Gå til innhold

Påkledning til Artister


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Artister som f.eks. Taylor Swift, hvorfor bruker hun og (nesten) alle andre nettingstrømpebukser når de opptrer på scenen? Noen spesiell grunn for det? Til og med på sommertid også.

Anonymkode: 4885e...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjule cellulitter og dissing, tror jeg. Disse artistene er nok i utgangspunktet strammere og glattere i huden enn de fleste, men kvinner har mykere og slappere kroppshud enn menn, og kjendiser følges med lupe. De ønsker nok ikke at noen uflatterende bilder skal tas og senere spres på nett.

Anonymkode: 1eb43...808

  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Skjule cellulitter og dissing, tror jeg. Disse artistene er nok i utgangspunktet strammere og glattere i huden enn de fleste, men kvinner har mykere og slappere kroppshud enn menn, og kjendiser følges med lupe. De ønsker nok ikke at noen uflatterende bilder skal tas og senere spres på nett.

Anonymkode: 1eb43...808

Skjules dette bedre med nettingstrømper da? Har jeg faktisk ikke tenkt på eller prøvd..

Anonymkode: 4885e...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Artister som f.eks. Taylor Swift, hvorfor bruker hun og (nesten) alle andre nettingstrømpebukser når de opptrer på scenen? Noen spesiell grunn for det? Til og med på sommertid også.

Anonymkode: 4885e...ceb

Brukes hovedsakelig fordi det ser veldig bra ut i sterkt scenelys. Samt at det skjuler eventuelle "småfeil". Trickset er å ha en shiny hudfarget strømpebukse under, og en hudfarget nettingstrømpebukse over. Da får Taylor Swift sine killer legs!☺️

Dette er også veldig vanlig blant drag queens. Mannen min har vært med i noen drag shows, og da har han brukt samme oppskrift. Med samme fantastiske resultat.💃

Anonymkode: 2527f...15d

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.6.2024 den 19.36):

Skjules dette bedre med nettingstrømper da? Har jeg faktisk ikke tenkt på eller prøvd..

Anonymkode: 4885e...ceb

Anbefales å prøve! Beina blir flawless!👌

Anonymkode: 2527f...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Anbefales å prøve! Beina blir flawless!👌

Anonymkode: 2527f...15d

Skal prøves til høsten når det blir kaldere igjen👍

Anonymkode: 4885e...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Skal prøves til høsten når det blir kaldere igjen👍

Anonymkode: 4885e...ceb

👍 gjør det! Ser veldig bra ut... og gir varme!

Anonymkode: 2527f...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

👍 gjør det! Ser veldig bra ut... og gir varme!

Anonymkode: 2527f...15d

Litt utenom, men det er jo kjent at de gamle gode "helsetrøyene" også faktisk ga varme. Blir samme prinsipp, kanskje?

Anonymkode: 4885e...ceb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Litt utenom, men det er jo kjent at de gamle gode "helsetrøyene" også faktisk ga varme. Blir samme prinsipp, kanskje?

Anonymkode: 4885e...ceb

Ja, mest sannsynlig!🤪

Anonymkode: 2527f...15d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 27.6.2024 den 20.27):

Litt utenom, men det er jo kjent at de gamle gode "helsetrøyene" også faktisk ga varme. Blir samme prinsipp, kanskje?

Anonymkode: 4885e...ceb

Helsetrøye funker jo fordi man har noe over, og at man derfor får et oppvarmet luftlag innerst mot huden. (jeg sverger til sånn ullnetting innerst på tur, og det funker fjell). Men har vondt for å skjønne hvordan en nettingstrømpebukse ytterst kan varme.... 

Anonymkode: 04d2f...a5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Helsetrøye funker jo fordi man har noe over, og at man derfor får et oppvarmet luftlag innerst mot huden. (jeg sverger til sånn ullnetting innerst på tur, og det funker fjell). Men har vondt for å skjønne hvordan en nettingstrømpebukse ytterst kan varme.... 

Anonymkode: 04d2f...a5f

Har aldri prøvd noen av delene, så derfor en lurer.. helsetrøye var vel noe man brukte på 50 - 60 tallet? Det går vel an som ei skrev å ha vanlig strømpebukse utenpå den andre også, altså samme prinsipp?

Anonymkode: 4885e...ceb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Helsetrøye funker jo fordi man har noe over, og at man derfor får et oppvarmet luftlag innerst mot huden. (jeg sverger til sånn ullnetting innerst på tur, og det funker fjell). Men har vondt for å skjønne hvordan en nettingstrømpebukse ytterst kan varme.... 

Anonymkode: 04d2f...a5f

Du har et poeng, jeg bruker nettingstrømpe under bukse/tights når det er kuldegrader, og det funker supert.

Men bare nettingstrømpe kjennes likevel varmere ut enn bare nylonstrømpe, av en eller annen grunn... aner ikke hvorfor

Anonymkode: 2879f...df0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...