Gå til innhold

Mette Ask

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Anneisabell skrev (29 minutter siden):

Jupp det var i siste svangerskap 

Haha hva skal man si🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

DramaLamaBanana skrev (3 timer siden):

Haha hva skal man si🙈

Vi henger det på adhd knaggen så går det nok bra🤣

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (1 time siden):

Hva er forskjellen på å håne de med ADHD  og de med andre diagnoser ? Hva tenker du om blinde som snubler i ting? De som stammer ? Tourette ? Du er jammen ynkelig 🙈

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (3 minutter siden):

Hva er forskjellen på å håne de med ADHD  og de med andre diagnoser ? Hva tenker du om blinde som snubler i ting? De som stammer ? Tourette ? Du er jammen ynkelig 🙈

Men hvorfor kritiserer du ikke Mette rundt dette? Bildet hun gir av ADHD/ADD er rimelig ufordelaktig og konstruert - det fremstår og som et hån?

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (18 minutter siden):

Hvor er det håning av de med adhd?

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (2 timer siden):

Det meste kan nok henges der. Det er sikkert en og annen med diagnosen som kan kjenne seg igjen i Mette sine problemstillinger, men ingen sliter med alt slik Mette tilsynelatende gjør.

• Liker 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Anneisabell skrev (2 timer siden):

Hvor er det håning av de med adhd?

Hån og latterliggjøring er det mye av her. Om du ikke har fått det med deg sliter du med mye mer alvorlig enn ADHD 😳

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (55 minutter siden):

Hån og latterliggjøring er det mye av her. Om du ikke har fått det med deg sliter du med mye mer alvorlig enn ADHD 😳

Unnskyld, men her må jeg bare blande meg inn litt. Takker veldig for at du står opp for meg, men lurer på hva du mener her?

Jeg har psoriasis og adhd, ikke noe annet enn det!

RETTELSE: Ser nå at du skrev <<du>> og ikke <<hun>>, beklager for det ❤️

Endret av Mette.kun.privat
Rettelse
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hysterisk festlig! Jeg kunne ah tilbydd meg å forklare for mettemor hva nor mener her men tror jeg driter i det gitt.. finner heller frem popcorn 🤣🤣🤣😂😂😂👏👏👏 

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coco88 skrev (4 minutter siden):

Hysterisk festlig! Jeg kunne ah tilbydd meg å forklare for mettemor hva nor mener her men tror jeg driter i det gitt.. finner heller frem popcorn 🤣🤣🤣😂😂😂👏👏👏 

Jeg også 😂😂😂😂. Satt et kvarter og vurderte å svare, men fant frem popcorn istedet 😂😂😂

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg som ønske hele tråden dø, nå tok det jo en helt herlig vending her! Ble jo rent spennende.. venter på å høre metteflette og lille nor da en real diskusjon her nå.. leseforståelse er en fin hest 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg som kom inn for å si at jeg savner Mettes nærvær her i egenperson, og ikke ehm ja vi alle vet, og så var a jammen meg her. Nå er helgen komplett!

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coco88 skrev (11 minutter siden):

Og jeg som ønske hele tråden dø, nå tok det jo en helt herlig vending her! Ble jo rent spennende.. venter på å høre metteflette og lille nor da en real diskusjon her nå.. leseforståelse er en fin hest 🤣

Nei, er du helt coco😆 la tråden leve!!! En diskusjon mellom to personligheter er i tillegg ekstra🍿

Endret av DramaLamaBanana
  • Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

DramaLamaBanana skrev (21 minutter siden):

Nei, er du helt coco😆 la tråden leve!!! En diskusjon mellom to personligheter er i tillegg ekstra🍿

Hahahaha tatt på kornet 😂😂😂

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Coco88 skrev (10 timer siden):

Så utrolig vemmelig og ynkelig du fremstiller deg selv ved å kalle henne for annet enn navnet.  Har du så få argumenter å komme med at du stadig må kalle henne fletta, flettemor osv.

Det du driver med i innleggene dine er ren hets av et annet menneske, og hvis du tror du hevder deg selv her så er det faktisk motsatt. Du er patetisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette.kun.privat skrev (12 timer siden):

Unnskyld, men her må jeg bare blande meg inn litt. Takker veldig for at du står opp for meg, men lurer på hva du mener her?

Jeg har psoriasis og adhd, ikke noe annet enn det!

RETTELSE: Ser nå at du skrev <<du>> og ikke <<hun>>, beklager for det ❤️

Så når brukeren slenger spekulasjoner om sykdommer til andre enn deg, ifm å forsvare deg-  da er det greit eller?? 🤔

• Liker 11
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vintermåne skrev (15 minutter siden):

Så når brukeren slenger spekulasjoner om sykdommer til andre enn deg, ifm å forsvare deg-  da er det greit eller?? 🤔

Det har jeg ikke sagt og mener selvsagt ikke det er greit heller. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (13 timer siden):

Jaggu jævlig bra du vet mer om meg, enn hva jeg selv har blitt fortalt og vet om. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...