Moongirl Skrevet 25. januar #941 Del Skrevet 25. januar (endret) Xmasclovn skrev (2 timer siden): Det tror jeg ikke. De i media har ofte vært selvstendig næringsdrivende og konsulenter som leies ut av store firma. Og så jobber de på et sted fra noen uker til flere mnd, avhengig av kontrakt og behov. Disse flytter også gjerne på seg der oppdrag finnes. Noe alenemor Mette ikke kan gjøre. Dette gjelder sykepleiere/vernepleiere, ikke vanlige helsearbeidere ja. Får ikke bedre betalt som vanlig ringevikar. Endret 25. januar av Moongirl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 25. januar #942 Del Skrevet 25. januar Tangogtare skrev (42 minutter siden): Definitivt ikke Foodora. Onlyfans?🙉 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Orly Skrevet 25. januar #943 Del Skrevet 25. januar Xmasclovn skrev (2 timer siden): Det tror jeg ikke. De i media har ofte vært selvstendig næringsdrivende og konsulenter som leies ut av store firma. Og så jobber de på et sted fra noen uker til flere mnd, avhengig av kontrakt og behov. Disse flytter også gjerne på seg der oppdrag finnes. Noe alenemor Mette ikke kan gjøre. Ikke det jeg har lest, de har ikke vært selvstendig næringsdrivende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 25. januar #944 Del Skrevet 25. januar Snublefot62 skrev (2 timer siden): Men det kan jo være at Mette tror dette. Altså misforstår. Det er ikke første gang i så tilfelle. Det kan være, men jeg sitter ikke med det inntrykket. Hun fremstiller det virkelig som at hun skal være vanlig ansatt ringehjelp/ekstravakt på 3 ulike steder og «sette sammen» en arbeidsuke selv. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 25. januar #945 Del Skrevet 25. januar Moongirl skrev (25 minutter siden): Dette gjelder sykepleiere/vernepleiere, ikke vanlige helsearbeidere ja. Får ikke bedre betalt som vanlig ringevikar. Det har du nok helt rett i! Når jeg tenker etter har de som har vært i media hatt sykepleierutd. Det samme gjelder for øvrig to stk jeg kjenner som jobber slik. Hun ene er ung og barnløs og plutselig har hun korttids leid ut leiligheten sin fordi hun skal jobbe 6 mnd i Hammerfest. Hun tjener det dobbelte av hva hun gjorde som ansatt på omsorgssenter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 25. januar #946 Del Skrevet 25. januar Tangogtare skrev (1 time siden): Definitivt ikke Foodora. Oppussingsfirma på si? «Mettes håndtverkertjenester AS». 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 25. januar #947 Del Skrevet 25. januar Orly skrev (11 minutter siden): Ikke det jeg har lest, de har ikke vært selvstendig næringsdrivende Da er det sikker ulike artikler vi har lest. De jeg har lest om som jobber med ulike vikaroppdrag har vært utleid gjennom Dedicare og lignende vikarbyråer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tangogtare Skrevet 25. januar #948 Del Skrevet 25. januar Xmasclovn skrev (34 minutter siden): Oppussingsfirma på si? «Mettes håndtverkertjenester AS». Hun må ta konsekvensene for sine løgner og uansvarlighet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 25. januar #949 Del Skrevet 25. januar Tangogtare skrev (47 minutter siden): Hun må ta konsekvensene for sine løgner og uansvarlighet ?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 25. januar #950 Del Skrevet 25. januar Tangogtare skrev (1 time siden): Hun må ta konsekvensene for sine løgner og uansvarlighet Her må du nok utdype nærmere. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 25. januar #951 Del Skrevet 25. januar Tangogtare skrev (4 timer siden): Jeg er slett ikke overrasket over at Mette sa opp sin faste jobb. Hun har hatt meget godt betalt deltidsjobb ved siden, hun sa det bare ikke på snapchat. 😊 Mette tjener ikke noe på Snapchat, det har hun sagt selv, men hun har en drøm om å få flere følgere og begynne å tjene penger på snap Hun prøvde jo å få publisitet i media rundt det at hun giftet seg med en yngre tyrkisk mann og giftet seg med han: håpte at media kunne følge reisen deres mot ekteskap som en dokumentar (ergo hun hadde blitt kjent og slått igjennom og tjent penger) Samme da hun gikk offentlig ut om at hun jobbet i helsevesenet men ville ikke ta vaksinen da verden var i verste corona-pandemien. Intervju i avisa og hardnakket i mot vaksinen. Slo ikke igjennom da heller. I etterkant har hun moderert seg og sagt at hun var ikke i mot å vaksinere seg, det var bare ikke riktig for henne å gjøre det akkurat da. Og ifg henne så var det greit for arbeidsgiver at hun gikk ut i avisa med bilde og fullt navn om at hun ikke ville vaksinere seg selv om hun jobber med pasienter som kan være sårbare mot smitte og bli alvorlig syke ved smitte av covid, kontra andre med bedre immunforsvar som blir typ influensa-syk ved smitte av covid, Eller de som ikke merker noe Så at hun håper på at Snapchat blir ei inntektskilde er ingen hemmelighet, Tviler på at hun har en annen hemmelig deltidsjobb som hun tjener mye på; da hadde hun ikke hatt frihelg, lyst til å pusse opp men har ikke penger til materialer.. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 26. januar #952 Del Skrevet 26. januar Moongirl skrev (7 timer siden): Onlyfans?🙉 Ska fader meg ikje se bort i fra det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Visla Skrevet 26. januar #953 Del Skrevet 26. januar Tipper den foodorabagen aldri «kommer» i posten. Jeg hadde aldri orket å bruke den ene helgen jeg hadde uten barn på trass ovenfor følgerne mine på å bruke egne penger på bensin og dårlig lønn på å kjøre ut til folk. I TILLEGG til eksravakter hun skal begynne å ta? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tangogtare Skrevet 26. januar #954 Del Skrevet 26. januar skruf skrev (10 timer siden): Mette tjener ikke noe på Snapchat, det har hun sagt selv, men hun har en drøm om å få flere følgere og begynne å tjene penger på snap Hun prøvde jo å få publisitet i media rundt det at hun giftet seg med en yngre tyrkisk mann og giftet seg med han: håpte at media kunne følge reisen deres mot ekteskap som en dokumentar (ergo hun hadde blitt kjent og slått igjennom og tjent penger) Samme da hun gikk offentlig ut om at hun jobbet i helsevesenet men ville ikke ta vaksinen da verden var i verste corona-pandemien. Intervju i avisa og hardnakket i mot vaksinen. Slo ikke igjennom da heller. I etterkant har hun moderert seg og sagt at hun var ikke i mot å vaksinere seg, det var bare ikke riktig for henne å gjøre det akkurat da. Og ifg henne så var det greit for arbeidsgiver at hun gikk ut i avisa med bilde og fullt navn om at hun ikke ville vaksinere seg selv om hun jobber med pasienter som kan være sårbare mot smitte og bli alvorlig syke ved smitte av covid, kontra andre med bedre immunforsvar som blir typ influensa-syk ved smitte av covid, Eller de som ikke merker noe Så at hun håper på at Snapchat blir ei inntektskilde er ingen hemmelighet, Tviler på at hun har en annen hemmelig deltidsjobb som hun tjener mye på; da hadde hun ikke hatt frihelg, lyst til å pusse opp men har ikke penger til materialer.. Det du nevnte her er basert på opplevelsene hun har delt på Snapchat, men hun har mange flere spennende historier som hun ikke har fortalt her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 26. januar #955 Del Skrevet 26. januar Tangogtare skrev (20 minutter siden): Det du nevnte her er basert på opplevelsene hun har delt på Snapchat, men hun har mange flere spennende historier som hun ikke har fortalt her. Hvor mye spennende kan det være når hun alltid er hjemme og er utslitt? Og hvordan vet du dette? 5 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perle Skrevet 26. januar #956 Del Skrevet 26. januar (endret) Nor skrev (På 24.1.2025 den 12.44): Takk for hilsen 😂 Jeg har faktisk testet selv pasta kokt i melk ( !) vannblanong etter MA oppskrift. Overraskende mye bedre enn i bare vann 🤩 Og god helg til både deg og MA. MA, håper du fullfører dine prosjekter denne helgen. Vi som heier på deg synes det er deilig da du du satte kverulantene her på plass med flott dukkehus som er til stor glede, og flott gutterom som sikkert er like stor glede. Mens kverulantene sitter her og tror du har fått sammenbrudd for de ikke har sett deg på en stund, steller du med barn og prosjekter. 🤗 😂 🤡 Endret 26. januar av Perle 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 26. januar #957 Del Skrevet 26. januar Tangogtare skrev (1 time siden): Det du nevnte her er basert på opplevelsene hun har delt på Snapchat, men hun har mange flere spennende historier som hun ikke har fortalt her. Enten så må du si mer om hva du vet eller så må du slutte å komme med stikk og koder. Snart blir det sikkert slettet som spekulasjon. Hvis det ikke er meningen… 8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 26. januar #958 Del Skrevet 26. januar Sikkert Mette som vil trigge noe... 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 26. januar #959 Del Skrevet 26. januar Moongirl skrev (18 minutter siden): Sikkert Mette som vil trigge noe... Det skal du ikke se bort fra. Er mye klikkhoreri og skitne triks for å få blest om seg. En periode var til og med datteren aktiv her inne. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 26. januar #960 Del Skrevet 26. januar Xmasclovn skrev (6 minutter siden): Det skal du ikke se bort fra. Er mye klikkhoreri og skitne triks for å få blest om seg. En periode var til og med datteren aktiv her inne. Ganske sikker på både mor og datter er aktivt her inne enda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå