Gå til innhold

Bursdag i Rhodos

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei jeg å 2 andre jenter på 19 år skal til Rhodos den 14-21 juli. Ene vennina mi har bursdag den 18 juli. Så jeg lurer på om noen har en ide til hvordan å feire hennes bursdag best mulig. Og om dere har noen tips til andre ting å gjøre. Vi vill også dra på klubber og sånt. Bare restauranter? Vi skal såve på Elvis hotel.

Anonymkode: a5241...d67

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

" På Rhodos".  Det er en øy...

Anonymkode: 8c823...02e

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Rhodos by er det masse fine puber og restauranter. Vet ikke hvor Elvis hotel ligger, men dere kan ta taxi til Gamlebyen uansett hvor dere er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvis hotell? Det har jeg aldri vært borti. Hvor ligger det?

Et sted for de store anledningene er restaurant Wonder. I gamlebyen kan jeg anbefale Marco Polo. Husk å bestille bord! I nybyen er jeg spesielt begeistret for Country Kitchen (Khoriatiki Kousina). Da er dere også i nærheten av bargata – som jeg personlig aldri forviller meg inn i. Likevel tror jeg at jeg kan anbefale Colorado Club der det ofte (hver kveld?) er levende musikk. Dessverre var det en stygg voldtektssak der for noen år siden der offeret var en norsk jente. Hun vant selvfølgelig ikke fram i det greske rettssystemet (med mindre det har skjedd noe siden som jeg ikke har fått med meg).

For øvrig: På Rodos (øya), men i Rodos by.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Hei jeg å 2 andre jenter på 19 år skal til Rhodos den 14-21 juli. Ene vennina mi har bursdag den 18 juli. Så jeg lurer på om noen har en ide til hvordan å feire hennes bursdag best mulig. Og om dere har noen tips til andre ting å gjøre. Vi vill også dra på klubber og sånt. Bare restauranter? Vi skal såve på Elvis hotel.

Anonymkode: a5241...d67

mimifin72 skrev (1 minutt siden):

I Rhodos by er det masse fine puber og restauranter. Vet ikke hvor Elvis hotel ligger, men dere kan ta taxi til Gamlebyen uansett hvor dere er.

Hei srry mente elvita*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvita I Kiotari? Det er jo sør for Lindos. Da er det lang vei til hovedstaden. Kanskje dere bør lete etter noe i Lindos isteden? Dessverre er jeg ikke så godt kjent der.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En liten ting til: Fra Kiotari er det ikke langt til landsbyen Lardos, og der har jeg vært flere ganger. Nå vet jeg ikke hva dere er ute etter, men dere får en "autentisk" og billig gresk matopplevelse på Savvas:

Savvas

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pawn Hearts skrev (1 minutt siden):

En liten ting til: Fra Kiotari er det ikke langt til landsbyen Lardos, og der har jeg vært flere ganger. Nå vet jeg ikke hva dere er ute etter, men dere får en "autentisk" og billig gresk matopplevelse på Savvas:

Savvas

Supert takk for hjelpen, vi ser etter en resturant å feire bursdagen til en vennine, og om du har noen tips til partybåt eller en båt til å bare sole seg på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Cecilie.oien said:

Supert takk for hjelpen, vi ser etter en resturant å feire bursdagen til en vennine, og om du har noen tips til partybåt eller en båt til å bare sole seg på 

Den eneste båten jeg kjenner på Rodos, er hurtigbåten til Symi, og det er knapt nok noe party der. Spør på hotellet. Ellers vet jeg at det finnes mange gode spisesteder i Lindos, men jeg kan dessverre ingen navn. Der er det sikkert natteliv også. Igjen: Spør på hotellet.

Har du/dere noe forhold til Pink Floyd? Etter at de hadde gitt ut Dark Side of the Moon, dro de til Lindos (jeg tror det var tanta til Nick Mason som eide et hus der). Folk husker fremdeles hvordan gutta satt på stranda med gitarene sine og forbløffet kunne konstatere at de ble millionærer.

God tur!

Endret av Pawn Hearts
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...