Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmmmm… er det Mette som er litt smart, og ikke så naiv som hun prøver fremstille seg som, og andre som går rett på limpinnen , og bruker tid av livet sitt til å følge henne, for å så gjemme seg bal anonyme  navn og kritisere henne…. Men fremdeles følge alt hun legger ut ?? Dere er med i tellingen som følgerne hennes. 👏👏👏

• Liker 2
  • Nyttig 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anneisabell skrev (32 minutter siden):

Blir nok ikke noe peis og dukkehus nå...strikke og egne oppskrifter...wow altså 😉😉😉blir så imponert over sånne knipe med øya selfier😉😉😉

Rart ingen har spurt om hun kan lage dukkehus på bestilling.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet
Nor skrev (19 minutter siden):

Hmmmm… er det Mette som er litt smart, og ikke så naiv som hun prøver fremstille seg som, og andre som går rett på limpinnen , og bruker tid av livet sitt til å følge henne, for å så gjemme seg bal anonyme  navn og kritisere henne…. Men fremdeles følge alt hun legger ut ?? Dere er med i tellingen som følgerne hennes. 👏👏👏

Har fulgt henne siden hun k*llet i hulene på den tyrkiske landsbygda. Synes du ikke det er bra at noen gir henne det hun desperat prøver å få, oppmerksomhet på klikkhoreriet? De få klikkene hun får av meg er verdt det i påvente av togkæsjet🍿

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Xmasclovn skrev (Akkurat nå):

Har fulgt henne siden hun k*llet i hulene på den tyrkiske landsbygda. Synes du ikke det er bra at noen gir henne det hun desperat prøver å få, oppmerksomhet på klikkhoreriet? De få klikkene hun får av meg er verdt det i påvente av togkæsjet🍿

Same same 

• Liker 2
Skrevet
Anneisabell skrev (4 timer siden):

Har alltid jeg lurt på oxo. Er jo en snap uten mål og mening.  Uten noe bestemt tema...

Er det ikke sånn hos alle Snappere ? Finner ikke mål eller mening hos noen... 🙈

• Nyttig 3
Skrevet
Xmasclovn skrev (46 minutter siden):

Hva mener du med «togkæsjet»?  Har vi samme opplevelser? 😊

• Liker 1
Skrevet
Tangogtare skrev (5 minutter siden):

Hva mener du med «togkæsjet»?  Har vi samme opplevelser? 😊

At hun driter på leggen. Hvordan, gjenstår nok å se. Sist var det vel da hun trollet her på KG.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Xmasclovn skrev (8 minutter siden):

At hun driter på leggen. Hvordan, gjenstår nok å se. Sist var det vel da hun trollet her på KG.

Helt enig! Mette hadde mange spennende hobbyer tidligere som hun ikke har delt med alle. Hun skylder meg fortsatt PM, og om nødvendig kan jeg informere alle her.

• Liker 3
Skrevet
Tangogtare skrev (1 time siden):

Helt enig! Mette hadde mange spennende hobbyer tidligere som hun ikke har delt med alle. Hun skylder meg fortsatt PM, og om nødvendig kan jeg informere alle her.

Hun har vel ikke tid for hun må svare på alle savnetmeldinger fra fansen. Du får holde oss oppdatert. Blir bekymret jeg også hvis hun ikke svarer😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Xmasclovn skrev (57 minutter siden):

Hun har vel ikke tid for hun må svare på alle savnetmeldinger fra fansen. Du får holde oss oppdatert. Blir bekymret jeg også hvis hun ikke svarer😂

Jeg kan garantere at denne informasjonen vil være oppsiktsvekkende. La oss vente og se. Mette, hører fra deg snart! 😊

• Liker 2
Skrevet
Tangogtare skrev (2 minutter siden):

Jeg kan garantere at denne informasjonen vil være oppsiktsvekkende. La oss vente og se. Mette, hører fra deg snart! 😊

Gleder meg🍿

• Liker 3
Skrevet

Så måtte jeg inn her og lufte mine tanker etter å hørt litt på mette ( så beklager deg til deg som ikke forstår) hvordan tenker man når man sier man trenger mer enn 80% jobb pga økonomi og i neste åndedrag så tenker hun at løsningen kan være å si opp stillingen sin, for å stå som ringe vikar. Noe så uforutsigbart. Hun sier hun reduserte stillingen for å ta vakter andre steder og det har hun enda ikke tatt på seg. For meg var dette virkelig uforståelig 

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet
Anneisabell skrev (39 minutter siden):

Så måtte jeg inn her og lufte mine tanker etter å hørt litt på mette ( så beklager deg til deg som ikke forstår) hvordan tenker man når man sier man trenger mer enn 80% jobb pga økonomi og i neste åndedrag så tenker hun at løsningen kan være å si opp stillingen sin, for å stå som ringe vikar. Noe så uforutsigbart. Hun sier hun reduserte stillingen for å ta vakter andre steder og det har hun enda ikke tatt på seg. For meg var dette virkelig uforståelig 

Ja, nå er jeg redd hun kan ta noen valg som blir skjebnesvangre. Hun må jo for all del ikke si opp den faste jobben sin. Hun som mer enn mange trenger stabilitet. 

Foodora høres ut som en virkelig rævvajobb!

• Liker 2
  • Nyttig 4
Skrevet
Anneisabell skrev (46 minutter siden):

Jaah! Guri i dag ble jeg Max oppgitt! Burde hatt verge!

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Her kommer en veldig sterk side av Mette frem. Destruktiv, spontan og lite planlagt..

• Liker 8
  • Nyttig 1
Skrevet
Snublefot62 skrev (13 minutter siden):

Her kommer en veldig sterk side av Mette frem. Destruktiv, spontan og lite planlagt..

Det her er ekstremt faktisk! Håper du legger til psykologen sin på snap 🙈

• Nyttig 1
Skrevet

All pr er god pr 🙈🙈🙈🤔

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Ruskomsnusk
Skrevet

Dette er ikke greit, det er leit å være vitne til.

Mette hadde trengt en trygg voksen i livet sitt - som kunne gitt henne gode råd, hjulpet henne til å ta rette valg, vært litt streng, satt litt krav  

Det hjelper lite av fastlegen å gi henne sykemelding på sykemelding uten sette inn andre tiltak. Det er ikke terapi å mekke på et dukkehus, som ikke blir i nærheten av ferdig. Mennesker som sliter klarer sjelden «å ta seg sammen» uten hjelp. Og Mette trenger nok hjelp nå. 

Skrevet

Hvor er mora til Mette da! Er jo nærmeste nabo… 

• Liker 2
Skrevet

Synes egentlig syndt på den største datteren hennes, hun er jo egentlig sen voksene i familien her…

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...