Snublefot62 Skrevet lørdag kl 19:30 #1821 Del Skrevet lørdag kl 19:30 Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Kan komme og hjelpe deg med å lage hull i taket jeg! 🙋🏼♀️🔨🪚 Og montere taklampa di sånn skikkelig amatørmessig. Så slipper du å være så grønn av misunnelse… Det hadde vært supert! For nå som noen har satt ord på det så vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cassio Skrevet lørdag kl 19:53 #1822 Del Skrevet lørdag kl 19:53 Nor skrev (3 timer siden): Det hadde sikkert gledet deg med den innstillingen du har. For en tåpelig kommentar 😝 Og hvilken innstilling er det du mener jeg har? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet lørdag kl 20:27 #1823 Del Skrevet lørdag kl 20:27 Snublefot62 skrev (55 minutter siden): Det hadde vært supert! For nå som noen har satt ord på det så vet jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg. Kommer straks! Har du noe mer å ødelegge, eh mener å pusse opp, når jeg først er i gang?💪🏻 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet lørdag kl 20:28 #1824 Del Skrevet lørdag kl 20:28 Nor skrev (3 timer siden): Det som plager deg mest er vel at hun har eget hus og kan gjøre hva hun vil, slik ikke du kan eller gidder. Hun er en uorganisert rotekopp og åpen om sine plager. Sjalusien din må du jobbe med Hva er det her for tull?? Jeg vet ikke hva du prøver på, men hvis du tenker at du skal «forsvare» Mette, eller stå opp for henne eller noe sånt er ikke det å rakke ned på folk eller tilegne folk dårlige egenskaper veien å gå 🙄 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet søndag kl 14:01 #1825 Del Skrevet søndag kl 14:01 Ærlig talt; sønnen sitt rom er ikke et oppussingsprosjekt, har dere som skriver at han har et rom som er et oppussingsprosjekt fulgt med på snap? Rommet hans har blitt kjempefint; eneste som mangler er noen lister. Man lever helt fint i påvente av å få på plass de siste listene. Det berømmelige hullet i taket er på stuen over spisestuen etter ei lampe som en annen person først hengte opp feil vei. Det er ikke bare å spikre opp ei plate over hullet og sparkle, pga det er dekkplast i hele taket pga dårlig isolasjon mellom første og andre etasje for varmen sin del, før Mette pusset opp grundig deler av andre etasje, med isolasjon i mellom etasjene (eneste rommet som står igjen oppe er datteren sitt rom) Så det å fikse hullet i taket på stuen + sparkle over der lettveggen var er ikke bare bare. Når hun først skal fikse taket i stuen så må hun fjerne hele for å fjerne dekkplasten, deretter sette opp nye takplater. Dvs en stor jobb når man er alene og er selvlært handywoman. Hun hadde også sjekket pris for å få profesjonelle til å utføre det, men det ble kostbart. Det er Mette sitt hus, henne si stue, og hvis hun lever fint med det taket sånn som det er enn så lenge så ser jeg ikke problemet. Forstår godt at hun prioriterer utendørs jobbing når det faktisk er finvær og oppholdsvær i Bergen. Det var heller ikke mye av taket hun rakk å spyle før hun ble gjort oppmerksom på å spyle ovenfra og ned. Noe hun også gjorde. Mtp at hun overvant høydeskrekk, satt oppå taket og gråt, men gjennomførte likevel: det syntes jeg var stort av henne. Og da ga tydelig en god følelse av mestring etterpå: hele hun strålte! Den sto det virkelig respekt av. Ja; hun gjør innimellom ting tungvint for seg selv, men synes det blir for dumt å lete med lupe etter noe å pirke på, særlig å overdrive, typ; «stakkars sønn som må bo i et oppussingsprosjekt av et rom i årevis» når det er bare noen lister igjen, eller å overdrive hullet i taket på stua….t..o.m først påstå at det er hull i taket på sønnens rom, selv om Mette filmet taket på sønnens rom og beviste at det er ingen hull der. 4 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet søndag kl 15:57 #1826 Del Skrevet søndag kl 15:57 Xmasclovn skrev (På 2.5.2025 den 23.20): Mette har flere ganger før anbefalt her inne å lese oss opp på ADHD, så vi trenger det ikke en gang til😉 Jo jeg tror faktisk du kan trenge å lese deg litt opp på det, så du kan slutte å dømme folk for ting du ikke har begrep om. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet søndag kl 20:52 #1827 Del Skrevet søndag kl 20:52 loffen skrev (4 timer siden): Jo jeg tror faktisk du kan trenge å lese deg litt opp på det, så du kan slutte å dømme folk for ting du ikke har begrep om. Hvis jeg ikke husker feil har du også gjentatt dette til det kjedsommelige🥱 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå