Gå til innhold

Er denne blødning grunn til å bli bekymret?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har nettopp tatt celleprøve av livmorhals og pipelleprøve fra livmoren begge var negative.hpv negativ.men opplever små blødning ved samleie,grunn til bekymring????
Er i postmenopause.😀

Anonymkode: 0687c...4a6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis prøvene var negativ så tror jeg ikke du trenger å bekymre deg. Ikke unormalt med små blødninger når en er i postmenopause, for slimhinnene blir tynnere, tørrere og dermed mer sårbare.

Anonymkode: b459e...114

AnonymBruker
Skrevet

Fler?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker det er slimhinnene dine. Du kan prøve stikkpiller som du får reseptfritt på apoteket og se om det hjelper eller så kan du be om å få resept på utrogestan, det tar jeg. Jeg tar en tablett hver kveld oralt men det er mulig å sette den samme tabletten vaginalt også, da virker den mere lokalt. Oralt gir den en god effekt på søvn og slimhinner men noen får litt bivirkninger og velger å heller ta de vaginalt.

Lykke til.(jeg tar også østrogen lenzetto)

Anonymkode: 9ea49...412

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Jeg tenker det er slimhinnene dine. Du kan prøve stikkpiller som du får reseptfritt på apoteket og se om det hjelper eller så kan du be om å få resept på utrogestan, det tar jeg. Jeg tar en tablett hver kveld oralt men det er mulig å sette den samme tabletten vaginalt også, da virker den mere lokalt. Oralt gir den en god effekt på søvn og slimhinner men noen får litt bivirkninger og velger å heller ta de vaginalt.

Lykke til.(jeg tar også østrogen lenzetto)

Anonymkode: 9ea49...412

Har nettopp begynt på vagifem, og går også på lenzetto og utrogestan 😀

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Har nettopp begynt på vagifem, og går også på lenzetto og utrogestan 😀

Får dere bivirkninger? Vektøkning ect?

Anonymkode: c5271...92b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...