Sommerfuul Skrevet 1. mai 2025 #1781 Skrevet 1. mai 2025 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Hvor lenge har katten vært borte egentlig? Enig, lurer på det samme. Virker som hun har bestemt seg for at den var død i det øyeblikket den stakk ut døra. Og å prate i preteritum om katten etter kort tid er merkelig hvis man ikke vet. 6
Xmasclovn Skrevet 1. mai 2025 #1782 Skrevet 1. mai 2025 Minipilla skrev (På 28.4.2025 den 17.06): Merkelig det der. Mette som mener hun vet alt best selv har gått på ALLE smellene som folk forsøkte å advare henne mot. Da er det virkelig ikke synd på henne. Selvsagt ikke. Mette har, på mange ulike måter, driti på leggen i årevis. Hun vet alltid best, og de som sier imot eller advarer er bare slemme troll og mobbere. Jeg lurer på om Mette har som mål å alltid gjøre alt mest mulig komplisert for seg selv. I familieliv, kjærlighetsliv, arbeidsliv, helse osv osv. 5 2
Moongirl Skrevet 1. mai 2025 #1784 Skrevet 1. mai 2025 Linazer skrev (14 minutter siden): Har hun postet på snap i dag? Ja! Hvor mange år har hun brukt på sønnens rom nå?🙄 Hun velger å ikke fullføre det og utsetter resten til høsten...vel, da blir det neppe ferdig. Hun må lære seg å fullføre ting og spesielt når det gjelder barnas rom! 10
Linazer Skrevet 1. mai 2025 #1785 Skrevet 1. mai 2025 Moongirl skrev (2 minutter siden): Ja! Hvor mange år har hun brukt på sønnens rom nå?🙄 Hun velger å ikke fullføre det og utsetter resten til høsten...vel, da blir det neppe ferdig. Hun må lære seg å fullføre ting og spesielt når det gjelder barnas rom! Da ble jeg blokkert. Jeg er en av de som alltid har forsvart Mette da jeg ofte har følt at hun blir hakket på for alt. Men så ble jeg uenig angående det hun sa om katten. Jeg var verken frekk eller sa noe for å være spydig. Men det har hun tydeligvis ikke tålt.. 3
Minipilla Skrevet 1. mai 2025 #1786 Skrevet 1. mai 2025 Jeg sier det igjen. Den sønnen må være verdens mest tålmodige. Hun «pusser» opp rommet hans i åresvis. Sier selv at det er lite som gjenstår så det får hun ta til høsten??! Hva i alle dager?? Hun har ikke jobb engang så ta en dag eller tre og gjør ferdig rommet til den stakkars ungen. Helt alvorlig!! 11
Anneisabell Skrevet 1. mai 2025 Forfatter #1787 Skrevet 1. mai 2025 Minipilla skrev (Akkurat nå): Jeg sier det igjen. Den sønnen må være verdens mest tålmodige. Hun «pusser» opp rommet hans i åresvis. Sier selv at det er lite som gjenstår så det får hun ta til høsten??! Hva i alle dager?? Hun har ikke jobb engang så ta en dag eller tre og gjør ferdig rommet til den stakkars ungen. Helt alvorlig!! Skulle fullføres når hun ryddet bort jula, forhåpentligvis lenge siden det nå. Alt hun planlegger ute hadde hun planer om sist sommer også, så den blir nok stående sånn i 2025. Blir vell å strikke kjoler på bestilling nå, hun har jo tross alt strikket 3 stk til datra si. Mette har trua p seg sjøl, det skal hun ha 4
Xmasclovn Skrevet 2. mai 2025 #1788 Skrevet 2. mai 2025 Anneisabell skrev (16 timer siden): Skulle fullføres når hun ryddet bort jula, forhåpentligvis lenge siden det nå. Alt hun planlegger ute hadde hun planer om sist sommer også, så den blir nok stående sånn i 2025. Blir vell å strikke kjoler på bestilling nå, hun har jo tross alt strikket 3 stk til datra si. Mette har trua p seg sjøl, det skal hun ha Overdreven tro på seg selv er typisk hos visse diagnoser. Kanskje ytterligere utredning ikke hadde vært så dumt… 4 2
YNWA_1 Skrevet 2. mai 2025 #1789 Skrevet 2. mai 2025 Minipilla skrev (17 timer siden): Jeg sier det igjen. Den sønnen må være verdens mest tålmodige. Hun «pusser» opp rommet hans i åresvis. Sier selv at det er lite som gjenstår så det får hun ta til høsten??! Hva i alle dager?? Hun har ikke jobb engang så ta en dag eller tre og gjør ferdig rommet til den stakkars ungen. Helt alvorlig!! Kunne ikke vært mer enig 🫣 For et evig kaos hun og barna lever i.. 6
Gjest SøtSuppe Skrevet 2. mai 2025 #1790 Skrevet 2. mai 2025 Minipilla skrev (20 timer siden): Jeg sier det igjen. Den sønnen må være verdens mest tålmodige. Hun «pusser» opp rommet hans i åresvis. Sier selv at det er lite som gjenstår så det får hun ta til høsten??! Hva i alle dager?? Hun har ikke jobb engang så ta en dag eller tre og gjør ferdig rommet til den stakkars ungen. Helt alvorlig!! Stakkars ungen fordi om han lever i et delvis oppusset rom? Hallo… det finnes nok de barna som lider mer enn han Han har en kjærlig mor som tar vare på han, og bor halve tiden hos en sin far
Xmasclovn Skrevet 2. mai 2025 #1791 Skrevet 2. mai 2025 SøtSuppe skrev (26 minutter siden): Stakkars ungen fordi om han lever i et delvis oppusset rom? Hallo… det finnes nok de barna som lider mer enn han Han har en kjærlig mor som tar vare på han, og bor halve tiden hos en sin far Det ene utelukker ikke det andre. Fordi om andre barn lider (mer) betyr det ikke at man ikke kan synes synd på en ungdom som bor i et oppussingsobjekt år etter år. Særlig når mor har hatt mer enn nok tid til å fullføre. Men neida, å kjøre for fodoora fordi det er sååå gøy og surre rundt er viktigere… 9
Minipilla Skrevet 2. mai 2025 #1792 Skrevet 2. mai 2025 SøtSuppe skrev (1 time siden): Stakkars ungen fordi om han lever i et delvis oppusset rom? Hallo… det finnes nok de barna som lider mer enn han Han har en kjærlig mor som tar vare på han, og bor halve tiden hos en sin far Ja hallo? Det må kunne gå an å kommentere at det er ganske tragisk at ungen skal bo i et oppussingsprosjekt til han er flytta ut uten å sammenligne med de som har det verre? Det finnes barn som bor på gata også uten at man sammenligner med det. 5
Vintermåne Skrevet 2. mai 2025 #1793 Skrevet 2. mai 2025 Men altså - her blir alt så overdrevet…. Har dere prøvd å være aleneforeldre? Med jobb, stort hus og hage? det er mye som er kaos og merkelig rundt henne, hun tar merkelige valg og tungvinne løsninger- absolutt enig i det! Men at hun bruker (lang) tid på å gjøre ferdig ting, det er da ikke så big-deal? At de lever i totalt kaos, at det er rotete, at hun ikke tar seg av katten, alt det er så overdrevet….. å leve i et «perfekt» hjem er ingen nødvendighet- det er maaaange som lever i gamle hus, umoderne hus, hus som burde vært pussa opp, hus som mangler siste finish osv osv - det går HELT fint så lenge ikke ting er farlig (som elektrisitet/ manglende rekkverk osv) det er et i-lands «problem» at ALLE skal ha nye, moderne, tipp topp hus, møbler osv - det er da søren ikke rart at mange ikke når opp til denne standaren - det er både tidkrevende og dyrt 😬 6 1 8
AnnnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #1794 Skrevet 2. mai 2025 SøtSuppe skrev (1 time siden): Stakkars ungen fordi om han lever i et delvis oppusset rom? Hallo… det finnes nok de barna som lider mer enn han Han har en kjærlig mor som tar vare på han, og bor halve tiden hos en sin far Tenkte jeg også! Og det er jo et kjempefint rom selvom det mangler lister! 4 8
Xmasclovn Skrevet 2. mai 2025 #1795 Skrevet 2. mai 2025 Vintermåne skrev (1 time siden): Men altså - her blir alt så overdrevet…. Har dere prøvd å være aleneforeldre? Med jobb, stort hus og hage? det er mye som er kaos og merkelig rundt henne, hun tar merkelige valg og tungvinne løsninger- absolutt enig i det! Men at hun bruker (lang) tid på å gjøre ferdig ting, det er da ikke så big-deal? At de lever i totalt kaos, at det er rotete, at hun ikke tar seg av katten, alt det er så overdrevet….. å leve i et «perfekt» hjem er ingen nødvendighet- det er maaaange som lever i gamle hus, umoderne hus, hus som burde vært pussa opp, hus som mangler siste finish osv osv - det går HELT fint så lenge ikke ting er farlig (som elektrisitet/ manglende rekkverk osv) det er et i-lands «problem» at ALLE skal ha nye, moderne, tipp topp hus, møbler osv - det er da søren ikke rart at mange ikke når opp til denne standaren - det er både tidkrevende og dyrt 😬 Det er jo det som er en del av problemet. Mette har et relativt nytt og moderne hus, som hun med rare valg, for å bruke dine ord, og totalt unødvendig har gjort om til en form for oppussingsobjekt blandet med lagerrom blandet med massivt rot. Hun burde ha latt det stå slik det er, i og med at det kun er ca 20 år gammel. Men neida, isted for bruker hun kjøkkenbenk som arbeidbenk og sager skader i det, lager svære hull i taket osv osv. Det ser mye verre ut enn mange hus som er 100 år gamle. Fortsetter hun slik vil hun snart gjøre det på grensen til ubeboelig. 7
Gjest SøtSuppe Skrevet 2. mai 2025 #1796 Skrevet 2. mai 2025 Xmasclovn skrev (4 timer siden): Det ene utelukker ikke det andre. Fordi om andre barn lider (mer) betyr det ikke at man ikke kan synes synd på en ungdom som bor i et oppussingsobjekt år etter år. Særlig når mor har hatt mer enn nok tid til å fullføre. Men neida, å kjøre for fodoora fordi det er sååå gøy og surre rundt er viktigere… Ikke et eneste gen i meg synes synd på den ungen selv om han bor i et delvis oppusset rom. Som sagt, han bor der bare bare 50%. Mor har hatt tid til å fullføre sier du……..sikkert, men mor har slitt/ sliter med en diagnose - og jeg rådet deg til å lese deg opp på ADHD, så kanskje du klarer å vise et snev av forståelse. Nå fremstå du bare dømmende, og jeg fatter egentlig ikke hva det gir deg.
AnnnonymBruker Skrevet 2. mai 2025 #1797 Skrevet 2. mai 2025 (endret) Xmasclovn skrev (1 time siden): Det er jo det som er en del av problemet. Mette har et relativt nytt og moderne hus, som hun med rare valg, for å bruke dine ord, og totalt unødvendig har gjort om til en form for oppussingsobjekt blandet med lagerrom blandet med massivt rot. Hun burde ha latt det stå slik det er, i og med at det kun er ca 20 år gammel. Men neida, isted for bruker hun kjøkkenbenk som arbeidbenk og sager skader i det, lager svære hull i taket osv osv. Det ser mye verre ut enn mange hus som er 100 år gamle. Fortsetter hun slik vil hun snart gjøre det på grensen til ubeboelig. Det «store hullet i taket» er jo ikke et hull, det mangler bare finishen og har jo overhodet ikke forringet verdien på huset. At det mangler lister her og der gjør ikke et hus ubeboelig. Endret 2. mai 2025 av AnnnonymBruker 4 5
Vintermåne Skrevet 2. mai 2025 #1798 Skrevet 2. mai 2025 Xmasclovn skrev (1 time siden): Det er jo det som er en del av problemet. Mette har et relativt nytt og moderne hus, som hun med rare valg, for å bruke dine ord, og totalt unødvendig har gjort om til en form for oppussingsobjekt blandet med lagerrom blandet med massivt rot. Hun burde ha latt det stå slik det er, i og med at det kun er ca 20 år gammel. Men neida, isted for bruker hun kjøkkenbenk som arbeidbenk og sager skader i det, lager svære hull i taket osv osv. Det ser mye verre ut enn mange hus som er 100 år gamle. Fortsetter hun slik vil hun snart gjøre det på grensen til ubeboelig. Du mener at hun burde gjort sånn og slik…… men, det er nå hennes valg det da- og som sagt- det er da overhode ikke noe alvorlig greier 🤷🏻♀️ det er den overdrivinga her som er tullete - «lager svære hull i taket», «vil gjøre huset på grensen til ubeboelig» ….. herregud da…. Det er på sin plass å kritisere influencere- på VELDIG mange områder, og jeg har kritisert mye av det hun legger ut selv, men jeg synes det her blir flisespikkeri og overdrevet…. Men, det er min mening da- og den er nå engang bare min 😅 8 2
Xmasclovn Skrevet 2. mai 2025 #1799 Skrevet 2. mai 2025 SøtSuppe skrev (1 time siden): Ikke et eneste gen i meg synes synd på den ungen selv om han bor i et delvis oppusset rom. Som sagt, han bor der bare bare 50%. Mor har hatt tid til å fullføre sier du……..sikkert, men mor har slitt/ sliter med en diagnose - og jeg rådet deg til å lese deg opp på ADHD, så kanskje du klarer å vise et snev av forståelse. Nå fremstå du bare dømmende, og jeg fatter egentlig ikke hva det gir deg. Mette har flere ganger før anbefalt her inne å lese oss opp på ADHD, så vi trenger det ikke en gang til😉 4
Xmasclovn Skrevet 2. mai 2025 #1800 Skrevet 2. mai 2025 AnnnonymBruker skrev (1 time siden): Det «store hullet i taket» er jo ikke et hull, det mangler bare finishen og har jo overhodet ikke forringet verdien på huset. At det mangler lister her og der gjør ikke et hus ubeboelig. Hull i taket som mangler finishen? Hva slags finish? Mer utformede hull da eller? 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå