Taffel Skrevet 17. desember 2024 #681 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg følger til min forundring også med på Mette, men på en helt annen måte enn CBE f.eks, det er noe med henne som er veldig sympatisk. Vet ikke helt hvilke råd som kan gis, men de storyene må da ta utrolig lang tid å lage? Hadde forstått det om hun cashet inn på reklame som noen av de andre, men virker ikke slik. Hadde unnet henne det da, å tjene litt penger på å vise frem kaoset, men likevel både ståpåvilje og menneskelighet når det ble litt mange planer på en dag likevel. Kanskje en skulle få henne opp i seertall der dette faktisk ble til å leve av? Hun har jo en appell. Tror noen kan kjenne seg igjen i henne. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. desember 2024 #682 Del Skrevet 17. desember 2024 Taffel skrev (1 time siden): Jeg følger til min forundring også med på Mette, men på en helt annen måte enn CBE f.eks, det er noe med henne som er veldig sympatisk. Vet ikke helt hvilke råd som kan gis, men de storyene må da ta utrolig lang tid å lage? Hadde forstått det om hun cashet inn på reklame som noen av de andre, men virker ikke slik. Hadde unnet henne det da, å tjene litt penger på å vise frem kaoset, men likevel både ståpåvilje og menneskelighet når det ble litt mange planer på en dag likevel. Kanskje en skulle få henne opp i seertall der dette faktisk ble til å leve av? Hun har jo en appell. Tror noen kan kjenne seg igjen i henne. Helt enig! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M_z Skrevet 18. desember 2024 #683 Del Skrevet 18. desember 2024 Jeg mistenker at hun bare er lei jobben.. ja jeg forstår at hun er sliten og sikkert litt «utbrent» av jobb, familieliv og alle prosjektene hengene over seg.. og at det er en påkjenning med mulige diagnoser.. men så mye hun jobber på det dukkehuset og generelt prosjekter og ærender hver eneste dag… er ikke mye avslapping til å bli frisk igjen til å komme tilbake på jobb, om jeg hadde vært sjef så hadde jeg reagert på det… jeg jobber selv turnus, lignende som M jobbet med før, og verdsetter min fritid på dagtid når alle ellers jobber. Tror M savner da hun jobbet nattevakt og kunne styre på på dagtid.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 18. desember 2024 Forfatter #684 Del Skrevet 18. desember 2024 M_z skrev (2 timer siden): Jeg mistenker at hun bare er lei jobben.. ja jeg forstår at hun er sliten og sikkert litt «utbrent» av jobb, familieliv og alle prosjektene hengene over seg.. og at det er en påkjenning med mulige diagnoser.. men så mye hun jobber på det dukkehuset og generelt prosjekter og ærender hver eneste dag… er ikke mye avslapping til å bli frisk igjen til å komme tilbake på jobb, om jeg hadde vært sjef så hadde jeg reagert på det… jeg jobber selv turnus, lignende som M jobbet med før, og verdsetter min fritid på dagtid når alle ellers jobber. Tror M savner da hun jobbet nattevakt og kunne styre på på dagtid.. Det har hun vell egentlig sagt at hun savner også...har jo nevnt et par ganger , søke på andre stillinger. Arbeidsevnen ser det ikke ut som det er noe feil med 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 18. desember 2024 #685 Del Skrevet 18. desember 2024 Hun kan jo ikke jobbe kveld/natt pga.hun er alenemor... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neon_sun Skrevet 19. desember 2024 #686 Del Skrevet 19. desember 2024 Jeg har selv gått fra turnus til dagjobb og endte opp utbrent. Nå var dette satt sammen av mange ting, blant annet en ekstrem hendelse i jobben. Men kombinert med hamsterhjulet man havner i, så fikk jeg en massiv stressreaksjon. Etter 5 år i dagstilling er jeg enda ikke helt tilfreds med det. Så kan skjønne at dette er en overgang for Mette også. På den andre siden syns jeg det er ett ekstremt diagnosejag her. Jeg vet ærlig talt ikke om det stammer fra denne tråden eller Mettes kanal, for jeg må innrømme at jeg spoler over hennes lange utgreiinger på snap. Men om hun lever dagene gjennom briller som sier hun har ADHD, vil gjerne dette bare gjøre vondt verre. Det er fint å bli kjent med seg selv og vite hva ens utfordringer er, men man HAR diagnoser (ikke i Mette sitt tilfelle enda da), man ER de ikke. Jeg syns prosjektene har blitt flere og flere etter hun selv ble bevisst på at hun kunne ha ADHD. Jeg kan ta helt feil her, jeg spoler som sagt over de lengste monologene hun har. Når det er sagt, så har jeg skikkelig sansen for Mette og syns hun får til ufattelig mye bra og fremstår som en sympatisk, ekte og flott dame 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 19. desember 2024 #687 Del Skrevet 19. desember 2024 Spiser hun kun pasta, pizza og taco? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 19. desember 2024 Forfatter #688 Del Skrevet 19. desember 2024 Xmasclovn skrev (19 minutter siden): Spiser hun kun pasta, pizza og taco? Og pølsegryte😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 19. desember 2024 #689 Del Skrevet 19. desember 2024 Xmasclovn skrev (44 minutter siden): Spiser hun kun pasta, pizza og taco? Ja ser ut som det. Hun spiser ofte en posepastarett med tomat og parmesanost. Hun sa hun brukte å lage den uten melk og kjøttdeig til seg selv for ikke å legge på seg mer. Ser hun spiser veldig lite kjøtt. Er bedre å spise mere proteiner og mindre karbohydrater hvis man vil ned i vekt. Jeg synes ikke det er noe galt med verken vekten eller kroppen til MA. Men det er jo sånne ting man føler på selv. Jeg trodde hun spiste lite kjøtt for å spare penger og heller gi det til barna. Man kan bli syk, slapp og få mangelsykdom med et så ensformig kosthold. Bra hun har startet med B og D vitamin og jerntilskudd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 19. desember 2024 #690 Del Skrevet 19. desember 2024 Anneisabell skrev (5 timer siden): Og pølsegryte😆 Huff! Det er i samme kategori som det andre usunne greiene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 19. desember 2024 #691 Del Skrevet 19. desember 2024 Sassya skrev (5 timer siden): Ja ser ut som det. Hun spiser ofte en posepastarett med tomat og parmesanost. Hun sa hun brukte å lage den uten melk og kjøttdeig til seg selv for ikke å legge på seg mer. Ser hun spiser veldig lite kjøtt. Er bedre å spise mere proteiner og mindre karbohydrater hvis man vil ned i vekt. Jeg synes ikke det er noe galt med verken vekten eller kroppen til MA. Men det er jo sånne ting man føler på selv. Jeg trodde hun spiste lite kjøtt for å spare penger og heller gi det til barna. Man kan bli syk, slapp og få mangelsykdom med et så ensformig kosthold. Bra hun har startet med B og D vitamin og jerntilskudd. Ser at hun lager mye av den first price pastaen. Det er null næring. Ikke rart hun vitaminmangel og er stadig er trøtt og sliten. Ingen tilskudd vil veie opp for dårlig kosthold. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 20. desember 2024 #692 Del Skrevet 20. desember 2024 Hvorfor sånn fokus i dag på god mat og sunn mat fra bunnen, samt flere bilder av julehandelen🤭 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 21. desember 2024 #693 Del Skrevet 21. desember 2024 Xmasclovn skrev (9 timer siden): Hvorfor sånn fokus i dag på god mat og sunn mat fra bunnen, samt flere bilder av julehandelen🤭 Tja….hva tror du? Leser vel all kritikken her på all den lettvindte maten hun har hatt i det siste 😉 , mens hun venter på hva de misunnelige anonyme sofasliterne skal kritisere henne for neste gang 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 21. desember 2024 #694 Del Skrevet 21. desember 2024 Nor skrev (1 time siden): Tja….hva tror du? Leser vel all kritikken her på all den lettvindte maten hun har hatt i det siste 😉 , mens hun venter på hva de misunnelige anonyme sofasliterne skal kritisere henne for neste gang 😎 Svarer deg mer utfyllende en annen gang. Må ut å kjøpe ny sofa før butikkene tar juleferie, så har ikke tid. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umami Skrevet 21. desember 2024 #695 Del Skrevet 21. desember 2024 Jeg klarer rett og slett ikke si noe negativt (etter at hun kvittet seg med Tyrkeren) om denne dama. Hun står på og slitet seg ut. Snill og raus med barn og barnebarn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cafflatte Skrevet 21. desember 2024 #696 Del Skrevet 21. desember 2024 Nor skrev (6 timer siden): Tja….hva tror du? Leser vel all kritikken her på all den lettvindte maten hun har hatt i det siste 😉 , mens hun venter på hva de misunnelige anonyme sofasliterne skal kritisere henne for neste gang 😎 Hun er i utgangspunktet flink til å lage sunn mat. Jeg fulgte henne tidligere på bloggen og da la hun flere matretter som var lavkarbo og sunt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 21. desember 2024 #697 Del Skrevet 21. desember 2024 cafflatte skrev (1 time siden): Hun er i utgangspunktet flink til å lage sunn mat. Jeg fulgte henne tidligere på bloggen og da la hun flere matretter som var lavkarbo og sunt. Hun er flink å lage mat, både kreativt og dyktig Men er man sliten og utbrent så har man ikke energi, noe som også går utover matlaging. Det merker jeg veldig godt på meg selv også (har fattige pga kreft). Er jeg alene så dropper jeg heller å lage middag selv om jeg vet at jeg ikke har godt av å droppe måltider. Men egentlig så er det ufornuftig av både meg og f.eks. Mette å hele tiden gå for det som er lettvint, eller å droppe måltider, pga man blir bare mere slapp, sliten, trøtt og tiltaksløs av næringsfattig mat. Går helt fint med pasta eller billige ferdig-pastarettee, men ikke bruk bare vann når det står melk i oppskriften og tilsett grønnsaker (ikke bare tomater) og proteinkilde. 4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M_z Skrevet 23. desember 2024 #698 Del Skrevet 23. desember 2024 skal vi vedde på om hun skal prøve å lime det knuste fatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
M_z Skrevet 23. desember 2024 #699 Del Skrevet 23. desember 2024 Voldsomt mye salt på focacciaen, ble tørst av å bare se det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 23. desember 2024 Forfatter #700 Del Skrevet 23. desember 2024 M_z skrev (5 minutter siden): skal vi vedde på om hun skal prøve å lime det knuste fatet Eh nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå