Nor Skrevet 2 timer siden #2741 Skrevet 2 timer siden Anneisabell skrev (På 7.4.2026 den 18.57): Rart nor og mette kom på banen samtidig forresten Rart du synes det er rart 😂Det er vel naturlig at jeg kommenterer når hun blir aktiv… eller er det mer naturlig og kommentere når det ikke skjer noe fra den kanten? Jeg har sagt at hun er et noe naivt rotehode, men i motsetning til en del her, er hun ikke ondskapsfull. Og ganske kreativ. Men bør nok komme igang med noe mer innbringende, og du bør tenke litt over de rare kommentarer som antageligvis prøver antyde at jeg er Mette 🙈
Nor Skrevet 2 timer siden #2742 Skrevet 2 timer siden Anneisabell skrev (På 15.12.2025 den 18.19): Jo minst. Om ikke mer i 2025 så ser du nok henne igjen i 2026 Håper det.
Jaddah123 Skrevet 47 minutter siden #2743 Skrevet 47 minutter siden Lorieen skrev (3 timer siden): Jo. I Bergen. Har du ikke hørt sangen til Jan Eggum? 🤭
Lorieen Skrevet 38 minutter siden #2744 Skrevet 38 minutter siden (endret) enkefru skrev (3 timer siden): Fortsatt ikke på HAN igjen, det var liksom poenget her 😅 Hva tror du «‘an» er forkortelse for egentlig? Endret 34 minutter siden av Lorieen
Jaddah123 Skrevet 35 minutter siden #2745 Skrevet 35 minutter siden Lorieen skrev (2 minutter siden): Hva tror du «‘an» er forkortelse for egenlig? Du er virkelig treg i nøtta. 1
Lorieen Skrevet 34 minutter siden #2746 Skrevet 34 minutter siden Jaddah123 skrev (Akkurat nå): Du er virkelig treg i nøtta. Mhm. Helt sikkert.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå