det beste jeg har gjort. Kanskje ikke det svaret du ønska, men det er min historie. Skulle gjerne vært foruten alt med implantatene. Anonymkode: 11e8d...4fa Jeg hadde forresten implantater på 220 og 230, men de ble altfor store til min kropp. Anonymkode: 11e8d...4fa 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #7 Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Med det som utgangspunkt, at kroppen forandrer seg med tiden - hvor går grensa for operasjoner i fremtiden? Botox for rynker, fillere i leppa, implantat i rumpa? Og hvilke signaler sender du til barna dine, at mor er på sykehuset slik at legene kan få henne til å se ut som en 20 åring til tross for at hun er 43 år gammel? Tror du skal lese deg litt opp om selvfølelse og selvtillit for du bekrefter i all hovedsak at det er der det ligger når du påpeker at du fortsatt ønsker å fremstå som yngre enn du er. Anonymkode: df8dd...9e5 En kropp trenger ikke forandre seg så mye om du trener bra og spiser bra. Og 43 er ingen alder. Trenger ikke hengepupper da. Anonymkode: f5b0d...842
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #8 Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Med det som utgangspunkt, at kroppen forandrer seg med tiden - hvor går grensa for operasjoner i fremtiden? Botox for rynker, fillere i leppa, implantat i rumpa? Og hvilke signaler sender du til barna dine, at mor er på sykehuset slik at legene kan få henne til å se ut som en 20 åring til tross for at hun er 43 år gammel? Tror du skal lese deg litt opp om selvfølelse og selvtillit for du bekrefter i all hovedsak at det er der det ligger når du påpeker at du fortsatt ønsker å fremstå som yngre enn du er. Anonymkode: df8dd...9e5 Regner med du poster dette i tråder hvor det er snakk om fedmeoperasjoner, hårtransplantasjon og små peniser også. Anonymkode: 120cf...fa0
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #9 Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): En kropp trenger ikke forandre seg så mye om du trener bra og spiser bra. Og 43 er ingen alder. Trenger ikke hengepupper da. Anonymkode: f5b0d...842 Jo. En 85-åring ser ikke ut som en 30-åring naken, uansett. Anonymkode: 00450...0ee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå