Gå til innhold

Mette Ask

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for brukerdebatt, spekulasjoner og bilde uten kilde. Vennligst slutt å diskutere enkeltbrukere, dette sporer av tråden og skaper merarbeid. 

Sol, admin. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spent på når vi skal få bli med på Foodora runde jeg - det var jo sååååå bra og ikke måte på. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (Akkurat nå):

Spent på når vi skal få bli med på Foodora runde jeg - det var jo sååååå bra og ikke måte på. 

Ja, var visst kjempe spennende! Men, det koster jo penger.....

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (14 minutter siden):

*Foondora 😅

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (30 minutter siden):

Moongirl skrev (29 minutter siden):

Ja, var visst kjempe spennende! Men, det koster jo penger.....

Diesel er dyrt, så det er ikke alltid at man har råd, men å kjøpe snop og godis til helga, ja, det har man råd til, f.eks en Dubai-sjokolade til over hundre kroner.......får fort kjørt over 5 mil for prisen av den sjokoladen

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 time siden):

*Foondora 😅

Jeg har nesten begynt å si Fondora selv😂

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (58 minutter siden):

Diesel er dyrt, så det er ikke alltid at man har råd, men å kjøpe snop og godis til helga, ja, det har man råd til, f.eks en Dubai-sjokolade til over hundre kroner.......får fort kjørt over 5 mil for prisen av den sjokoladen

200 kr var det vel for den sjokoladen. Som viste seg å ikke være ordentlig Dubai-sjokolade engang. At en som tilsynelatende har så dårlig økonomi, står snart uten jobb og driver med dumpsterdiving tar seg råd til sånt er over min fattevne.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (5 minutter siden):

200 kr var det vel for den sjokoladen. Som viste seg å ikke være ordentlig Dubai-sjokolade engang. At en som tilsynelatende har så dårlig økonomi, står snart uten jobb og driver med dumpsterdiving tar seg råd til sånt er over min fattevne.

Du får spørre @Nor, for hun kjenner jo noen som kjenner Mette, så da får du sikkert svar 😛

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (13 minutter siden):

Du får spørre @Nor, for hun kjenner jo noen som kjenner Mette, så da får du sikkert svar 😛

Det hadde vært nydelig om noen kunne svare på det, så slipper jeg å gruble for evig og alltid🥹

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 time siden):

Hvilket bilde uten kilde er det du sikter til?

Lurer jeg også på 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer veldig på hvordan hun skal klare å jobbe hjemmefra. Husker den lista med nyttårsforsetter som sto lista opp,tror ikke hun har vært i nærheten av å prøve å klare en av dem en gang..

Står vell ikke øverst på lista,om de som skal ansette har sett 5 sekunder av snappen hennes.

Det baller på seg for mette, skal nok få noen tøffe mnd og komme seg igjennom 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger. 

Sol, admin. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (12 minutter siden):

Lurer veldig på hvordan hun skal klare å jobbe hjemmefra. Husker den lista med nyttårsforsetter som sto lista opp,tror ikke hun har vært i nærheten av å prøve å klare en av dem en gang..

Man bør være veeeldig strukturert og konsentrert dersom man skal jobbe hjemmefra, og da er det ikke en fordel at man har x antall prosjekter man begynner på og aldri blir ferdig med fordi man hopper fra det ene til det andre, det være seg oppussings-prosjekter eller strikke-prosjekter, så det er alt og omega (eller alfa og omega som det heter, men MA sa alt og omega på en snap) at man klarer å ha hodet på rett plass og ha èn tanke i hodet om gangen og ikke ha distraksjoner rundt seg som kødder det til

• Liker 5
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig mange perfekte jobber for mette som dukker opp. Hennes drømmer om jobb er slik en med veldig god økonomi kan sitte og snakke om. Men hun som selv sier hun sliter økonomisk burde seriøst hatt noe mer sikkert enn det hun sitter og dagdrømmer om i bilen hver dag 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

JaVel skrev (50 minutter siden):

Dette er jo en mobbe-tråd. 

Javel?

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Skrottefar skrev (13 timer siden):

Man bør være veeeldig strukturert og konsentrert dersom man skal jobbe hjemmefra, og da er det ikke en fordel at man har x antall prosjekter man begynner på og aldri blir ferdig med fordi man hopper fra det ene til det andre, det være seg oppussings-prosjekter eller strikke-prosjekter, så det er alt og omega (eller alfa og omega som det heter, men MA sa alt og omega på en snap) at man klarer å ha hodet på rett plass og ha èn tanke i hodet om gangen og ikke ha distraksjoner rundt seg som kødder det til

Der beskrev du det perfekt!

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (41 minutter siden):

Der beskrev du det perfekt!

Ja, kanskje det, prøvde bare å forklare det på en fornuftig måte :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (2 timer siden):

Veldig mange perfekte jobber for mette som dukker opp. Hennes drømmer om jobb er slik en med veldig god økonomi kan sitte og snakke om. Men hun som selv sier hun sliter økonomisk burde seriøst hatt noe mer sikkert enn det hun sitter og dagdrømmer om i bilen hver dag 

Kan man ikke drømme om ulike jobber med mindre man har veldig god økonomi? 

I min villfarelse har jeg trodd at det å drømme er gratis, men man lærer så lenge man lever 🤓

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, persondebatt og krenkelser. 

Sol, admin. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...