Coco88 Skrevet 7. mars #1381 Del Skrevet 7. mars Hahahahha jeg husker hulepulingen godt jeg! Til å med bilder av hulen der knullingen foregikk fikk vi servert. Nei du, hva med å stå for det du har gjort istedfor å forsøke å pynte på sannheten og benekte den? Det provoserer folk det! Særlig når du konstant spiller eg e ærlig kortet og offer rollen 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 7. mars #1382 Del Skrevet 7. mars Mette.kun.privat skrev (10 minutter siden): Selvfølgelig forstår jeg at det er andre mennesker jeg snapper til.. Og at de blir påvirket? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 7. mars #1383 Del Skrevet 7. mars Mette.kun.privat skrev (17 minutter siden): Du overdriver... Jeg skrev kun at siden vi bodde i huset i Tyrkia sammen med familien, så måtte vi ut for å være intim (Dette er forøvrig 7 år siden). Har aldri skrevet ordet sex, om sex eller sexlivet vårt. Men ja, det var veldig privat og totalt unødvendig å skrive. Angrer selvsagt på det. Jeg delte mye av livet til meg og min exmann, fordi jeg selv syntes det var spennende å gifte meg i en landsby i Tyrkia og det å reise til Tyrkia hver måned i en periode. Jeg nevnte og at jeg gjerne ville vært med på et program hvor de fulgte meg i denne perioden, for jeg selv (og mange andre) syntes det var utrolig spennende. I dag er jeg ekstremt glad for at det ikke var noe program som het kjærlighet uten grenser (90 days fians) jeg kunne melde meg og min mann opp på. For det hadde jeg VIRKELIG angret på senere. Du er voldsom på å trekke fram gamle ting og så prøve å gjøre det mye verre enn det var. Jeg vet at internett aldri glemmer, men det du driver med er ikke riktig. Og ja, jeg vet jeg sa jeg ikke skulle svare på responsen på kommentaren min over her og jeg vet jeg sa på snapchat at jeg ikke ville svare her inne. Men jeg har aldri brukt ordene "jeg lover", siden det skrives som om jeg har brutt et løfte. Jeg bruker ikke adhd på noen som helst måte. Jeg er under utredning, noe jeg burde ha vært for mange år siden. Jeg er på snapchat og deler der, fordi det er mange flotte mennesker som følger meg der. Noen kan gi meg tips og råd og så får jeg meldinger fra de som takker meg for å være åpen og ærlig, fordi det hjelper de å evt føle seg mindre alene om ting. Jeg forstår at ikke alle har et ønske om å dele slik jeg har. Jeg forstår at ikke alle forstår meg eller liker meg. Det er slik verden er. Men vi kan da behandle hverandre bedre enn dette, kan vi ikke? I kjent Mette stil dras det fram «..men det var for 7 år siden» eller «det er gamle ting» som om det har noe å si for inntrykket en sitter igjen med av henne. Som om Mette er den som skal legge føringer for hva som kan og ikke kan diskuteres, hva som er for gammelt å diskutere. Videre i kjent Mette stil dras offerkortet frem når argumentene melder sitt fravær. Snakker om at hun beskyldes for å ikke holde lovnader og bryter løfter, uten at løfter i det hele tatt har blitt nevnt. Mette snakker om at hun ikke bruker adhd på noen som helst måte, mens hennes snap viser at den brukes omtrent daglig og melkes for det den kan. Det snakkes om adhd, kommende/nåværende utredning, alle «rare» hendelser og avgjørelser i hverdagen brettes ut og knyttes automatisk opp mot hennes mulige adhd, det filmes snutter med triste Mette som fyller ut kartleggingsskjema, bokanbefalinger deles, kontoret til psykologen filmes osv osv. Ingen trenger så mye adhd fra en enkeltperson for å føle at de ikke er alene eller i opplysningsøyemed. Den eneste som trenger denne massive eksponeringen av adhd er Mette som trenger content. Da er adhd bare et eksempel av mange ting Mette bruker kynisk. 6 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette.kun.privat Skrevet 7. mars #1384 Del Skrevet 7. mars Coco88 skrev (3 minutter siden): Hahahahha jeg husker hulepulingen godt jeg! Til å med bilder av hulen der knullingen foregikk fikk vi servert. Nei du, hva med å stå for det du har gjort istedfor å forsøke å pynte på sannheten og benekte den? Det provoserer folk det! Særlig når du konstant spiller eg e ærlig kortet og offer rollen Vi dro til mange huler, fordi jeg synes slikt er spennende. Det var et stort område med mye huler ved elven. Spennende å se for seg hvordan mennesker bodde der for mange år siden. Men jeg brukte aldri ordet sex, skrev om sex eller slik dere formulerer det. Jeg skrev at vi ikke kunne være intim hjemme hos svigerfamilien min. Så ja, jeg var dum nok til å skrive at vi måtte ut i naturen for å være itim. Det var helt idiotisk av meg å skrive og jeg burde visst bedre, selv for 7 år siden. Jeg spiller ikke offer rolle og jeg er ærlig. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette.kun.privat Skrevet 7. mars #1385 Del Skrevet 7. mars Snublefot62 skrev (8 minutter siden): Og at de blir påvirket? Og du vil fram til? 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 7. mars #1386 Del Skrevet 7. mars Coco88 skrev (10 minutter siden): Hahahahha jeg husker hulepulingen godt jeg! Til å med bilder av hulen der knullingen foregikk fikk vi servert. Nei du, hva med å stå for det du har gjort istedfor å forsøke å pynte på sannheten og benekte den? Det provoserer folk det! Særlig når du konstant spiller eg e ærlig kortet og offer rollen Norges ærligste blogger. Var det ikke det hun kalte seg?😏 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 7. mars #1387 Del Skrevet 7. mars Coco88 skrev (6 timer siden): Det kyniske aspektet er at du har forsøkt å selge sjelen din og ungene dine i håp om å tjene noen kr på å bli små kjendis. Og så blir man litt matt når man ser voksene mennesker tar så ufattelige naive beslutninger gang på gang som også rammer ungene dine Kan du utdype hvordan hun idag selger sjelen og ungene sine for penger? 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 7. mars #1388 Del Skrevet 7. mars QueenQ skrev (1 time siden): Mette har i flere år delt uhemmet mye i et forsøk på å bli rikskjendis og tjene penger på privatliv, sexliv, parforhold og barn med mer. I tillegg på en svært kynisk og provoserende måte som hun tydelig viste at hun var stolt av. Høy på seg selv trodde hun at hennes kjærlighetsliv var en dokumentarserie verdig. Som som hun var den første kvinnen å hente seg en mann fra utlandet. Det er første, andre og tredje inntrykket man har av Mette, noe som gjør at det er litt for sent å gi et annet inntrykk. Særlig fordi Mette fortsatt prøver å bli kjendis og tjene penger på sosiale medier ved å brette ut privatlivet, dog i noe mindre grad. Hun har kanskje byttet ut puling i huler med adhd utredning, men det gjør henne ikke automatisk mer sympatisk. Heller ei det at hun bumper sin egen tråd, samtidig som hun liksom vil ha den fjernet fordi den «mobber» henne hjeper på. Det er ganske så suspekt, ikke minst fordi historien gjentar seg. Internett glemmer aldri. Wow. Du er litt av et sympatisk menneske. Kanskje på tide å skru av sosiale medier og ikke la deg trigge av et høyst normalt menneske som gjøre helt normale ting? Lol. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette.kun.privat Skrevet 7. mars #1389 Del Skrevet 7. mars QueenQ skrev (1 minutt siden): I kjent Mette stil dras det fram «..men det var for 7 år siden» eller «det er gamle ting» som om det har noe å si for inntrykket en sitter igjen med av henne. Som om Mette er den som skal legge føringer for hva som kan og ikke kan diskuteres, hva som er for gammelt å diskutere. Videre i kjent Mette stil dras offerkortet frem når argumentene melder sitt fravær. Snakker om at hun beskyldes for å ikke holde lovnader og bryter løfter, uten at løfter i det hele tatt har blitt nevnt. Mette snakker om at hun ikke bruker adhd på noen som helst måte, mens hennes snap viser at den brukes omtrent daglig og melkes for det den kan. Det snakkes om adhd, kommende/nåværende utredning, alle «rare» hendelser og avgjørelser i hverdagen brettes ut og knyttes automatisk opp mot hennes mulige adhd, det filmes snutter med triste Mette som fyller ut kartleggingsskjema, bokanbefalinger deles, kontoret til psykologen filmes osv osv. Ingen trenger så mye adhd fra en enkeltperson for å føle at de ikke er alene eller i opplysningsøyemed. Den eneste som trenger denne massive eksponeringen av adhd er Mette som trenger content. Da er adhd bare et eksempel av mange ting Mette bruker kynisk. Du og andre har selvsagt det inntrykket dere ønsker. Jeg er fullt klar over at jeg ikke kan forandre noe der. Men jeg synes ikke det er greit at du trekker frem gamle ting og gjør det MYE verre enn det var. I tillegg legger du det ut kun med hensikt av å skade/såre meg. Det er jo helt klart intensjonen din. Jeg forstår ikke hvorfor noen har glede av det. Jeg er fullt klar over at jeg delte for mye. Mye jeg angrer på og skulle gjerne ha ugjort. Men det kan jeg ikke... Alt jeg kan gjøre er å jobbe med å bli bedre, noe jeg aktivt gjør hele tiden. Det med adhd er viktig for meg å få frem. Både fordi det forklarer mye for meg selv i mitt liv, det gir andre som går igjennom det samme følelsen av å være mindre alene og det er et viktig tema å snakke om. Det er for lite kunnskap om adhd dessverre og jeg har også masse mer jeg må lære. 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 7. mars #1390 Del Skrevet 7. mars Voyager skrev (1 minutt siden): Wow. Du er litt av et sympatisk menneske. Kanskje på tide å skru av sosiale medier og ikke la deg trigge av et høyst normalt menneske som gjøre helt normale ting? Lol. Kan ikke huske å ha bedt om din mening om meg. Du kan vær så god diskutere tema eller innhold i tråden eller lage en om meg hvis du synes det er bedre. Det er ihvertfall tydelig hvem som trigges av hvem her. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 7. mars #1391 Del Skrevet 7. mars QueenQ skrev (1 minutt siden): Kan ikke huske å ha bedt om din mening om meg. Du kan vær så god diskutere tema eller innhold i tråden eller lage en om meg hvis du synes det er bedre. Det er ihvertfall tydelig hvem som trigges av hvem her. Åh, herregud, bli voksen! Du har jo valgt å gå offentlig ut med en mening og da kan vel jeg kommentere på den? Eller? Regler gjelder kun for noen? 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 7. mars #1392 Del Skrevet 7. mars QueenQ skrev (1 time siden): Mette har i flere år delt uhemmet mye i et forsøk på å bli rikskjendis og tjene penger på privatliv, sexliv, parforhold og barn med mer. I tillegg på en svært kynisk og provoserende måte som hun tydelig viste at hun var stolt av. Høy på seg selv trodde hun at hennes kjærlighetsliv var en dokumentarserie verdig. Som som hun var den første kvinnen å hente seg en mann fra utlandet. Det er første, andre og tredje inntrykket man har av Mette, noe som gjør at det er litt for sent å gi et annet inntrykk. Særlig fordi Mette fortsatt prøver å bli kjendis og tjene penger på sosiale medier ved å brette ut privatlivet, dog i noe mindre grad. Hun har kanskje byttet ut puling i huler med adhd utredning, men det gjør henne ikke automatisk mer sympatisk. Heller ei det at hun bumper sin egen tråd, samtidig som hun liksom vil ha den fjernet fordi den «mobber» henne hjeper på. Det er ganske så suspekt, ikke minst fordi historien gjentar seg. Internett glemmer aldri. Du virker svært lite sympatisk med det du skriver her. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JaVel Skrevet 7. mars #1393 Del Skrevet 7. mars Mette.kun.privat skrev (20 minutter siden): Vi dro til mange huler, fordi jeg synes slikt er spennende. Det var et stort område med mye huler ved elven. Spennende å se for seg hvordan mennesker bodde der for mange år siden. Men jeg brukte aldri ordet sex, skrev om sex eller slik dere formulerer det. Jeg skrev at vi ikke kunne være intim hjemme hos svigerfamilien min. Så ja, jeg var dum nok til å skrive at vi måtte ut i naturen for å være itim. Det var helt idiotisk av meg å skrive og jeg burde visst bedre, selv for 7 år siden. Jeg spiller ikke offer rolle og jeg er ærlig. Bare ikke forsvar deg. Uansett hva du skriver, så vil de finne noe å ta deg på. 2 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette.kun.privat Skrevet 7. mars #1394 Del Skrevet 7. mars JaVel skrev (Akkurat nå): Bare ikke forsvar deg. Uansett hva du skriver, så vil de finne noe å ta deg på. Ja, du har helt rett. Og tusen tusen takk for at du bryr deg. Det betyr ufattelig mye for meg. Tusen takk ❤️ 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 7. mars #1395 Del Skrevet 7. mars Mette.kun.privat skrev (1 minutt siden): Du og andre har selvsagt det inntrykket dere ønsker. Jeg er fullt klar over at jeg ikke kan forandre noe der. Men jeg synes ikke det er greit at du trekker frem gamle ting og gjør det MYE verre enn det var. I tillegg legger du det ut kun med hensikt av å skade/såre meg. Det er jo helt klart intensjonen din. Jeg forstår ikke hvorfor noen har glede av det. Jeg er fullt klar over at jeg delte for mye. Mye jeg angrer på og skulle gjerne ha ugjort. Men det kan jeg ikke... Alt jeg kan gjøre er å jobbe med å bli bedre, noe jeg aktivt gjør hele tiden. Det med adhd er viktig for meg å få frem. Både fordi det forklarer mye for meg selv i mitt liv, det gir andre som går igjennom det samme følelsen av å være mindre alene og det er et viktig tema å snakke om. Det er for lite kunnskap om adhd dessverre og jeg har også masse mer jeg må lære. Jeg liker ikke Mette som den personen hun selv har valgt å fremstille seg som i sosiale medier. Dette går helt tilbake til da hun f.eks stakk seg frem overalt, delte alt om barna og møtte H. Måten hun fremstod i de uttalige trådene hun deltok i omhandlende seg selv, endten de var laget av henne eller andre. Måten hun behandlet H da han kom til Norge. Måten hun gav inntrykk av hvordan forholdet var skjevstilt, slik mange av oss sa og tenkte det kom til å bli, men som Mette nektet for. Inntrykket av bruk og kast mentalitet. Og mye annet som blir for langt å ramse opp. Jeg ser heller ikke den store endringen Mette påberoper seg. Derfor vil jeg fortsette å diskutere Mette så lenge hun er offentlig. Da snakker jeg for meg selv. Andre har sikkert gjennomgående et godt inntrykk og mening om Mette og det skal de få ha. På lik linje som jeg skal ha mitt. 9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 7. mars #1396 Del Skrevet 7. mars Voyager skrev (17 minutter siden): Kan du utdype hvordan hun idag selger sjelen og ungene sine for penger? Om du ikke har fulgt bedre med kan ingen hjelpe deg 😅🤣😂 anbefaler deg et googel søk på Mette Ask, kan du 2+2, så ser du hva vi mener. Bilde av goggel søk er lagt ut flere ganger her også, er flere ulike artikler media kåte Mette har tigger seg til. Anbefaler barna mine har det ikke vondt. Og bestemor er gravid. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 7. mars #1397 Del Skrevet 7. mars QueenQ skrev (Akkurat nå): Jeg liker ikke Mette som den personen hun selv har valgt å fremstille seg som i sosiale medier. Dette går helt tilbake til da hun f.eks stakk seg frem overalt, delte alt om barna og møtte H. Måten hun fremstod i de uttalige trådene hun deltok i omhandlende seg selv, endten de var laget av henne eller andre. Måten hun behandlet H da han kom til Norge. Måten hun gav inntrykk av hvordan forholdet var skjevstilt, slik mange av oss sa og tenkte det kom til å bli, men som Mette nektet for. Inntrykket av bruk og kast mentalitet. Og mye annet som blir for langt å ramse opp. Jeg ser heller ikke den store endringen Mette påberoper seg. Derfor vil jeg fortsette å diskutere Mette så lenge hun er offentlig. Da snakker jeg for meg selv. Andre har sikkert gjennomgående et godt inntrykk og mening om Mette og det skal de få ha. På lik linje som jeg skal ha mitt. Og det er helt fair. Men forstår ikke da hvorfor du fortsatt følger henne. Normale mennesker følger ikke personer de føler fremstiller seg selv eller livet på feil måte. men venter fortsatt på at du skal svare meg på hva du mener med at hun selger sjelen og ungene sine for penger? Følger du andre influensere? kan du fortelle hvordan de gjør ting bedre? kanskje komme med noe mer konstruktivt, og hva du er interessert i å se? For det er tydeligvis ikke det Mette legger ut. venter på svar (muligens forgjeves) 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Voyager Skrevet 7. mars #1398 Del Skrevet 7. mars Coco88 skrev (2 minutter siden): Om du ikke har fulgt bedre med kan ingen hjelpe deg 😅🤣😂 anbefaler deg et googel søk på Mette Ask, kan du 2+2, så ser du hva vi mener. Bilde av goggel søk er lagt ut flere ganger her også, er flere ulike artikler media kåte Mette har tigger seg til. Anbefaler barna mine har det ikke vondt. Og bestemor er gravid. Hvorfor så sinnsykt nedlatende? For å unngå å svare? Om man ikke følger alle sekunder på en influenser så er det galt? Eller kan det hende man har forskjellige meninger? jeg virkelig forstår ikke hvordan du mener hun nå (idag, siden du snakker mest om år tilbake) utnytter barn og selger sjel? Og hvilke influensere følger du som du liker, som du føler ikke gjøre dette? 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 7. mars #1399 Del Skrevet 7. mars Voyager skrev (2 minutter siden): Og det er helt fair. Men forstår ikke da hvorfor du fortsatt følger henne. Normale mennesker følger ikke personer de føler fremstiller seg selv eller livet på feil måte. men venter fortsatt på at du skal svare meg på hva du mener med at hun selger sjelen og ungene sine for penger? Følger du andre influensere? kan du fortelle hvordan de gjør ting bedre? kanskje komme med noe mer konstruktivt, og hva du er interessert i å se? For det er tydeligvis ikke det Mette legger ut. venter på svar (muligens forgjeves) Hahhaha jeg som sier hu selger ungene og sjelen sin, og jeg har svart deg lengre opp her! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 7. mars #1400 Del Skrevet 7. mars Voyager skrev (Akkurat nå): Hvorfor så sinnsykt nedlatende? For å unngå å svare? Om man ikke følger alle sekunder på en influenser så er det galt? Eller kan det hende man har forskjellige meninger? jeg virkelig forstår ikke hvordan du mener hun nå (idag, siden du snakker mest om år tilbake) utnytter barn og selger sjel? Og hvilke influensere følger du som du liker, som du føler ikke gjøre dette? Hvem jeg følger og ikke føler er totalt likegyldig for tråden her som utelukkende handler om mette. Og ta et googel søk du, antar du kjenner flettemor personlig og ikke trenger å goggle sånn egentlig.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå