Gå til innhold

Mette Ask

Anneisabell

Anbefalte innlegg

Sassya skrev (46 minutter siden):

Jada fikk rett om bygging av nytt spisebord 😀👍

Sassya skrev (13 minutter siden):

Hadde det ikke vært bedre om hun spurte oss da🤔🤣

Men hun snakker om dette for å skape interesse, visninger og click. Så det er bevist hva hun legger ut. Hun liker nok at vi diskuterer henne her.

Du hadde helt rett haha! Mette elsker oppmerksomheten, og det er tydelig at hun ferdes her inne på en eller annen måte.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaneel skrev (2 timer siden):

Hu skal bygge nytt spisebord 🙈😂 sa det på snap i dag 

Hun må vel det når hun har ødelagt det hun har.....

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (16 timer siden):

Jada fikk rett om bygging av nytt spisebord 😀👍

Det har hun snakket om tidligere og, at hun gjerne vil bygge nytt bord... Det er ikke noe som kom plutselig nå?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gisse skrev (1 time siden):

Det har hun snakket om tidligere og, at hun gjerne vil bygge nytt bord... Det er ikke noe som kom plutselig nå?

Men, lurt å vente på å bruke opp delene til det gamle bordet når man vet at man får mange på julemiddag!🙄🤣

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moongirl skrev (5 minutter siden):

Men, lurt å vente på å bruke opp delene til det gamle bordet når man vet at man får mange på julemiddag!🙄🤣

Ja det er nok det enkleste 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for kommentarer til moderering. Spørsmål om moderering kan tas på Ris og Ros Rampelys. 

Sol, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så mye styr med klaging og emosjonell reaksjon på det å måke snø. Har hun ikke en ungdom i hus å hjelpe henne? Andre ungdommer måker hos fremmede for å tjene noen kroner.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Så mye styr med klaging og emosjonell reaksjon på det å måke snø. Har hun ikke en ungdom i hus å hjelpe henne? Andre ungdommer måker hos fremmede for å tjene noen kroner.

Det lurer jeg på og; både broren min og meg byttet på å måke snø hjemme. Det var en av de faste oppgavene våre som vi fikk ukelønn for (broren min måkte også snø hos naboer, gjerne eldre mennesker, og tjente seg noen kroner, mens jeg satt barnevakt i nabolaget fra jeg var 13 år, og tjente penger på det) På sommeren så måtte vi også klippe plen

Hun har tidligere sagt at hun vil klare alt selv og får vondt inni seg av å ta i mot hjelp; forstår at hun vil være selvstendig og gjøre det meste selv, men egne barn som er ungdommer har bare godt av å ta i et tak hjemme. Jeg støvsugde, vasket hele 1 etg + vasket ene badet hver torsdag og broren min gjorde det samme i 2etg. Dessuten måtte vi vaske opp kopper og kar (hadde ikke oppvaskmaskin) en dag i uka hver + lage middag til familien 1 dag i uka hver. Skulket vi unna så ble det trekk i lommepenger.

Forstår at det er drygt og slitsomt når det kommer så mye snø og hun har ganske lang og bred oppkjørsel; snømåking er skikkelig trening. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...