Anneisabell Skrevet 26. mars Forfatter #1641 Del Skrevet 26. mars Fotballfluen skrev (29 minutter siden): Det er helt normalt å impulshoppe, og det helt uten å ha ADHD. Impulskontrollen er lavere, men den er jo ikke umulig å kontrollere selv med en diagnose selv om det krever mer. Hun var veldig redd for å ordlegge seg feil i går. Jeg har det så bra , livet mitt fungerer så fint....ja misforstå meg rett, jeg lever med en diagnose. Hahahaha 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 26. mars #1642 Del Skrevet 26. mars Hun er EKSTREMT opptatt av dette medikament-opplegget 🙄 Jeg mener det overhode ikke har noe på en åpen snap-konto å gjøre - og kjenner jeg blir skikkelig provosert av info-pushinga på dette!! De fleste andre influencere (som jeg har fått med meg hvertfall) - både «oppgående» og ikke fullt så «oppegående» - holder medisinbruk privat- selv om de får inngående spørsmål, så er ofte svaret slik som «medisiner er individuelt og privat, ønsker ikke å gå inn på dette da det ikke kan sammenliknes med andres situasjon osv» ?? Skjønner forresten ikke hva hun ønsker forbedring på med medisinene heller, hun mener jo at hun ikke har noen problemer med levesettet sitt? Det virker som hun tror at «alle andre» / «normale» er like og ikke har utfordringer, ikke kan gjøre dumme valg, ikke kan være impulsive osv….. 3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 26. mars Forfatter #1643 Del Skrevet 26. mars Vintermåne skrev (33 minutter siden): Hun er EKSTREMT opptatt av dette medikament-opplegget 🙄 Jeg mener det overhode ikke har noe på en åpen snap-konto å gjøre - og kjenner jeg blir skikkelig provosert av info-pushinga på dette!! De fleste andre influencere (som jeg har fått med meg hvertfall) - både «oppgående» og ikke fullt så «oppegående» - holder medisinbruk privat- selv om de får inngående spørsmål, så er ofte svaret slik som «medisiner er individuelt og privat, ønsker ikke å gå inn på dette da det ikke kan sammenliknes med andres situasjon osv» ?? Skjønner forresten ikke hva hun ønsker forbedring på med medisinene heller, hun mener jo at hun ikke har noen problemer med levesettet sitt? Det virker som hun tror at «alle andre» / «normale» er like og ikke har utfordringer, ikke kan gjøre dumme valg, ikke kan være impulsive osv….. Hun skal nok om ei stund sitte å si hun angrer på at hun var så åpen om disse medisinene. Men ikke glem, mette jobber hardt med seg selv, så en endring vil nok være på plass snart.. 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 26. mars #1644 Del Skrevet 26. mars Anneisabell skrev (32 minutter siden): Hun skal nok om ei stund sitte å si hun angrer på at hun var så åpen om disse medisinene. Men ikke glem, mette jobber hardt med seg selv, så en endring vil nok være på plass snart.. Hvor lenge har denne endringen vært varslet? Den lar vente på seg… 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 26. mars #1645 Del Skrevet 26. mars Tråden er ryddet for avsporinger. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 27. mars #1646 Del Skrevet 27. mars Denne utredningen av adhd med påfølgende medikamenter har tatt helt av. Er det virkelig nødvendig å sitte hver dag på repeat. Skikkelig høy på livet for tiden🤦🏼♀️ 1 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. mars Forfatter #1647 Del Skrevet 27. mars Alisha* skrev (19 minutter siden): Denne utredningen av adhd med påfølgende medikamenter har tatt helt av. Er det virkelig nødvendig å sitte hver dag på repeat. Skikkelig høy på livet for tiden🤦🏼♀️ Finnes ikke overrasket. Og gang på gang viser hun hvertfall at hun ikke kommer langt med den iherdige jobbingen med seg selv som hun snakker om også hele tiden. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 27. mars #1648 Del Skrevet 27. mars Anneisabell skrev (21 timer siden): Hun var veldig redd for å ordlegge seg feil i går. Jeg har det så bra , livet mitt fungerer så fint....ja misforstå meg rett, jeg lever med en diagnose. Hahahaha Så lavt du synker 🙄Er du Siri Kristiansen ? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 27. mars #1649 Del Skrevet 27. mars Nor skrev (11 minutter siden): Så lavt du synker 🙄Er du Siri Kristiansen ? Så utrolig barnslig du er! Kanskje du skal se deg tilbake og starte på nytt. 6 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 27. mars #1650 Del Skrevet 27. mars Nor skrev (2 timer siden): Så lavt du synker 🙄Er du Siri Kristiansen ? Er du Wenche eller? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 27. mars Forfatter #1651 Del Skrevet 27. mars Nor skrev (3 timer siden): Så lavt du synker 🙄Er du Siri Kristiansen ? Du hører selv hva du sier, eller hva mette sier da, ett fett egentlig. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 27. mars #1652 Del Skrevet 27. mars Aner ikke hvem Wenche er eller hva Siri Kristiansen har med saken å gjøre. Denne tråden blir rarere og rarere. Litt som at Mette tror hun får gratis McDonalds, når det er fordi hun har brukt så mye penger der. Jeg synes det er litt dumt at hun hele tiden har snakket om psykologen hun har gått til og at han har skrevet ut resept osv. Jeg fikk ikke dette til å stemme og det gjorde det jo heller ikke. Han er psykiater! Når man uttaler seg om slike ting så er det litt viktig å ikke bare bable i vei med ukorrekte opplysninger. Også det med at ALLE starter med den medisinen hun har fått.. nei.... noen voksne starte med en annen type faktisk. Men hvorfor fortelle alt dette? Det tar tid å finne ut av riktig medisinering og det er veldig individuelt, så hun bør heller holde dette til sine private notater. 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 28. mars #1653 Del Skrevet 28. mars loffen skrev (8 timer siden): Aner ikke hvem Wenche er eller hva Siri Kristiansen har med saken å gjøre. Denne tråden blir rarere og rarere. Litt som at Mette tror hun får gratis McDonalds, når det er fordi hun har brukt så mye penger der. Jeg synes det er litt dumt at hun hele tiden har snakket om psykologen hun har gått til og at han har skrevet ut resept osv. Jeg fikk ikke dette til å stemme og det gjorde det jo heller ikke. Han er psykiater! Når man uttaler seg om slike ting så er det litt viktig å ikke bare bable i vei med ukorrekte opplysninger. Også det med at ALLE starter med den medisinen hun har fått.. nei.... noen voksne starte med en annen type faktisk. Men hvorfor fortelle alt dette? Det tar tid å finne ut av riktig medisinering og det er veldig individuelt, så hun bør heller holde dette til sine private notater. Veldig enig!! det er «medikamenter, medikamenter, tablett, medikamenter, tablett, typisk adhd, medikamenter….» Og litt sånn «ekspert uttalelser» - som ikke er innafor….., som f eks at det er et smart triks å legge tabletten lett tilgjengelig midt på kjøkkenbenken - er det egentlig så smart når du har små barn i hus? Er det et smart tips å dele videre? Eller at det er mengden amfetamin som utgjør forskjellen i MEDIKAMENTENE….. 🙄 2 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 28. mars #1654 Del Skrevet 28. mars Vintermåne skrev (1 time siden): Veldig enig!! det er «medikamenter, medikamenter, tablett, medikamenter, tablett, typisk adhd, medikamenter….» Og litt sånn «ekspert uttalelser» - som ikke er innafor….., som f eks at det er et smart triks å legge tabletten lett tilgjengelig midt på kjøkkenbenken - er det egentlig så smart når du har små barn i hus? Er det et smart tips å dele videre? Eller at det er mengden amfetamin som utgjør forskjellen i MEDIKAMENTENE….. 🙄 Å herregud dama gjør meg målløs… ja tråden er rar as fuck, akkurat som flettene selv, la oss la tråden dø ut! 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 28. mars #1655 Del Skrevet 28. mars Når man i trodde Mette ikke kunne bli mer kjedelig, så blir hun faktisk det. ADHD meg her og medisiner meg der. Absolutt alt hun foretar seg skal knyttes til diagnose mens det skinner i øynene. Gjesp. Forøvrig enig med dere som kritiserer utbroderinger av doser, type medisin osv. Det er både uklokt og uforsvarlig hvordan hun holder på. Jeg klarer ikke tro at det kun er ADHD der i gården slik hun fremstiller seg selv. Eller overdriver hun skikkelig når forteller hvor klumsete, distre og uten kontroll hun er? For så dårlig som hun tilsynelatende fungerer er det utrolig hun har klart å stå i jobb, og aller minst beholde hus og barn. Det er nesten er under, for slike som hun fremstiller seg som glemmer å gi unga mat og legger babyen inn i kjøkkenskapet i stedet for senga… 5 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 28. mars #1656 Del Skrevet 28. mars (endret) Vintermåne skrev (2 timer siden): Og litt sånn «ekspert uttalelser» - som ikke er innafor….., som f eks at det er et smart triks å legge tabletten lett tilgjengelig midt på kjøkkenbenken - er det egentlig så smart når du har små barn i hus? Er det et smart tips å dele videre? Det er ikke uten grunn det står «oppbevares utilgjengelig for barn» på medisinpakningen. Og at sko med borrelås lages i store størrelser. Endret 28. mars av DramaLamaBanana 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 28. mars #1657 Del Skrevet 28. mars Sa hun virkelig at det var smart å legge et narkotisk stoff på bordet?😱 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 28. mars Forfatter #1658 Del Skrevet 28. mars DramaLamaBanana skrev (1 time siden): Når man i trodde Mette ikke kunne bli mer kjedelig, så blir hun faktisk det. ADHD meg her og medisiner meg der. Absolutt alt hun foretar seg skal knyttes til diagnose mens det skinner i øynene. Gjesp. Forøvrig enig med dere som kritiserer utbroderinger av doser, type medisin osv. Det er både uklokt og uforsvarlig hvordan hun holder på. Jeg klarer ikke tro at det kun er ADHD der i gården slik hun fremstiller seg selv. Eller overdriver hun skikkelig når forteller hvor klumsete, distre og uten kontroll hun er? For så dårlig som hun tilsynelatende fungerer er det utrolig hun har klart å stå i jobb, og aller minst beholde hus og barn. Det er nesten er under, for slike som hun fremstiller seg som glemmer å gi unga mat og legger babyen inn i kjøkkenskapet i stedet for senga… Hun påsto jo hun glemte å gå til kontroll når hun gikk gravid også. Men ja kanskje hun er et levende under 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 28. mars #1659 Del Skrevet 28. mars Anneisabell skrev (3 timer siden): Hun påsto jo hun glemte å gå til kontroll når hun gikk gravid også. Men ja kanskje hun er et levende under Er det mulig?! Med eldste datter kan jeg kanskje skjønne at sånt skjer siden hun var ung førstegangsgravid, men vær så snill ikke si at det var i siste graviditet denne dumskapen fant sted? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 28. mars Forfatter #1660 Del Skrevet 28. mars DramaLamaBanana skrev (13 minutter siden): Er det mulig?! Med eldste datter kan jeg kanskje skjønne at sånt skjer siden hun var ung førstegangsgravid, men vær så snill ikke si at det var i siste graviditet denne dumskapen fant sted? Jupp det var i siste svangerskap 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå