Vintermåne Skrevet 1 time siden #1121 Del Skrevet 1 time siden Nå blir det vel litt opphausing her? Hun mente/ sa vel at hun ikke har godd rutiner når barna ikke er der og at hun sovner uten å dusje, pusse tennene og fjerne sminke? Hun sa jo ikke at hun går rundt uten å pusse tennene osv? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 1 time siden #1122 Del Skrevet 1 time siden Anneisabell skrev (1 time siden): Eller sier hun dette for å få klikk og oppmerksomhet. Adhd kan ikke brukes som Unskyldning den kommer og går vell ikke samtidig med samværet med ungene. Tror helt seriøst ikke at hun har adhd. Men er sånn som person. At hun må kjøpe bok om diagnosen og få hjelp til å leve livet er ganske rart,med tanke på at en i nærmeste familie allerede har diagnosen. Da har hun vell fått mye råd og veiledning som hun kan overføre til sitt eget liv. Eller klarer hun ikke det? Og forventer at behandler skal forfølge henne for at hun kanskje kan klare å endre på livet sitt Jeg er villig til å tro at denne damen faktisk sliter med sånt. Men det er ikke pga adhd. Hvis det er slik at hun skal utredes mer generelt enn kun for adhd, tror jeg det kommer flere diagnoser. Hun smører nok litt på med dette å kjøpe bok og bla bla for å fremstille seg enda mer håpløs. Som om det trengs😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 57 minutter siden Forfatter #1123 Del Skrevet 57 minutter siden Overraskende at det var andre hensikter hos den ene som trengte vaskehjelp. Veldig rart at sånne ekstreme ting alltid skjer med de som deler livet sitt på snap. Har ikke skjedd de mange jeg kjenner som tar på seg vasking hos folk 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 32 minutter siden #1124 Del Skrevet 32 minutter siden Anneisabell skrev (19 minutter siden): Overraskende at det var andre hensikter hos den ene som trengte vaskehjelp. Veldig rart at sånne ekstreme ting alltid skjer med de som deler livet sitt på snap. Har ikke skjedd de mange jeg kjenner som tar på seg vasking hos folk Den ene løgnen drar den andre med seg når det gjelder Mette. Bare å se tilbake på alt hun har gjort og delt gjennom blogg og snap. Helt utrolig at ei godt voksen dame holder på slik. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 29 minutter siden #1125 Del Skrevet 29 minutter siden (endret) Anneisabell skrev (39 minutter siden): Overraskende at det var andre hensikter hos den ene som trengte vaskehjelp. Veldig rart at sånne ekstreme ting alltid skjer med de som deler livet sitt på snap. Har ikke skjedd de mange jeg kjenner som tar på seg vasking hos folk Det er ikke overraskende..det tenkte eg med en gang hun la ut annonse.. og eg skrev her at eg håpet hun fikk seriøse annonser.. Men, hva kan man forvente når man kan inne på hennes åpne facebook se en del "dum og deilig" bilder? En sånn måte er ikke heldig å framstå på for kreti og pleti når man skal hjem til folk...det burde man virkelig forstå! Ha en lukket og nøytral profil!! Endret 17 minutter siden av Moongirl 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 3 minutter siden #1126 Del Skrevet 3 minutter siden Tråden er ryddet for persondebatt. Måne, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå