AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #1 Skrevet 25. juni 2024 Flere som legger merke til at samboeren har ‘draget’? Min mannlige samboer får noen ganger lange blikk og flørtende tilnærminger fra damer og jeg elsker å se på det 🥰 Han gjør ingenting ut av det, tror ikke han forstår det selv heller 😜😂 Anonymkode: 777c1...2bb
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #2 Skrevet 25. juni 2024 Nei, det er så tydelig at han er opptatt og uinteressert. Men JEG får kommentarer på hvor kjekl han er. Anonymkode: c1ef7...996
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #3 Skrevet 25. juni 2024 Kvinner går alltid etter menn som er opptatt. Anonymkode: 5777d...4a8 6 3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #4 Skrevet 25. juni 2024 Jepp, og siden jeg ikke stoler på han så er det utrolig slitsomt! Ja, jeg er på vei til å la han bli en eks… Anonymkode: a8d34...26c 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #5 Skrevet 25. juni 2024 Mhm, sånn har det alltid vært. Han har draget så til de grader og til en viss grad tenner det meg men det kan bli for mye også. Er en del damer som ikke skjønner hvor åpenbart det er Anonymkode: 3f4d9...fe3
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #6 Skrevet 25. juni 2024 Nei, min samboer får ikke det. Er en sjelden gang i blant at det er noen damer som er interessert, men de sitter ikke og gir han blikk. De kommer og prøver å bli venn med meg og kysser ræv og forteller meg hvor fin jeg er og sier til han at han er heldig som har meg. Og så snart jeg snur ryggen til eller ikke er på festen så prøver de seg. ÆSJ. Anonymkode: de46e...ffb
Gjest Blåmonster Skrevet 25. juni 2024 #7 Skrevet 25. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Flere som legger merke til at samboeren har ‘draget’? Min mannlige samboer får noen ganger lange blikk og flørtende tilnærminger fra damer og jeg elsker å se på det 🥰 Han gjør ingenting ut av det, tror ikke han forstår det selv heller 😜😂 Anonymkode: 777c1...2bb Har du dårlig selvbilde?
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #8 Skrevet 25. juni 2024 Min mann har alltid hatt draget. De kvinnene som prøver seg er ofte ikke så subtile heller. Han avviser alltid fint (selv når jeg ikke er tilstede og sier ifra hvor skapet skal stå hvis de ikke gir seg. Stoler på ham, så har aldri hatt noe problem med det. Jeg blir også ofte lagt an på og vi som par har blitt lagt an på av andre par. Anonymkode: bf9e3...0de
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #9 Skrevet 25. juni 2024 Han har, og har alltid hatt, kjempedrag på damer, men er så uinteressert og avvisende at det aldri har vært noe problem:)) Anonymkode: db777...3b7 1
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #10 Skrevet 25. juni 2024 Haha ja men han gjengjelder det åpenbart ikke Anonymkode: 87e6f...abf
AnonymBruker Skrevet 25. juni 2024 #11 Skrevet 25. juni 2024 Ja, men jeg hater å se på det. Syns det er så respektløst av andre kvinner å legge an på en mann som åpenbart er opptatt. Anonymkode: 2cc3c...867 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #12 Skrevet 26. juni 2024 Ja hun får ofte oppmerksomhet, noe jeg Skjønner godt. Jeg syntes bare det er gøy. Er jo bare en fin selvtillitsboost å få positiv oppmerksomhet. Klarer liksom ikke å se noe negativt ved det 😊 Anonymkode: 8dbb1...031
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #13 Skrevet 26. juni 2024 Ja. Gamle flammer sender ofte meldinger mange år etter de hadde kontakt. Mange teite kvinnfolk der ute. Tror de kan få napp i fortiden. Han avviser de, men likevel både ringer og sender de mld titt og ofte. Anonymkode: ca0db...77c
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #14 Skrevet 26. juni 2024 Jepp, men han merker det ikke selv 😅 Dvs, han bryr seg ikke. Og det gjør ikke jeg heller, fordi jeg ser hvordan han bare overser det. Anonymkode: 163e1...8a1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #15 Skrevet 26. juni 2024 Ja, han merker det ikke i like stor grad selv. Han har jo i tillegg en høy stilling, og er veldig kjekk, så det blir jo veldig tydelig med årene at mange damer er opptatt av status og utseende, og det synes han er sykt turn off. Så jeg er ikke veldig bekymret. Anonymkode: d7a78...ae2
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #16 Skrevet 26. juni 2024 Ja, de snur seg etter ham og kommer med lengtende blikk. Noen kommer også bort til ham, selv om jeg står ved siden av, kanskje de håper at de selv er mye bedre match? Jeg er ganske nøytral til det så lenge han avviser og kommer hjem med meg. Har datet menn som både får mye og lite oppmerksomhet. Det som teller for meg, er vår relasjon. Anonymkode: 6f46b...931
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #17 Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Kvinner går alltid etter menn som er opptatt. Anonymkode: 5777d...4a8 Pussig det der. Husker et ordtak som ble sagt i kompisgjengen da jeg var yngre: "Har du dame, så får du dame" Og det stemte til en viss grad. Dette var før datingappenes tid, så sjekking ute på byen var primærmetoden for å komme i kontakt med damer, både for ons og forhold. I de periodene man var singel og veldig kontaktsøkende var det vanskelig. Men hvis man hadde dame skjedde det noe magisk ute på byen. De andre damene sluttet å behandle deg som om du var møkk under skosålene deres, gav deg oppmerksomhet og var til og med høflige og hyggelige. Ja, jeg overdriver litt, men poenget står seg. Tror det har med to ting å gjøre. Det ene er at damene ser at en annen dame har validert den mannen. Det andre er at når man ikke er singel selv slår man (bevisst og ubevisst) av sjekkeradaren, det å komme i kontakt med damer blir ikke lenger en prestasjon man må fokusere på. Så man fremstår som mer selvsikker og avslappet, noe som andre kvinner liker. Anonymkode: bb847...511 1
Gipetto Skrevet 26. juni 2024 #18 Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Pussig det der. Husker et ordtak som ble sagt i kompisgjengen da jeg var yngre: "Har du dame, så får du dame" Og det stemte til en viss grad. Dette var før datingappenes tid, så sjekking ute på byen var primærmetoden for å komme i kontakt med damer, både for ons og forhold. I de periodene man var singel og veldig kontaktsøkende var det vanskelig. Men hvis man hadde dame skjedde det noe magisk ute på byen. De andre damene sluttet å behandle deg som om du var møkk under skosålene deres, gav deg oppmerksomhet og var til og med høflige og hyggelige. Ja, jeg overdriver litt, men poenget står seg. Tror det har med to ting å gjøre. Det ene er at damene ser at en annen dame har validert den mannen. Det andre er at når man ikke er singel selv slår man (bevisst og ubevisst) av sjekkeradaren, det å komme i kontakt med damer blir ikke lenger en prestasjon man må fokusere på. Så man fremstår som mer selvsikker og avslappet, noe som andre kvinner liker. Anonymkode: bb847...511 Det siste der! Alle gangene min samboer har vært ute med sin single kompis, så er det min samboer som får all oppmerksomheten og ikke han som er singel. Min samboer er veldig chill av seg, er hyggelig og snakker med alle. Mens han single kompisen som prøver (kanskje litt for hardt) bare blir sittende å se min samboer avvise hver eneste gang 😅 1
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #19 Skrevet 26. juni 2024 Har en valp som også får lange blikk fra damer når vi leker i parken. Du får trekke dine egne konklusjoner. Anonymkode: 60c5e...277
AnonymBruker Skrevet 26. juni 2024 #20 Skrevet 26. juni 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har en valp som også får lange blikk fra damer når vi leker i parken. Du får trekke dine egne konklusjoner. Anonymkode: 60c5e...277 Valper er søte, de. Anonymkode: 6f46b...931 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå