DramaLamaBanana Skrevet 23. mars #1601 Del Skrevet 23. mars Alisha* skrev (1 time siden): Det er ikke første gang M filmer fra jobb, det har vært gjort opptil flere ganger gjennom årene. Men dette er langt over streken! En sårbar bruker prøver å få kontakt, men M bare fjaser og filmer. At ei dame på 45 år gir så totalt blaffen i personvern, er skremmende. I tillegg er hun jobbsøkende - skikkelig bra referanse det der. Kanskje hun skal prøve seg på sangkarriere…🫣 En platekontrakt hadde gitt penger i kassa da, så hvorfor ikke😂 https://www.smule.com/mette80ask 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 23. mars #1602 Del Skrevet 23. mars DramaLamaBanana skrev (1 time siden): En platekontrakt hadde gitt penger i kassa da, så hvorfor ikke😂 https://www.smule.com/mette80ask Dette ble så flaut å se på at jeg måtte stoppe 🤣 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 23. mars #1603 Del Skrevet 23. mars Minipilla skrev (1 time siden): Dette ble så flaut å se på at jeg måtte stoppe 🤣 Jeg syns hun synger fint, men ja, det er litt puteflaut. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 23. mars #1604 Del Skrevet 23. mars (endret) Hu har jo ganske bra sangstemme da! Ligger noen eldre videoer der hvor hu synger med menn som har mørkere stemme enn han fra i går, komplimenterer m sin stemme bedre. Synes sang er noe av det bedre hu har vist frem faktisk Endret 23. mars av Coco88 Tillegg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivfmamma78 Skrevet 23. mars #1605 Del Skrevet 23. mars Syns hun var flink å synge. Skjønner ikke at det er folk her inne som rakker ned på henne for alt. Syns hun er flink å både lage ting, snekre og synge. Virker som ei kjempe hyggelig dame også. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 23. mars #1606 Del Skrevet 23. mars Minipilla skrev (1 time siden): Dette ble så flaut å se på at jeg måtte stoppe 🤣 Du kommer ikke til å legge hitsene hennes på spillelisten din med andre ord?🤪 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 23. mars Forfatter #1607 Del Skrevet 23. mars ivfmamma78 skrev (11 minutter siden): Syns hun var flink å synge. Skjønner ikke at det er folk her inne som rakker ned på henne for alt. Syns hun er flink å både lage ting, snekre og synge. Virker som ei kjempe hyggelig dame også. Det kommer for en dag. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 23. mars #1608 Del Skrevet 23. mars DramaLamaBanana skrev (18 minutter siden): Du kommer ikke til å legge hitsene hennes på spillelisten din med andre ord?🤪 Ehhh nei 🤣 Og for all del - hun synger 100% bedre enn meg men det er noe med det å legge ut slikt om dette. Det er sånn jeg ser for meg 12 åringer holder på med. 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 23. mars #1609 Del Skrevet 23. mars Minipilla skrev (6 minutter siden): Ehhh nei 🤣 Og for all del - hun synger 100% bedre enn meg men det er noe med det å legge ut slikt om dette. Det er sånn jeg ser for meg 12 åringer holder på med. 😂 Hun er ganske ekstrovert for å være introvert kan man si. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 23. mars #1610 Del Skrevet 23. mars ivfmamma78 skrev (33 minutter siden): Syns hun var flink å synge. Skjønner ikke at det er folk her inne som rakker ned på henne for alt. Syns hun er flink å både lage ting, snekre og synge. Virker som ei kjempe hyggelig dame også. Å ja hun virkelig som en hyggelig dame. Hun har en fin sangstemme, men hun er ikke flink til å synge. Hun prøver for hard. Og snekringen skal hun ha for forsøket. Men det er bare min mening 🙂 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 23. mars #1611 Del Skrevet 23. mars Sassya skrev (3 timer siden): Å ja hun virkelig som en hyggelig dame. Hun har en fin sangstemme, men hun er ikke flink til å synge. Hun prøver for hard. Og snekringen skal hun ha for forsøket. Men det er bare min mening 🙂 Akkurat. Enkelte her mener en må ha snekker ferdigheter for å pusse opp/lage ring. Lurte på hvor mange her som har laget en julegave til barnet sitt som ga så mye glede. Må en synge som en stjerne for å legge det ut? De dummeste her leter jo med lykt og lupe for å finne ting og kritisere. Det er mer underholdning enn Mettes sang og bygge ferdigheter. 😂😂😂 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinnanna15 Skrevet 23. mars #1612 Del Skrevet 23. mars Hørtes ut som hun hadde vondt et sted når hun sang😅 Hadde ikke orka å hørt på den stemmen der mer enn jeg måtte. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M_z Skrevet 23. mars #1613 Del Skrevet 23. mars Det er noe med det der.. å sitte alene en lørdagskveld i en alder av 44(?) og synge med fremmede menn på nettet for så å legge det ut… nei, er enig med minipilla.. dette er noe 12åringene gjorde (da det var populært). Hun skal også gjøre seg så til! Prøver å gjøre stemmen om til litt cher-aktig, men i min mening feiler. (Alle har lov å ha sin mening, så nor ikke skal slakte meg for den kommentaren) 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 23. mars #1614 Del Skrevet 23. mars Hadde vært gøy å se Mette på Norske talenter🎤🎼😄🍿 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 23. mars #1615 Del Skrevet 23. mars M_z skrev (14 minutter siden): Det er noe med det der.. å sitte alene en lørdagskveld i en alder av 44(?) og synge med fremmede menn på nettet for så å legge det ut… nei, er enig med minipilla.. dette er noe 12åringene gjorde (da det var populært). Hun skal også gjøre seg så til! Prøver å gjøre stemmen om til litt cher-aktig, men i min mening feiler. (Alle har lov å ha sin mening, så nor ikke skal slakte meg for den kommentaren) Jeg kjenner en som driver med det samme. Hun er 32 år og litt, øh, ensom kan man vel si. Det er kanskje målgruppen for det greiene der. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 24. mars #1616 Del Skrevet 24. mars Ser deler av fan klubben til Siri Kristansen er flittig på denne tråden. Hun gjør også narr av de med diagnoser og personlighet 😎Om noen lurer på hva jeg mener fra dere: : sangstemme , snekkerferdigheter, impulskontroll, konsentrasjon, morsrollen, ( ja barnevern er nevnt), ADHD, utnyttelse av menn til å få barn( stakkars tyrker) og osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 24. mars Forfatter #1617 Del Skrevet 24. mars Nor skrev (8 minutter siden): Ser deler av fan klubben til Siri Kristansen er flittig på denne tråden. Hun gjør også narr av de med diagnoser og personlighet 😎Om noen lurer på hva jeg mener fra dere: : sangstemme , snekkerferdigheter, impulskontroll, konsentrasjon, morsrollen, ( ja barnevern er nevnt), ADHD, utnyttelse av menn til å få barn( stakkars tyrker) og osv. Hva snakker du om nå? 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 24. mars #1618 Del Skrevet 24. mars Nor skrev (11 minutter siden): Ser deler av fan klubben til Siri Kristansen er flittig på denne tråden. Hun gjør også narr av de med diagnoser og personlighet 😎Om noen lurer på hva jeg mener fra dere: : sangstemme , snekkerferdigheter, impulskontroll, konsentrasjon, morsrollen, ( ja barnevern er nevnt), ADHD, utnyttelse av menn til å få barn( stakkars tyrker) og osv. Røyka litt hasj eller? Hva babler du om! Den tråden her er om Mettemor, la vær å søke distraksjoner til andre her inne! Ingen kjenner jo fletta bedre enn lille nor.. 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 24. mars #1619 Del Skrevet 24. mars Anneisabell skrev (11 minutter siden): Hva snakker du om nå? Tenker det er best å bare overse. 2 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DramaLamaBanana Skrevet 24. mars #1620 Del Skrevet 24. mars Mette skal ta med seg strikketøyet backstage sier hun. Mon tro om helgesysselen med synging på smuldre har fått henne litt vel gira😂 Backstage strikking før konsert neste😆 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå