Gå til innhold

Mette Ask

Anneisabell

Anbefalte innlegg

M_z skrev (1 time siden):

skal vi vedde på om hun skal prøve å lime det knuste fatet

Hvorfor ikke?

Det hadde jeg gjort som ei midlertidig løsning, og brukt det limte fatet selv, i stedet for å bruke tid lillejulaften på å løpe rundt for å lete etter et likedan fat. Heller kjøpt nytt (og med stor sannsynlighet på salg) i romjula eller på nyåret. Det var et rent kutt og ikke ørten biter, så å lime fast den biten som er av bør være grei skuring

Det er familien hennes som kommer til Mette for å feire jul, at hennes middagstallerken som hun selv bruker har blitt limt sammen tror jeg ikke de bryr seg så hardt om. 

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M_z skrev (7 timer siden):

skal vi vedde på om hun skal prøve å lime det knuste fatet

Hun som liker prosjekter og håndarbeid burde det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem andre enn Mette kan finne på å bruke ileggsplaten til spisebordet som materiale til dukkehus? Ingen. Og så improvisere med en random treplate som ikke passer inn for få plass til alle rundt bordet. Hadde hun tenkt og planlagt litt mer istedet for ugjennomtenkte løsninge så kunne hun kanskje ha brukt den « nye ileggsplaten» sin til dukkehuset. Godt besøket på DPS er rett rundt hjørnet.

Endret av Xmasclovn
  • Liker 13
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (8 timer siden):

Hvem andre enn Mette kan finne på å bruke ileggsplaten til spisebordet som materiale til dukkehus? Ingen. Og så improvisere med en random treplate som ikke passer inn for få plass til alle rundt bordet. Hadde hun tenkt og planlagt litt mer istedet for ugjennomtenkte løsninge så kunne hun kanskje ha brukt den « nye ileggsplaten» sin til dukkehuset. Godt besøket på DPS er rett rundt hjørnet.

Seriøst? Om man ikke tenker lenger enn dette, og driver med såpass mye selv som hun gjør, kan jeg bare forestille meg hvordan mye av de andre tingene hun har gjort ser ut eller hvilke raske løsninger hun har tatt. Håper for all del ikke hun har gjort noe på det elektriske i huset selv. Eller rør..

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (13 timer siden):

Godt poeng! 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (15 timer siden):

Seriøst?? Gjorde hun det?? Er det mulig??!!!??? 🤣🤣🤣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xmasclovn skrev (17 timer siden):

Ble så sjokkert når jeg så det. Og hun som ofte har alle barna og barnebarn på middagsbesøk.

Hva tenker hun på? Skulle ikke forundre meg om hun har planer om å bygge nytt spisebord også. 

Hun er veldig kreative,men finishen er ikke så bra.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snublefot62 skrev (10 timer siden):

Seriøst? Om man ikke tenker lenger enn dette, og driver med såpass mye selv som hun gjør, kan jeg bare forestille meg hvordan mye av de andre tingene hun har gjort ser ut eller hvilke raske løsninger hun har tatt. Håper for all del ikke hun har gjort noe på det elektriske i huset selv. Eller rør..

Dønn alvorlig. Håper det samme som du, at hun ikke gjør store oppussingsprosjekter selv hvor det er risiko for skade eller sånt. Hun er for implusiv og lite gjennomtenkt planlegging. I verste fall skader det huset eller enda verre- noen som bor der.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cookie123 skrev (2 timer siden):

Seriøst?? Gjorde hun det?? Er det mulig??!!!??? 🤣🤣🤣

Jepp😂 Det verste er at man ikke blir overrasket lengre heller. Det er så mye der som henger på halv tolv.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (38 minutter siden):

Ble så sjokkert når jeg så det. Og hun som ofte har alle barna og barnebarn på middagsbesøk.

Hva tenker hun på? Skulle ikke forundre meg om hun har planer om å bygge nytt spisebord også. 

Hun er veldig kreative,men finishen er ikke så bra.

Enig i at finishen ikke er bra. Planlegging og forberedelser har ofte mer å si for resultatet enn selve jobben. Det vises tydelig i alt hun lager og pusser opp at hun ikke planlegger noe. Dermed blir det mye hun må gjøre om og på nytt, og masse merarbeid. Håper virkelig ikke hun skal bygge spisebord!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke ut som hun har støvsuger heller. Anbefaler henne en sånn grovstøvsuger eller industristøvsuger. Koster vel mellom 1000 kr til 2000 kr. Og muligens hodelykt og arbeidslys til å jobbe ute med. Ikke vondt ment Mette😊

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (1 time siden):

Ser ikke ut som hun har støvsuger heller. Anbefaler henne en sånn grovstøvsuger eller industristøvsuger. Koster vel mellom 1000 kr til 2000 kr. Og muligens hodelykt og arbeidslys til å jobbe ute med. Ikke vondt ment Mette😊

Mener jeg så henne fikse robot støvsugeren sin for ikke lenge siden ?

Endret av Nor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Xmasclovn skrev (1 time siden):

Enig i at finishen ikke er bra. Planlegging og forberedelser har ofte mer å si for resultatet enn selve jobben. Det vises tydelig i alt hun lager og pusser opp at hun ikke planlegger noe. Dermed blir det mye hun må gjøre om og på nytt, og masse merarbeid. Håper virkelig ikke hun skal bygge spisebord!

Hu skal bygge nytt spisebord 🙈😂 sa det på snap i dag 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (10 minutter siden):

Hæææ… det er jo helt krise at hun kan finne på noe sånt i sitt eget hjem. Hun burde virkelig rådført seg her først. Mye å gjøre i hjemmet hennes, men jammen har hun gjort mye og. Gutten sitt rom f.eks., dukkehuset, full jobb og omsorg for barn, barnebarn og ex kjæresten julaften . Alle fikk vel med seg hvor glad småjenten ble fôr dukkehuset ? Jeg er ikke handy, men har laget mitt spisebord med hjelp og ide fra «Eventyrlig  oppussing» og en venninne. Får mye skryt for stort bord, med  kjempelang skuff til oppbevaring av duker og servietter under.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (38 minutter siden):

Tuller du🙈

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Xmasclovn skrev (4 minutter siden):

Tuller du🙈

Nei desverre 🤣🤣🤣😂😂 digger Mette asså, men det der var et omg øyeblikk 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaneel skrev (15 minutter siden):

Nei desverre 🤣🤣🤣😂😂 digger Mette asså, men det der var et omg øyeblikk 

Det blir, hva skal en si…interessant…å følge med på…

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nor skrev (1 time siden):

Hæææ… det er jo helt krise at hun kan finne på noe sånt i sitt eget hjem. Hun burde virkelig rådført seg her først. Mye å gjøre i hjemmet hennes, men jammen har hun gjort mye og. Gutten sitt rom f.eks., dukkehuset, full jobb og omsorg for barn, barnebarn og ex kjæresten julaften . Alle fikk vel med seg hvor glad småjenten ble fôr dukkehuset ? Jeg er ikke handy, men har laget mitt spisebord med hjelp og ide fra «Eventyrlig  oppussing» og en venninne. Får mye skryt for stort bord, med  kjempelang skuff til oppbevaring av duker og servietter under.

Hadde det ikke vært bedre om hun spurte oss da🤔🤣

Men hun snakker om dette for å skape interesse, visninger og click. Så det er bevist hva hun legger ut. Hun liker nok at vi diskuterer henne her.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...