Voyager Skrevet 7. mars #1401 Del Skrevet 7. mars Coco88 skrev (1 minutt siden): Hahhaha jeg som sier hu selger ungene og sjelen sin, og jeg har svart deg lengre opp her! Nei, du har ikke svart i det hele tatt. "Goggle it" er ikke et svar i en diskusjon. 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 7. mars #1402 Del Skrevet 7. mars Voyager skrev (1 minutt siden): Og det er helt fair. Men forstår ikke da hvorfor du fortsatt følger henne. Normale mennesker følger ikke personer de føler fremstiller seg selv eller livet på feil måte. men venter fortsatt på at du skal svare meg på hva du mener med at hun selger sjelen og ungene sine for penger? Følger du andre influensere? kan du fortelle hvordan de gjør ting bedre? kanskje komme med noe mer konstruktivt, og hva du er interessert i å se? For det er tydeligvis ikke det Mette legger ut. venter på svar (muligens forgjeves) Hvis du synes det er unormalt å følge noen de synes fremstiller seg dårlig får så være. Jeg gjør det likevel og tenker at jeg ikke trenger noen stor grunn, og aller minst redegjøre for den her. Kanskje jeg gjør det av fascinasjon, kanskje i påvente av et togkræsj slik vi har sett før. Hvem vet. Jeg kan ikke huske å ha sagt at hun selger sjelen og ungene for penger. Å ha brukt akkurat det uttryket, men det kan godt være. Fint om du kan vise til hvor jeg har skrevet det og i hvilken kontekst, så kan jeg nok utdype. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 7. mars #1403 Del Skrevet 7. mars Voyager skrev (Akkurat nå): Nei, du har ikke svart i det hele tatt. "Goggle it" er ikke et svar i en diskusjon. Nei vel om du ikke er istand til å googel eller slå opp på titlene selv så kan man ikke hjelpe deg . Bilde er som sagt lagt ut her inne flere ganger, men slettes for mettemor er så flau 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 7. mars #1404 Del Skrevet 7. mars Coco88 skrev (1 minutt siden): Hvem jeg følger og ikke føler er totalt likegyldig for tråden her som utelukkende handler om mette. Og ta et googel søk du, antar du kjenner flettemor personlig og ikke trenger å goggle sånn egentlig.. Ok, greit du ikke vil diskutere noe og er mer interessert i å spy ut drit, men jeg hadde synes det hadde vært interessant å høre hvem kritikerne her mener er fine influensere som er verdt å følge. det hadde sikkert Mette også (som jeg tydeligvis kjenner personlig, siden jeg synes det er helt hinsides den kritikken hun får) 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 7. mars #1405 Del Skrevet 7. mars Voyager skrev (Akkurat nå): Ok, greit du ikke vil diskutere noe og er mer interessert i å spy ut drit, men jeg hadde synes det hadde vært interessant å høre hvem kritikerne her mener er fine influensere som er verdt å følge. det hadde sikkert Mette også (som jeg tydeligvis kjenner personlig, siden jeg synes det er helt hinsides den kritikken hun får) Denne tråden dreier seg om Mette. Skjonner Mette ønsker inspo til hvem hun ska prøve å herme etter for mer likes men men det får hu finne ut av selv. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 7. mars #1406 Del Skrevet 7. mars QueenQ skrev (2 minutter siden): Hvis du synes det er unormalt å følge noen de synes fremstiller seg dårlig får så være. Jeg gjør det likevel og tenker at jeg ikke trenger noen stor grunn, og aller minst redegjøre for den her. Kanskje jeg gjør det av fascinasjon, kanskje i påvente av et togkræsj slik vi har sett før. Hvem vet. Jeg kan ikke huske å ha sagt at hun selger sjelen og ungene for penger. Å ha brukt akkurat det uttryket, men det kan godt være. Fint om du kan vise til hvor jeg har skrevet det og i hvilken kontekst, så kan jeg nok utdype. Kan hende det var noen andre, vanskelig å holde styr på hvem som sier nøyaktig hvilke ord. Men ja, jeg synes det er unormalt, men har ikke tenkt å hetse deg for det, du velger jo hvordan du vil bruke dagene dine. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 7. mars #1407 Del Skrevet 7. mars Voyager skrev (1 minutt siden): Kan hende det var noen andre, vanskelig å holde styr på hvem som sier nøyaktig hvilke ord. Men ja, jeg synes det er unormalt, men har ikke tenkt å hetse deg for det, du velger jo hvordan du vil bruke dagene dine. Det er ikke så vanskelig å holde styr på hvem som skriver hva. Vi er ikke på en tråd der man kan være anonym og kodene er vanskelig å følge med på. Lurt å bruke to sek på å lese hva som står før man kaster seg ut i brukerdebatt😉 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 7. mars #1408 Del Skrevet 7. mars QueenQ skrev (4 minutter siden): Det er ikke så vanskelig å holde styr på hvem som skriver hva. Vi er ikke på en tråd der man kan være anonym og kodene er vanskelig å følge med på. Lurt å bruke to sek på å lese hva som står før man kaster seg ut i brukerdebatt😉 Nei, det trenger jeg ikke. Du er ikke så interessant. Spesielt når du helst vil ha et ekkokammer og ikke en reell diskusjon. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 7. mars #1409 Del Skrevet 7. mars Blir enda mindre gjort i huset hvis hun skal holde på å skrive her inne hele tiden..🙄 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 7. mars #1410 Del Skrevet 7. mars Moongirl skrev (1 minutt siden): Blir enda mindre gjort i huset hvis hun skal holde på å skrive her inne hele tiden..🙄 Er slitsomt å ha 4-5 profiler her inne å forsvare seg selv med ja 😅 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunabelle Skrevet 7. mars #1411 Del Skrevet 7. mars Moongirl skrev (1 minutt siden): Blir enda mindre gjort i huset hvis hun skal holde på å skrive her inne hele tiden..🙄 Da er det kanskje en fordel at hun er her inne, før hele huset er rasert 😅 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 7. mars #1412 Del Skrevet 7. mars Voyager skrev (7 minutter siden): Nei, det trenger jeg ikke. Du er ikke så interessant. Spesielt når du helst vil ha et ekkokammer og ikke en reell diskusjon. Åpenbart var jeg interessant nok for deg. Skal gi deg en lyd hvis jeg starter som influenser slik at du kan opprette en tråd om meg😉 Det er mange nok her å diskutere med, og man må ikke være enig, så du trenger ikke bidra hvis du ikke vil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 7. mars #1413 Del Skrevet 7. mars Lunabelle skrev (Akkurat nå): Da er det kanskje en fordel at hun er her inne, før hele huset er rasert 😅 Hahhaha så sant så sant! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andrea59 Skrevet 7. mars #1414 Del Skrevet 7. mars Coco88 skrev (6 minutter siden): Er slitsomt å ha 4-5 profiler her inne å forsvare seg selv med ja 😅 Tror du bare det kan være Mette selv som synes at kommentarene her er unødig kritiserende? Har ikke skrevet (mye) her før (som jeg husker i alle fall) - men følger litt med - og synes det er mye usaklig latterliggjøring og unødig repetering av gamle ting. 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 7. mars #1415 Del Skrevet 7. mars Coco88 skrev (22 minutter siden): Denne tråden dreier seg om Mette. Skjonner Mette ønsker inspo til hvem hun ska prøve å herme etter for mer likes men men det får hu finne ut av selv. Vi vet jo hvem hun så opp til sist og kanskje derfor valgte å fremstille seg slik hun gjorde/gjør og at det nå «straffer seg». Kanskje hun vil prøve en ny metode nå😂 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 7. mars Forfatter #1416 Del Skrevet 7. mars Mette.kun.privat skrev (1 time siden): Du og andre har selvsagt det inntrykket dere ønsker. Jeg er fullt klar over at jeg ikke kan forandre noe der. Men jeg synes ikke det er greit at du trekker frem gamle ting og gjør det MYE verre enn det var. I tillegg legger du det ut kun med hensikt av å skade/såre meg. Det er jo helt klart intensjonen din. Jeg forstår ikke hvorfor noen har glede av det. Jeg er fullt klar over at jeg delte for mye. Mye jeg angrer på og skulle gjerne ha ugjort. Men det kan jeg ikke... Alt jeg kan gjøre er å jobbe med å bli bedre, noe jeg aktivt gjør hele tiden. Det med adhd er viktig for meg å få frem. Både fordi det forklarer mye for meg selv i mitt liv, det gir andre som går igjennom det samme følelsen av å være mindre alene og det er et viktig tema å snakke om. Det er for lite kunnskap om adhd dessverre og jeg har også masse mer jeg må lære. Mindre alene og viktig å snakke om adhd. Det er pokker meg snakk om adhd på hvert et hjørne 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 7. mars #1417 Del Skrevet 7. mars Anneisabell skrev (44 minutter siden): Mindre alene og viktig å snakke om adhd. Det er pokker meg snakk om adhd på hvert et hjørne Adhd er jo trendy blitt og «alle» disse influenserne har/prøver å få diagnosen. Særlig de mikroinfluenserne som er desperate etter å få mer oppmerksomhet. Sånn sett skiller ikke Mette seg ut der. Hun bare kaster seg på contentbølgen🤑🤑 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 7. mars Forfatter #1418 Del Skrevet 7. mars QueenQ skrev (2 minutter siden): Adhd er jo trendy blitt og «alle» disse influenserne har/prøver å få diagnosen. Særlig de mikroinfluenserne som er desperate etter å få mer oppmerksomhet. Sånn sett skiller ikke Mette seg ut der. Hun bare kaster seg på contentbølgen🤑🤑 Ja de har gått samme skole og tyner det helt likt. Det går oppat og oppat 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenhouse Skrevet 7. mars #1419 Del Skrevet 7. mars Mette har selv sagt på sin snap at hun ønsker å tjene penger på den. Da må følgertallet og engasjementet øke en del. En måte å få det til på er at f.eks. en tråd som denne holdes aktiv. Ved å komme inn her , enten som Mette selv eller, som noen mistenker, hun selv under andre brukernavn, så skapes det mer engasjement. Jeg synes noe av det som skrives her er lite pent, og synes ikke noe om å håne Mette ( min tolking av noe av det som skrives). Men- Mette kan ikke bestemme over det som lever videre på internett, som er en direkte konsekvens av hva hun selv deler. At hun angrer på mye av det hun sier kan ikke brukere her eller i andre forum ta ansvar for og justere seg etter svingningene hennes. 11 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 7. mars #1420 Del Skrevet 7. mars (endret) Zenhouse skrev (14 minutter siden): Mette har selv sagt på sin snap at hun ønsker å tjene penger på den. Da må følgertallet og engasjementet øke en del. En måte å få det til på er at f.eks. en tråd som denne holdes aktiv. Ved å komme inn her , enten som Mette selv eller, som noen mistenker, hun selv under andre brukernavn, så skapes det mer engasjement. Jeg synes noe av det som skrives her er lite pent, og synes ikke noe om å håne Mette ( min tolking av noe av det som skrives). Men- Mette kan ikke bestemme over det som lever videre på internett, som er en direkte konsekvens av hva hun selv deler. At hun angrer på mye av det hun sier kan ikke brukere her eller i andre forum ta ansvar for og justere seg etter svingningene hennes. Dette! Jeg skal være den første til å erkjenne at jeg godt kan moderere meg litt, samt tenke over hva jeg skriver og hvordan. Men det er nettopp det du skriver om at Mette styrer her inne både for å øke engasjement samtidig som hun påberoper seg mobbet, og det at det skal danses etter hennes pipe som gjør at hun får mer pepper enn høyst nødvendig. Alt i alt diskuteres det i 90% av tilfellene ting hun, på et eller annet tidspunkt, har valgt å dele med verden. Det kommer hun ikke unna med. Endret 7. mars av QueenQ 8 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå