skruf Skrevet 12. desember 2024 #661 Del Skrevet 12. desember 2024 Nor skrev (3 timer siden): Mette er vel ganske åpen om at hun er i inne her og kikker siden hun korrigerer en del oppdiktede påstander her. Hadde det vært en tråd her om meg, hadde jeg nok snoket jeg og. 😂 Ingen grunn til at hun skal avsløre hvem hun er om ingen andre her står frem med sitt rette navn. Og NEI , jeg er ikke Mette ☺️ Ingenting av det jeg skrev er oppdiktet ang bestilling av 2 store pizza, rundstykker og 2 store cola, men så spiste de pommes frites og var mett da maten kom. At take-away pizza blir soggy og ikke like god på smak er egen erfaring (pluss mann og to døtre), pga bunnen og fyllet ikke smaker like godt når det varmes opp som hjemmelaget pizza gjør. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 12. desember 2024 #662 Del Skrevet 12. desember 2024 Det er en grunn til at folk i rampelyset unngår å lese om seg selv..og hun bør i hvertfall unngå det, siden hun sliter med diverse. 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 12. desember 2024 #663 Del Skrevet 12. desember 2024 Anneisabell skrev (2 timer siden): Nei det er hvertfall et par navn som skiller seg litt ut..impulsiv som hun er og enda ikke viser mye til å ha lært av sine feil så tror jeg gjerne hun deltar Hun lærer aldri - for den som følger litt med her inne, er det ikke vanskelig å se at hun deltar. Skinner godt igjennom både på hva, og hvordan hun forsvarer. Så har hun en egen måte å skrive på. 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 13. desember 2024 #664 Del Skrevet 13. desember 2024 Alisha* skrev (På 12.12.2024 den 23.49): Hun lærer aldri - for den som følger litt med her inne, er det ikke vanskelig å se at hun deltar. Skinner godt igjennom både på hva, og hvordan hun forsvarer. Så har hun en egen måte å skrive på. Gjør det noe ? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 14. desember 2024 #665 Del Skrevet 14. desember 2024 Nor skrev (15 timer siden): Gjør det noe ? Det gjør ikke noe. Med det sagt, så sier det likevel mye om henne og hvorvidt hun faktisk er skapt for offentligheten. Det skurrer litt når behovet for å forsvare seg er så stort at hun må inn her for å forsvare seg i tillegg til å forsvare seg på egne kanaler. Lært hun ingenting sist? Ellers får vi se om hun holder seg i sin egen tråd, og ikke kommenterer stygt i tråder om andre influensere sånn som hun gjorde forrige gang… For øvrig kunne hun ha kommer inn hit for å forklare/forsvare og vært åpen om det, slik f.eks Line Victoria gjør i sin tråd. Null problem det. Men det vil ikke Mette. Hun vil trolle anonymt på nett slik som andre, men samtidig hakke på nettroll. Det går ikke og kalles dobbeltmoral. 8 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 14. desember 2024 Forfatter #666 Del Skrevet 14. desember 2024 Har ikke troen på at huset blir ferdig. Og det var mye finere med maling når hun hadde tatt en og en spile. Nå er det sølt mellom...hjemmegjort er kanskje sånn. Jeg hadde ikke vært fornøyd med egen innsats hvis det ble sånn....og tenk så mye tid det går..hver sine ønsker og bruk av tid og ressurser 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 14. desember 2024 #667 Del Skrevet 14. desember 2024 Anneisabell skrev (32 minutter siden): Har ikke troen på at huset blir ferdig. Og det var mye finere med maling når hun hadde tatt en og en spile. Nå er det sølt mellom...hjemmegjort er kanskje sånn. Jeg hadde ikke vært fornøyd med egen innsats hvis det ble sånn....og tenk så mye tid det går..hver sine ønsker og bruk av tid og ressurser Arvegods😉 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Måne Rampelyset Skrevet 14. desember 2024 #668 Del Skrevet 14. desember 2024 Tråden er ryddet for person- og brukerdebatt. Måne, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet 14. desember 2024 #669 Del Skrevet 14. desember 2024 Hjelpe meg så mye hun styrer med å male om osv..så unødvendig .🙄..hun burde heller konsentrere seg om å gjøre det ferdig først inni, er jo det som er viktigst for datteren!! Hun trenger jo de ulike rommene, møbler osv å leke med..ellers blir det jo bare stående . 4 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 15. desember 2024 #670 Del Skrevet 15. desember 2024 Xmasclovn skrev (20 timer siden): Det gjør ikke noe. Med det sagt, så sier det likevel mye om henne og hvorvidt hun faktisk er skapt for offentligheten. Det skurrer litt når behovet for å forsvare seg er så stort at hun må inn her for å forsvare seg i tillegg til å forsvare seg på egne kanaler. Lært hun ingenting sist? Ellers får vi se om hun holder seg i sin egen tråd, og ikke kommenterer stygt i tråder om andre influensere sånn som hun gjorde forrige gang… For øvrig kunne hun ha kommer inn hit for å forklare/forsvare og vært åpen om det, slik f.eks Line Victoria gjør i sin tråd. Null problem det. Men det vil ikke Mette. Hun vil trolle anonymt på nett slik som andre, men samtidig hakke på nettroll. Det går ikke og kalles dobbeltmoral. Ser nå at Mette har valgt å legge ut og svare på dette innlegget på snap. Ganske så fort etter at det ble postet her, og det sier litt… Når det kommer til Mettes (for)svar tenker jeg vi sier at den som lever får se. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet 17. desember 2024 #671 Del Skrevet 17. desember 2024 Dukkehuset er virkelig flott laget. Men syns det er synd at hun sier at det ikke blir ferdig før jul, men at hun skal fortsette å jobbe på det etter jul. Hun sliter med å gjøre ting ferdig og dukkehuset blir kanskje et slikt uferdig prosjekt. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 17. desember 2024 Forfatter #672 Del Skrevet 17. desember 2024 Linazer skrev (43 minutter siden): Dukkehuset er virkelig flott laget. Men syns det er synd at hun sier at det ikke blir ferdig før jul, men at hun skal fortsette å jobbe på det etter jul. Hun sliter med å gjøre ting ferdig og dukkehuset blir kanskje et slikt uferdig prosjekt. Dumt hun ikke startet innvendig først, det er jo her leken vil foregå. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
YNWA_1 Skrevet 17. desember 2024 #673 Del Skrevet 17. desember 2024 Sikker på at Mette hadde fått det mye bedre med seg selv hvis hun hadde prioritert å få orden på huset sitt først (listverk, skapdører - listen er lang), istedenfor å bruke penger og energi på dukkehus, julestjerne, juletre osv. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. desember 2024 #674 Del Skrevet 17. desember 2024 Linazer skrev (5 timer siden): Dukkehuset er virkelig flott laget. Men syns det er synd at hun sier at det ikke blir ferdig før jul, men at hun skal fortsette å jobbe på det etter jul. Hun sliter med å gjøre ting ferdig og dukkehuset blir kanskje et slikt uferdig prosjekt. Blir man overrasket over at det ikke blir ferdig før jul? Nei. Vi får bare håpe at det ikke blir en av de prosjektene som aldri blir ferdig, for det ville vært frykelig synd for jenta. Tror hun kanskje tar seg mer sammen når barna kan bli påvirket av det. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. desember 2024 #675 Del Skrevet 17. desember 2024 YNWA_1 skrev (1 time siden): Sikker på at Mette hadde fått det mye bedre med seg selv hvis hun hadde prioritert å få orden på huset sitt først (listverk, skapdører - listen er lang), istedenfor å bruke penger og energi på dukkehus, julestjerne, juletre osv. Ikke minst la være å sage osv inne, som gir enda mer rydde- og vaskejobb enn nødvendig. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 17. desember 2024 #676 Del Skrevet 17. desember 2024 Til dere som sier MA må ta seg sammen. Om det er en diagnose som gjør at hun er så ustrukturert og impulsiv med både penger og prosjekter. Sier dere til andre med diagnoser at de må ta seg sammen ? Han som halter og faller? Hun som ser dårlig og velter ting ? Han med Tourette som tickser ? Han som stammer og bruker laaaaaang tid å si noe ? Kanskje noen av dere som skriver disse innleggene bør t dere sammen ☺️ 2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 17. desember 2024 #677 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg aner ikke hva hun driver med fordi jeg ikke har snap eller Instagram. Savner bloggen jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 17. desember 2024 #678 Del Skrevet 17. desember 2024 Jeg synes synd på Mette og blir oppgitt over hvor mye ekstra arbeid hun lager for seg selv hele tiden. Det tar jo aldri slutt. Er ikke rart hun er sliten. Blir mye ekstra arbeid når man sager inn. Skjønner ikke hvorfor hun ikke sager ut. Har hun ikke en garasje eller utebod hun kan brukt til alle snekker prosjektene sine. Kanskje hun kan gjøre de om til snekkerverksted. Og det blir litt mindre sagmugg hvis man støvsuger underveis. Eller har hun ikke støvsuger. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xmasclovn Skrevet 17. desember 2024 #679 Del Skrevet 17. desember 2024 Nor skrev (19 minutter siden): Til dere som sier MA må ta seg sammen. Om det er en diagnose som gjør at hun er så ustrukturert og impulsiv med både penger og prosjekter. Sier dere til andre med diagnoser at de må ta seg sammen ? Han som halter og faller? Hun som ser dårlig og velter ting ? Han med Tourette som tickser ? Han som stammer og bruker laaaaaang tid å si noe ? Kanskje noen av dere som skriver disse innleggene bør t dere sammen ☺️ Der sa du det: OM hun har en diagnose. Kanskje du skal legge bort telefonen din inntil hun faktisk har blitt utredet, så kan vi snakke diagnose. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 17. desember 2024 #680 Del Skrevet 17. desember 2024 Sassya skrev (24 minutter siden): Jeg synes synd på Mette og blir oppgitt over hvor mye ekstra arbeid hun lager for seg selv hele tiden. Det tar jo aldri slutt. Er ikke rart hun er sliten. Blir mye ekstra arbeid når man sager inn. Skjønner ikke hvorfor hun ikke sager ut. Har hun ikke en garasje eller utebod hun kan brukt til alle snekker prosjektene sine. Kanskje hun kan gjøre de om til snekkerverksted. Og det blir litt mindre sagmugg hvis man støvsuger underveis. Eller har hun ikke støvsuger. Hun har en ganske stor bod ute, men den er så stappfull av ting og tang som har blitt stuet bort at den er for full til å brukes som verktøy (noe fikk hun vel tatt da sentralvarmen sluttet å virke og hun måtte grave seg frem til den) Synd at hun gir opp å få ferdig dukkehuset til jul. Hun hadde ikke behøvd å ha det helt perfekt ferdig, men prioritert rom-inndeling f.eks. + f.eks. henge opp ei lita batteridrevet lyslenke under taket i hver etasje sånn at det hadde blitt lys i huset + maltet eller brukt noe fint papir som tapet på veggene. Møblene kunne hun tatt etterhvert, gjerne i romjula, og som prosjekt sammen med barnet. Bare huset hadde blitt bra, med rominndeling sånn at det er klart for lek når jenta åpner julegaven, så kan møbler komme på plass etterhvert. Listverk og all annen oppussing hadde jeg gitt beng i pr nå; hadde brukt hver ledige stund for å få dukkehuset sånn noenlunde klart med romiinndeling, jgulv, maling/tapet på vegger. Mette er 50% sykemeldt, barnet er i bhg hver dag, i tillegg til at hun også har samvær + etter at jenta har lagt seg. Mange muligheter til å få dukkehuset delvis ferdig/«beboelig» uten at jenta ser at Mette holder på med det Ang diagnoser så er det ikke alt man kan henge på den type diagnose-knaggen til den diagnosen Mette tror hun har (som jeg er enig med Mette i ang diagnose); ikke alt er diagnose, mye er personlighet og tillært mestring også. Jeg har samme diagnose f.eks., starter på flere prosjekter, men jeg fullfører etterhvert. Og jeg var ca 40 da jeg fikk diagnosen og levd hele livet frem da uten medisiner som regulerer tanke og handlingsmønster 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå