Gå til innhold

Mette Ask

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Skrottefar skrev (49 minutter siden):

Og så har vi denne her hvor det ble spekulert i om trådstarter også var Mette, i tillegg til at hun selv deltok med brukernavnet "tenkerFORmye", men husker ikke om det ble funnet ut av......er jo en drøss med år siden jeg deltok i den tråden 😛

Leste et annet sted at det kom frem at det var datteren som startet den for å få trafikk på bloggen.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

skruf skrev (5 timer siden):

Hun har flere ganger vært åpen om at hun ønsker å tjene penger på å være offentlig person. Det var nok ønsket om flere følgere som gjorde at hun i første runde, før hun tok en lang pause, stilte opp på intervjuer i avisa; både ang prosessen med å gifte seg med en yngre mann fra Tyrkia (hvis jeg ikke husker helt feil så hadde hun også et håp om at en tv- produksjon heiv seg på og lagde en serie/dokumentar rundt den prosessen fra de møttes, ble kjent, bryllupet i Tyrkia, å etablere seg sammen med ulike kulturer i Norge osv + hun var i avisen under pandemien med at hun som helsepersonell og i førstelinjen ikke ville vaksinere seg, noe det ble endel styr rundt pga helsepersonell var blant de første som ble massevaksinert pga pasientkontakt og de som jobbet med eldre og skrøpelige mennesker, og folk syntes det var uforsvarlig. I etterkant, etter at hun begynte med snap igjen så har hun moderert seg til at hun er ikke motstander mot vaksine mot covid; der var bare ikke riktig tidspunkt for henne akkurat da

Selv om det er til tide litt lite filter nå også, så synes jeg hun gjør en bedre figur denne gangen. Bare det at barna ikke blir eksponert på samme måte som sist er veldig bra, og hun forsøker ikke å provosere like mye som sist hun var aktiv på sosiale medier for å få opp følgeskaren sin. 

Det du skriver stemmer. Det var massiv reklame for bloggen både her og andre steder, alle mulige avisartikler og en drøm om egen dokumentar. Hun sa også nylig på snap at hun kunne tenkt seg å tjene penger på snapping.

Hun har dempet behovet etter å bli sett fra starten til nå, så jeg er enig i at hun gjør en bedre figur. Barn eksponeres mindre, selv om de fortsatt eksponeres for mye etter min mening, og vi slipper å høre om sex i huler og private krangler mellom henne og mannen.

Samtidig tror jeg hun likevel plukket opp en god del fra sin tidligere mentor Anne Brith før det smalt, og at hun bruker de litt mindre provoserende triksene som ikke gir store konsekvenser. Jeg venter bare på at hun skal begynne med clickbaits og sånn gul overskrift alle snapere bruker om dagen😅

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 time siden):

Eneste jeg finner er denne tråden her:

Takk til @Skrottefar som ga meg flere gode lattere i dag 😃

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skrottefar skrev (1 time siden):

Og så har vi denne her hvor det ble spekulert i om trådstarter også var Mette, i tillegg til at hun selv deltok med brukernavnet "tenkerFORmye", men husker ikke om det ble funnet ut av......er jo en drøss med år siden jeg deltok i den tråden 😛

Ja det var en av de trådene jeg tenkte på. Men jeg mener det fantes en enda eldre tråd. Men der kan jeg ta feil. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

QueenQ skrev (1 time siden):

Det du skriver stemmer. Det var massiv reklame for bloggen både her og andre steder, alle mulige avisartikler og en drøm om egen dokumentar. Hun sa også nylig på snap at hun kunne tenkt seg å tjene penger på snapping.

Hun har dempet behovet etter å bli sett fra starten til nå, så jeg er enig i at hun gjør en bedre figur. Barn eksponeres mindre, selv om de fortsatt eksponeres for mye etter min mening, og vi slipper å høre om sex i huler og private krangler mellom henne og mannen.

Samtidig tror jeg hun likevel plukket opp en god del fra sin tidligere mentor Anne Brith før det smalt, og at hun bruker de litt mindre provoserende triksene som ikke gir store konsekvenser. Jeg venter bare på at hun skal begynne med clickbaits og sånn gul overskrift alle snapere bruker om dagen😅

Ikke meningen å blande meg inn. Men nå klør det i fingrene her 😅

I den perioden jeg var med på kurset så var det fokus på Instagram. Jeg hadde ikke fokus på instagram!

Det eneste jeg "lærte" (som jeg kan huske var av noe betyding) var at vi skulle dele hverandres blogger....

Så når vedkommende tok æren og brukte meg som reklame uten å spørre, så reagerte jeg.

Jeg er ferdig med dette. Men hun har ikke lært meg noe og kan ikke ta noe av æren 😂 Ikke det at det er noe ære å ta 🙈😂

Hilsen surrehodet Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette.kun.privat skrev (3 minutter siden):

I den perioden jeg var med på kurset så var det fokus på Instagram. Jeg hadde ikke fokus på instagram!

Det eneste jeg "lærte" (som jeg kan huske var av noe betyding) var at vi skulle dele hverandres blogger....

Så når vedkommende tok æren og brukte meg som reklame uten å spørre, så reagerte jeg.

Jeg er ferdig med dette. Men hun har ikke lært meg noe og kan ikke ta noe av æren 😂 Ikke det at det er noe ære å ta 🙈😂

Hilsen surrehodet Mette

Hvis det klør så voldsomt i fingrene i å svare på dette innlegget, som egentlig ikke har noe veldig provoserende i seg, så kommer du aldri til å klare å holde deg ute av tråden. Og den eneste det går utover er deg selv. Du ødelegger for deg selv.

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vegglampe skrev (1 time siden):

Ja det var en av de trådene jeg tenkte på. Men jeg mener det fantes en enda eldre tråd. Men der kan jeg ta feil. 

Jeg tror jeg husker hvilken tråd du mener. Den var påfallende lik Mettes historie og liv, men hun benektet at det var hun som hadde laget den, så det endte med å bare bli spekulasjon.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette.kun.privat skrev (1 time siden):

Hilsen surrehodet Mette

Det eneste positive som kom ut av det kurset der var at det var begynnelsen på slutten for AB, selv om hun nå er tilbake da, om enn foreløpig ikke så spinnvilt som tidligere 😛

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette.kun.privat skrev (1 time siden):

Hilsen surrehodet Mette

Jeg synes å se flere likheter i hvordan ABD og MA holder/holdt på. ABD var mer manipulerende, eller ihvertfall ble lettere avslørt for den hun egentlig var og hvordan hun opererte. Det å provosere, nære opp under konflikter, helle bensin på bålet, forfølge diskusjoner om en selv++ ABD var kanskje mer intens og derfor kom karma og tok henne, men alt har en grense.

Endret av QueenQ
  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir historikken med ABD innhold på snap snart mon tro? En trip down memory lane nå som begge er aktive og på hugget igjen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (2 minutter siden):

Skal hun holde seg ute av sin egen tråd ?

Hun sa jo at hun ikke skulle kommentere mer, bare overvåke og rapportere da

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt og avsporing. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skrottefar skrev (15 minutter siden):

Hun sa jo at hun ikke skulle kommentere mer, bare overvåke og rapportere da

Haha...vi tror da ikke på julenissen. Og beklager å si det men ikke et døgn holder du det du "lover" mette

Endret av Anneisabell
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anneisabell skrev (37 minutter siden):

Haha...vi tror da ikke på julenissen. Og beklager å si det men ikke et døgn holder du det du "lover" mette

Troverdighet er kanskje ikke den sterkeste siden.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke veldig dumt å legge alle kort på denne hjemmekontorstillingen? Det er smartere å søke andre aktuelle stillinger, og heller takke nei hvis hun får den hun ønsker mest. Hun hadde ikke tapt noe på å bruke dødtiden imorges til å se på ledige stillinger, sende søknader eller registrere seg som jobbsøker et par steder.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nor skrev (På 2.3.2025 den 20.55):

De har brukernavn de som kritiserer henne og. Det må da kunne gå begge veier . Ingen kjenner Mette bedre enn Trude 😎

Du kjenner vel Mette du også, @Nor?

For du var med på det samme kurset som Anne Brith hadde, det famøse Abip-kurset?

Screenshots fra tråden som kan tolkes dithen i alle fall:

image.jpeg.d7cf6c099004bd67ef8b5b2019db7b24.jpeg

image.jpeg.ecb6a0803cf771238aa2debb278d1bdb.jpeg

image.jpeg.0ed4c7aaa077ec48ec2d6b4fbd9580fa.jpeg

Endret av Skrottefar
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...