Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)
Anneisabell skrev (42 minutter siden):

Hun takler ikke kritikk og er ikke kritisk til hva hun legger ut, og lærer heller ikke av sine feil, så det beste er nok faktisk for henne og ikke være aktiv på snap

For hennar eigen del er eg einig i det, men når det er sagt, er inntrykket mitt at mange her inne les snappane hennar som fanden les bibelen. Velmeinte råd er heilt på sin plass, men det er ikkje alltid slik det høyrest ut. Eg har følgt bloggen hennar i mange år. Snapchat orka eg ikkje å fylgja med på særleg lenge, så eg må stola på det som blir sagt her inne, men det skin igjennom at det ikkje er alle som legg godviljen til, for å seia det forsiktig. Sjølvsagt kan ein forsvara seg med at ho lagar ris til eigen bak med å dela så mykje, men kva slags samfunn er det me eigentleg forfektar når me hevdar at det skal straffa seg å vera open og ærleg? Det er menneskeleg å feila, og me har alle våre svake sider som me har vanskeleg for å endra på. Om eit menneske bare irriterer ein, er det kanskje ein ide å bruka tid på dei som gjev ein glede i staden og heller lata det irriterande mennesket vera i fred saman med likesinna.

Dette var bare eit lite hjartesukk i frå meg - eg har aldri møtt Mette og kjenner heller ingen andre som har gjort det. Sannsynlegvis har me heller ikkje så mykje til felles at me ville blitt nære venner om me hadde møttest, men eg ønsker henne likevel alt godt.

Endret av Vonbrotenrojalist
  • Liker 4
  • Nyttig 10
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var et veldig fint og reflektert innlegg hun delte om hvorfor hun har valgt å trekke seg fra offentligheten. Hun har virkelig vært forfriskende og ekte, og jeg har satt stor pris på alt hun har delt om oppussing og sine erfaringer med diagnosen. Jeg er mektig imponert over hvordan hun har taklet situasjonen og fremstår som en svært sterk kvinne i mine øyne. Det hun har delt har vært både lærerikt og inspirerende. Samtidig respekterer jeg fullt ut hennes valg om å ta et steg tilbake.

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Er ikke dette tredje gangen i år?

• Liker 1
  • Nyttig 7
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (11 timer siden):

Jo minst. Om ikke mer i 2025 så ser du nok henne igjen i 2026

• Liker 5
  • Nyttig 5
Skrevet
skeiv-ostepop skrev (På 15.12.2025 den 6.57):

Joda. Det er henne og Stine Knutsen. Faktisk har Stine færre slutt-annonseringer enn Mette.

• Nyttig 5
Skrevet
Juststop skrev (På 15.12.2025 den 0.45):

Det var et veldig fint og reflektert innlegg hun delte om hvorfor hun har valgt å trekke seg fra offentligheten. Hun har virkelig vært forfriskende og ekte, og jeg har satt stor pris på alt hun har delt om oppussing og sine erfaringer med diagnosen. Jeg er mektig imponert over hvordan hun har taklet situasjonen og fremstår som en svært sterk kvinne i mine øyne. Det hun har delt har vært både lærerikt og inspirerende. Samtidig respekterer jeg fullt ut hennes valg om å ta et steg tilbake.

Helt enig med deg. Har riktignok ikke lest innlegget men hun fikk utrolig mye dritt her inne, det har jeg lest.

• Liker 7
Skrevet
Juststop skrev (På 15.12.2025 den 0.45):

Hvor er det innlegget?

Skrevet
Skrottefar skrev (6 timer siden):

Hvor er det innlegget?

Hun delte på snapstory.

Skrevet
Skrottefar skrev (12 timer siden):

Hvor er det innlegget?

Screenshot_20251214_010301_Snapchat.jpg

• Liker 3
Skrevet
Turkis Sau skrev (12 timer siden):

Screenshot_20251214_010301_Snapchat.jpg

Bærekraftig😂

• Liker 5
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...