Sol Rampelyset Skrevet 7. mars #1421 Del Skrevet 7. mars Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sukkertøy Skrevet 7. mars #1422 Del Skrevet 7. mars Mette.kun.privat skrev (10 timer siden): Hva er det jeg gjør som er provoserende og kynisk egentlig? At jeg har sagt opp min faste jobb fordi jeg har tenkt på det i ett år og nå tok jeg avgjørelsen? At jeg ikke angrer på den avgjørelsen? At jeg ikke ville sykemelde meg flere ganger i jobben jeg har nå, fordi jeg vet at med en annen type jobb, så fungerer jeg hjemme i tillegg til jobb. Jeg har forøvrig alltid fungert i jobb og gjør det veldig bra, fordi jeg har fokus på å gjøre det bra. Men jeg hadde ikke energi etter jobb i den jobben jeg har nå. Synes det er trist å slutte, for jeg trivdes veldig godt. Men jeg må prioritere det å ha det bra hjemme, fordi det er det viktigste. Eller er det at jeg er veldig glad i pasta? At jeg er ikke klarer å fullføre prosjekter hjemme? At jeg er impulsiv? At jeg høyst sannsynlig har adhd? At jeg er under utredning for adhd? At jeg har det litt tungt økonomisk nå og snakker om det? At jeg søker nye jobber som jeg vet jeg vil trives med og som passer livet mitt med barn? Denne tråden har utviklet seg utrolig stygt og jeg vet jeg vil få stygge kommentarer på denne kommentaren min. Jeg deler ikke for å bli kjendis eller rik. Tror du virkelig alle som har offentlig snapchat konto gjør det? Dere drar opp gamle ting jeg postet på en blogg for 6 år siden (og mer). Dere vrir på ting og legger til spekulasjoner. Den bloggen er forøvrig slettet for 6 år siden. Jeg vet dere ikke glemmer, men mennesker kan forandre seg. Dere vet det sant? Jeg hadde MYE mindre filter den gang og jeg var ekstremt naiv og delte alt for mye. Men aldri stygg eller slem. Jeg forstår helt ærlig ikke hvorfor dere har så stort fokus på meg? Forstår ikke hvorfor dere vil meg vondt. Og ja, jeg burde ikke være delaktig på Kvinneguiden og jeg burde heller ikke fulgt med her inne. Men det skrives så mye usant og stygt, at jeg føler jeg må følge med for å rappotere slik at ikke alt blir stående offentlig. Vil ikke svare på kommentarer videre på dette, for jeg vet dere vil fyre hverandre opp og det utvkler seg slik det har gjort før. Hvor det blant annet har blitt truet med å skrive navn på barn og andre jeg har rundt meg. Du må forstå at når du legger ut ting i sosiale medier så vil det sees av både de som støtter deg og av folk som ikke vil deg vel. De er også dine følgere, enten du liker det eller ikke. Det er sånn internett fungerer. Når det gjelder det å angre på det du la ut for 7 år siden så kan det jo også være at du om 7 år fra nå vil angre på det du legger ut i dag. Man vet aldri hva fremtiden bringer. 10 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 7. mars #1423 Del Skrevet 7. mars skruf skrev (På 6.2.2025 den 13.57): Litt over 300kr for to timer (eller; 3 oppdrag siden man får betalt pr oppdrag og ikke timebetaling’) før skatt, i tillegg utgifter til drivstoff, evt bomstasjoner og ekstra slitasje på bil og økt kilometerstand (hvis hun fortsetter med Foodora etter at de 1000kr for utstyr for å jobbe som bud er tilbakebetalt) er ikke mye å juble over akkurat. Hun har endel oppdrag foran seg for å i det hele tatt dekke inn utgifter for arbeidsklær og de varmebeholderne (har aldri opplevd å måtte betale for arbeidsklær på noen av de arbeidsplassene jeg har jobbet på, bare betalt egne sko) Foodora og Wolt gir begge minus lønn slik det er lagt opp skruf skrev (På 6.2.2025 den 13.57): Sekundærjobb så trekkes vel det også 50% skatt (dvs hvis du har ekstrajobb i tillegg til hovedjobben din) Nei, det har med total inntekt å gjøre skruf skrev (På 6.2.2025 den 13.57): Nå kjører ikke jeg bil, men vi har bil. Er det ikke sånn at man estimerer antall kilometer man kjører ila året ift forsikring og kjører mere enn det man har estimert så får man lavere utbetaling ved skade/ulykke, og høyere forsikring å betale? Nei, men egenandel kan økes med 5-10k jmf de forsikringene vi har på våre biler skruf skrev (På 6.2.2025 den 13.57): Ang å jobbe i en annen jobb når man er hjemme fra hovedjobben sin med sykt barn så tar det seg ikke akkurat helt ut…men det er ikke sikkert at det er ulovlig. Har man f.eks. to arbeidsplasser og blir sykemeldt så får det an å bli sykemeldt fra den ene jobben men ikke den andre. Si hvis man blir sykemeldt pga ryggplager og jobber på sykehjem med mye tunge løft + man jobber som BPA for en bruker som er ganske selvhjulpen og man har ingen tunge løft så kan man bli sykemeldt fra jobben på sykehjem men likevel fortsette i jobben som BPA. Det stemmer en kan bli sykemeldt fra en jobb uten at en da er sykemeldt fra en annen jobb skruf skrev (På 6.2.2025 den 13.57): Uansett så tar det seg ikke helt ut ovenfor arbeidsgiver å være hjemme med sykt barn + poste at hun tok oppdrag fra Foodora med det syke barnet i bilen. Hun fremstilte det som at hun måtte ut uansett for å handle inn noen nødvendigheter, men så fikk hun et innfall og logget seg på Foodora sin app for å se om det var noen ledige oppdrag; med bilde av seg selv i Foodora-klær. Vet ikke helt om jeg kjøper den med at det var et innfall.. Lar tvilen komme henne til gode med at hun kan jo ha det liggende i bilen skruf skrev (På 6.2.2025 den 13.57): Personlig så hadde jeg ikke latt en syk 4-åring være to timer i bilen unødvendig for at jeg skulle ha jobbet. En tur på butikk med et sykt barn i bilen har jeg ingen problemer med, det går kjapt. Men når et barn er så sykt at det må være hjemme fra bhg og man tar sykt-barn-dag så har syke barn det best hjemme. Barnet er som sagt bare 4; og å sitte alene i bilen på parkeringsplassen mens moren gikk inn på Lagunen (et ganske stort kjøpesenter) for å hente maten synes jeg heller ikke noe om. Det tar faktisk litt tid å gå inn og hente maten og ut igjen, og så små barn har ikke begrep om tid. Og når de små er syke så blir de ekstra sårbare mtp å være alene. Hva om noen kjører inni bilen mens barnet sitter der alene? Sånne parkeringsplasser er bulke-plass nr 1. Selv om det ikke er farlig at en annen bil rygger rett inni siden på den parkerte bilen (med et barn inni ) så kan det oppleves som en skremmende situasjon for en 4-åring. Gjør gjerne ubetenksomme handlinger, men man behøver ikke dokumentere det🤦🏼♀️ Mulig hun vet det blir ekstra skriverier her, men er det å få mere aktivitet i denne tråden verdt å sette seg i et dårlig lys hos kollegaer som fikk ekstra mye å gjøre pga hun var hjemme med sykt barn samtidig som hun tok med seg det syke barnet noen timer ut for å ta noen oppdrag for Foodora? Og igjen; litt over 300kr før skatt for 3 oppdrag er virkelig ikke bra betalt, mtp hvor fornøyd hun var da hun sa hva hun hadde tjent. Det er godt å se henne smile og le igjen; det lyser av Mette at hun har det bedre nå. Samtidig så forstår jeg ikke at hun ikke ser hvilken usikker økonomisk fremtid hun går i møte når oppsigelsestiden er over. Hun vil jo heller ikke ha krav på ledighetstrygd etter typ 12 (eller har det økt til 18?) uker siden det var hun som sa opp jobben sin. Jeg håper virkelig hun får den 50% faste stillingen hun har søkt på. Det vil ikke dekke utgiftene, men da har hun i det minste 50% fast og behøver ikke shoppe like mange vakter som om hun hadde jobbet som 100% ringevikar. 50% gir i allefall en liten økonomisk trygghet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 7. mars #1424 Del Skrevet 7. mars Minipilla skrev (På 20.2.2025 den 14.14): Har jo ADHD vet du så eier ikke selvkontroll. Nå het min diagnose ADD i sin tid men kan love deg at en må bare ta seg i nakken og opparbeide metoder for å få kontroll 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 7. mars #1425 Del Skrevet 7. mars jukkapalme skrev (På 23.2.2025 den 16.44): Tuller du? Glemme å pusse tenner og legge seg? Er det mulig? Håper virkelig hun har den ADHD-diagnosen hun tror hun har (og det virker som hun ønsker seg) og at hun kan få hjelp. Hun trenger virkelig å få orden på livet sitt. Jeg liker Mette godt og syns det er trist at hun roter til livet sitt sånn. Helt utrolig å si opp en fast jobb og bli ringevikar og foodorabud, men ikke kunne jobbe fordi hun ikke har penger til diesel. Det er vanlig å være impulsiv når man har ADHD, men dette er jo helt ekstremt, spesielt når hun har barn og alt. Syns det er rimelig spesielt at foodorabud selv må betale for uniformen, det har jeg aldri hørt om før i noen andre bedrifter. Men har jo hørt at de er svært underbetalt også. Skjønner ikke at hun gidder å jobbe for en sånn bedrift. Jeg har selv det som før ble kalt add og er til tider ganske distré, men så essensielle ting som å pusse tenner og legge meg har jeg aldri glemt. Jeg kan fort glemme å pusse tennene på kvelden, så det er på krysselisten min 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 7. mars #1426 Del Skrevet 7. mars loffen skrev (På 25.2.2025 den 0.45): Jo… adhd kan gjøre at man kan glemme å f.eks. drikke vann ( for du plutselig føler du skal tørste i hjel), spise på hele dagen fordi du er oppslukt av noe du holder på med og ikke merker at du er sulten. At hun kan glemme å spise, og så sovner på sofaen før hun får pusset tenner er ikke så rart? Det er jo ikke noe som behøver å skje fast hver dag fordi om det er pga adhd. Har du adhd selv, og vet veldig mye om hvordan det faktisk arter seg? His ikke så kan jeg anbefale boka som Mette har bestilt. Eller titte innom instagramkontoen til Alex Partrtidge. (Grunnleggeren av LadBible og UniLad) Det stemmer, har ADD og hadde det ikke vært for barna mine hadde jeg trolig bodd i ett rottereir, for de gir meg rutine 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 7. mars #1427 Del Skrevet 7. mars Nå er jeg en av de få tydeligvis, som liker Mette. Har ikke snap men husker godt bloggen, som jeg likte godt. Og husker hun var den eneste (mens hun var høygravid) som turde ta tak i saken med Anne Brith, og medvirket i stor grad til at AB ble stoppet i all sin galskap 👍 Det vil alltid være en stor pluss i min bok, uansett ❤️ 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 7. mars #1428 Del Skrevet 7. mars Alt hun har foretatt seg gjennom de siste årene, vitner om en ett ekstremt behov for å vise seg frem. Hun føler seg både ung og tiltrekkende - men en mann, eller et forhold skal hun ikke ha. Nå er det jo ingen, bortsett fra H som orker alt dette rotet hun omgir seg med. Det er barna som må bære med seg alt som står på nettet - alt hun viser på snap og at hun driter seg ut som 45 åring. Er det virkelig verdt det?! 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 7. mars #1429 Del Skrevet 7. mars Justlooking skrev (42 minutter siden): Nå er jeg en av de få tydeligvis, som liker Mette. Har ikke snap men husker godt bloggen, som jeg likte godt. Og husker hun var den eneste (mens hun var høygravid) som turde ta tak i saken med Anne Brith, og medvirket i stor grad til at AB ble stoppet i all sin galskap 👍 Det vil alltid være en stor pluss i min bok, uansett ❤️ Er det her min rolle som en av Mettes største «hatere» kommer inn?😂 Det med ABD er en av få ting Mette har gjort av positiv karakter, men.. ja det er selvsagt et MEN fra meg😉 blir det også mindre verdig så lenge hun opptrer som en mini-ABD. Hadde Mette fått sjansen til å karre seg opp på det nivået ABD var på kan vi være trygge på at vi hadde sett lignende opplegg. 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 7. mars #1430 Del Skrevet 7. mars QueenQ skrev (5 minutter siden): Er det her min rolle som en av Mettes største «hatere» kommer inn?😂 Det med ABD er en av få ting Mette har gjort av positiv karakter, men.. ja det er selvsagt et MEN fra meg😉 blir det også mindre verdig så lenge hun opptrer som en mini-ABD. Hadde Mette fått sjansen til å karre seg opp på det nivået ABD var på kan vi være trygge på at vi hadde sett lignende opplegg. Jeg skrev ikke til noen spesielt. Har ikke merket meg navnene til de som er «haters» 😊 Og er som sagt ikke på snap så vet ikke hva som foregår der. Men fra det jeg husker var Mette langt fra mange andre bloggere. Der har jeg selv sett virkelige kritikkverdige forhold hos andre, som f.eks. Sophie Elise. Alt hun lurte følgerne med og fikk de til å tro på og kjøpe … Unge jenter gikk rett på … 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 7. mars #1431 Del Skrevet 7. mars Justlooking skrev (10 minutter siden): Jeg skrev ikke til noen spesielt. Har ikke merket meg navnene til de som er «haters» 😊 Og er som sagt ikke på snap så vet ikke hva som foregår der. Men fra det jeg husker var Mette langt fra mange andre bloggere. Der har jeg selv sett virkelige kritikkverdige forhold hos andre, som f.eks. Sophie Elise. Alt hun lurte følgerne med og fikk de til å tro på og kjøpe … Unge jenter gikk rett på … Neida, det var ikke sånn ment mot deg heller🙂 Det var en liten spøk siden det selvsagt var jeg som måtte finne noe å pirke i. Det finnes verre folk som deler på nett og influensere enn Mette, det skal jeg ikke benekte. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette.kun.privat Skrevet 7. mars #1432 Del Skrevet 7. mars Anneisabell skrev (1 time siden): Mange nye som er inne og forteller hva de mener om tråden gitt. Mette legger opp til det aller meste av det som blir kommentert her med vilje. Hun vil verken at kanalen sin eller denne tråden skal dø ut. Til sist er all oppmerksomhet god oppmerksomhet Nei, det gjør jeg ikke. Jeg vil absolutt ikke ha denne tråden og synes hele rampelyset burde vært stengt. Og all oppmerksomhet er absolutt ikke god oppmerksomhet. Alisha* skrev (26 minutter siden): Alt hun har foretatt seg gjennom de siste årene, vitner om en ett ekstremt behov for å vise seg frem. Hun føler seg både ung og tiltrekkende - men en mann, eller et forhold skal hun ikke ha. Nå er det jo ingen, bortsett fra H som orker alt dette rotet hun omgir seg med. Det er barna som må bære med seg alt som står på nettet - alt hun viser på snap og at hun driter seg ut som 45 åring. Er det virkelig verdt det?! De siste årene har jeg hatt fokus på oppussing, diy, matlaging og litt strikking. Vitner det om et ekstremt behov for å vise meg frem? Jeg har aldri sagt at jeg føler meg ung og tiltrekkende. Jeg viser ikke frem kroppen, viser meg sjeldent i helfigur og jeg kan like gjerne vise meg uten sminke, som med sminke. At jeg ikke føler meg klar for å date, er det virkelig noe å kritisere? Ingenting av det jeg deler på snapchat kanalen min er negativt for barna. Men denne tråden derimot, den inneholder mye overdrivelser, synsinger, spekulasjoner og løgn. 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UltimateNothing Skrevet 7. mars #1433 Del Skrevet 7. mars Jeg er verken følger eller "hater". Jeg synes Mette virker som en helt normal person med et litt kaotisk liv. Jeg har sansen for henne, men skulle selvsagt ønsket at hun for sin egen del skrinla behovet for å bli sett. Men Mette - du MÅ prøve å forstå at det er du selv som har valgt å dele fra livet. Det sitter masse mennesker og ser på det du legger ut, og du har ingen kontroll over hvordan de tolker det de ser. Det er den største ulempen med å ha åpne kontoer på sosiale medier. Du kan, som nevnt tidligere, ikke diktere hva andre synes om deg. Selv ikke når du selv mener at det du deler er innafor. Jeg har selv hatt en stor IG-konto en gang, den ble spesielt stor utenfor Norge. Den var betydelig mindre personlig enn din, så jeg fikk ingen Rampelys-tråd og slet ikke med hatere. Ingen vet hvem jeg er, og det er en velsignelse. 11 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villroses hage Skrevet 7. mars #1434 Del Skrevet 7. mars Selvfølgelig kan det være plagsomt og pinlig for barn at mor dummer seg ut i all offentlighet på nett. Det kan også være vanskelig (til og med skadelig) at mor legger ut i detalj om barnas hjem (som skal være deres trygghet) og mye fra deres liv. Dette er fullt og helt den voksne "ønsker desperat å være influenser"-personens ansvar. Det virker ikke som vedkommende vil, eller er i stand til å ta dette innover seg. Derimot rettes skyts mot og veltes ansvar over på de "fæle kritikerne" på KG. Hm. Virker dette kjent? Videre er det avslørt at vedkommende selv har bidratt, og fortsatt bidrar til å holde dampen oppe i trådene på Rampelyset. Dette minner dessverre mye om ansvarsfraskrivelse og dobbeltmoral. Dette gjør at denne bloggeren faller mye i anseelse hos meg, en jeg tidligere har hatt en viss sans for. 7 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skogstrolle Skrevet 7. mars #1435 Del Skrevet 7. mars Er hun influencer?? Djiiizez, Farmen kjendis neste! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette.kun.privat Skrevet 8. mars #1436 Del Skrevet 8. mars Jeg forstår ærlig ikke hva som er provoserende med det jeg deler. Jeg pusser opp, driver med diy, jeg strikker og lager mat. Er det at jeg sa opp jobben min og søker nye eller at jeg snakker åpent om at jeg er til utredning for adhd? 2 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 8. mars #1437 Del Skrevet 8. mars Mette.kun.privat skrev (8 minutter siden): Jeg forstår ærlig ikke hva som er provoserende med det jeg deler. Jeg pusser opp, driver med diy, jeg strikker og lager mat. Er det at jeg sa opp jobben min og søker nye eller at jeg snakker åpent om at jeg er til utredning for adhd? Jeg forstår heller ikke dette. Ikke prøver du å selge folk drit de ikke trenger, ikke økonomi-apper som Kristin Gjelsvik samtidig som hun skyldte milioner til staten, pulver i stedet for mat som Carolin Berg Eriksen, runkemaskiner som Sara Emilie, i tillegg til sine egne varer som de skal selge, også har vi Stina B som skjærer appelsin i slo mo for å trykke inn flest mulig annonser, m.fl. Hva er det du gjør annet enn å fortelle om livet ditt på godt og vondt? Hvorfor er det så forferdelig at du går til utredning for adhd? Det er jo bare bra, og medisin kan forhåpentligvis hjelpe deg masse. Nei dette er bare drittslenging og mobbing. Denne tråden har blitt verre enn InstaHeidi sin! Synes de skal la deg få være i fred nå. 5 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 8. mars #1438 Del Skrevet 8. mars loffen skrev (6 timer siden): Jeg forstår heller ikke dette. Ikke prøver du å selge folk drit de ikke trenger, ikke økonomi-apper som Kristin Gjelsvik samtidig som hun skyldte milioner til staten, pulver i stedet for mat som Carolin Berg Eriksen, runkemaskiner som Sara Emilie, i tillegg til sine egne varer som de skal selge, også har vi Stina B som skjærer appelsin i slo mo for å trykke inn flest mulig annonser, m.fl. Hva er det du gjør annet enn å fortelle om livet ditt på godt og vondt? Hvorfor er det så forferdelig at du går til utredning for adhd? Det er jo bare bra, og medisin kan forhåpentligvis hjelpe deg masse. Nei dette er bare drittslenging og mobbing. Denne tråden har blitt verre enn InstaHeidi sin! Synes de skal la deg få være i fred nå. Helt enig! 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla82 Skrevet 8. mars #1439 Del Skrevet 8. mars (endret) Mette. Jeg henger ikke fast i denne tråden, men har vært innom nå og var også innom i perioden hvor du dro frem og tilbake fra Tyrkia. Jeg synes jeg ser et mønster. Den gangen var du overbevist om at du hadde møtt den store kjærligheten og at det var helt trygt å få barn med en person du for andre knapt kjente, for dere to hadde en connection som leserne ikke skjønte. Og istedet for å bare være trygg på avgjørelsen så gikk du enormt i forvar hver gang noen stilte spørsmål med opplegget eller ikke hadde troen på dere. Du kunne stolt på deg selv og latt folk tro hva de ville, sagt vent og se, og vært ferdig med det. Istedet ble det en innbitt kamp for å bevise at du hadde rett. Du klarte liksom ikke helt å slå deg med ro om at det var fremmede mennesker der ute som ikke hadde troen. Og for dem som ser det utenfra virker det da mest som om du egentlig ikke har troen selv. At du kjemper for å overbevise deg selv. For hvordan påvirker det ditt liv at folk du ikke kjenner tror noe om din historie? Det hadde ikke utgjort noen forskjell om du hadde klart å overbevise folk. Og det at fremmede mener noe om ditt liv er fordi du inviterer dem inn via sosiale medier. Jeg har selv vært mikroinfluenser, så vet innmari godt at det er et valg man selv tar. Jeg kjente hele tiden på om jeg fikk mer positivt enn negativt ut av det, og gav meg fordi jeg syntes oppmerksomheten var ubehagelig. Til tross for at ingen mente noe om mitt kjærlighetsliv eller arbeidsliv. Og grunnen til at ingen mente noe om det var at jeg ikke gav nok info om det til at der var noe å mene noe om. Med en offentlig snap-konto er man selv fullstendig ansvarlig for hva man velger å lage innhold/underholdning av og hva man velger å skjerme. Det er umulig å bestemme hvordan andre skal tolke det man selv velger å legge ut. Nå gjentar historien seg. Du tar store valg angående arbeidssituasjon, og legger ut om det på snap. Og når folk er skeptiske til avgjørelsen så har du mulighet til å holde roen, være trygg på at du tar riktig valg for deg selv, lene deg tilbake og la tiden vise at det går bra. Men istedet så går du til kamp og føler deg som et offer. Du kan ikke unnskylde tidligere oppførsel med at det er noen år siden, og så plutselig begynne å oppføre deg på samme måte som da. Endret 12. mars av Embla82 12 1 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 8. mars #1440 Del Skrevet 8. mars Embla82 skrev (16 minutter siden): Mette. Jeg henger ikke fast i denne tråden, men har vært innom nå og var også innom i perioden hvor du dro frem og tilbake fra Tyrkia. Jeg synes jeg ser et mønster. Den gangen var du overbevist om at du hadde møtt den store kjærligheten og at det var helt trygt å få barn med en person du for andre knapt kjente, for dere to hadde en connection som seerne ikke skjønte. Og istedet for å bare være trygg på avgjørelsen så gikk du enormt i forvar hver gang noen stilte spørsmål med opplegget eller ikke hadde troen på dere. Du kunne stolt på deg selv og latt folk tro hva de ville, sagt vent og se, og vært ferdig med det. Istedet ble det en innbitt kamp for å bevise at du hadde rett. Du klarte liksom ikke helt å slå deg med ro om at det var fremmede mennesker der ute som ikke hadde troen. Og for dem som ser det utenfra virker det da mest som om du egentlig ikke har troen selv. At du kjemper for å overbevise deg selv. For hvordan påvirker det ditt liv at folk du ikke kjenner tror noe om din historie? Det hadde ikke utgjort noen forskjell om du hadde klart å overbevise folk. Og det at fremmede mener noe om ditt liv er fordi du inviterer dem inn via sosiale medier. Jeg har selv vært mikroinfluenser, så vet innmari godt at det er et valg man selv tar. Jeg kjente hele tiden på om jeg fikk mer positivt enn negativt ut av det, og gav meg fordi jeg syntes oppmerksomheten var ubehagelig. Til tross for at ingen mente noe om mitt kjærlighetsliv eller arbeidsliv. Og grunnen til at ingen mente noe om det var at jeg ikke gav nok info om det til at der var noe å mene noe om. Med en offentlig snap-konto er man selv fullstendig ansvarlig for hva man velger å lage innhold/underholdning av og hva man velger å skjerme. Det er umulig å bestemme hvordan andre skal tolke det man selv velger å legge ut. Nå gjentar historien seg. Du tar store valg angående arbeidssituasjon, og legger ut om det på snap. Og når folk er skeptiske til avgjørelsen så har du mulighet til å holde roen, være trygg på at du tar riktig valg for deg selv, lene deg tilbake og la tiden vise at det går bra. Men istedet så går du til kamp og føler deg som et offer. Du kan ikke unnskylde tidligere oppførsel med at det er noen år siden, og så plutselig begynne å oppføre deg på samme måte som da. Dette!!!! 👏🏼 Jeg forstår ikke at du ikke forstår dette Mette! Hvorfor i all verden skal du prøve å overbevise 5 brukere på KG om at de tar feil? Det du legger ut tolkes - alltid! Det er alltid noen som ikke er enig med deg/ ikke liker det du legger ut/ ikke liker deg (som influencer/snap-person) - du kan aldri gjøre noe med det så lenge du fortsetter å legge ut …. Aldri! Jeg skjønner virkelig ikke at det er så vanskelig å forstå? 9 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå