Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Nor skrev (18 timer siden):
Xmasclovn skrev (På 13.11.2025 den 16.58):

Det var slettes ingen latterliggjøring og spot av dukkehuset. Det ble skrevet f.eks at dukkehuset aldri kom til å bli ferdig til jul, noe det heller ikke ble, og hvorvidt det var koselig å få en halvferdig gave man ikke kunne leke ordentlig med. For øvrig er det ingen indikasjon på at det dukkehuset er ferdig den dag i dag. Og så var det noen kommentarer rundt det at hun valgte å bruke bordplata til spisebordet som materiale på dukkehuset, for så å slite med få plass nok til alle rundt bordet på julaften. Skal du snakke om latterliggjøring og spotting kunne du ha funnet 

…slutten på innlegget ditt ? 

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nor skrev (57 minutter siden):

…slutten på innlegget ditt ? 

Det er sikkert noen som gidder å være IT support og vise deg hvordan man siterer. Eller hva du enn prøver på…

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Blir det ikke litt rart med deler av tv-reolen som står lenger ut i rommet enn resten?

• Liker 3
Gjest LiteTouch
Skrevet

Ære  være Mette som sager, banker og styrer på. Jeg synes det er et mas å pusse opp, så jeg beundrer henne som orker rotet skm følger med. .

Skrevet

intet mindre enn 15 snapper (klikk forbi) av at skuffen ble skeiv.

• Liker 2
Skrevet
M_z skrev (42 minutter siden):

Kvalitetsinnhold med andre ord😜

• Liker 2
Skrevet

Dere må bare klage på oppussingen og snekring av forskjellig greier. Jeg er dødsimponert over hvor kreativ hun er, og også hva hun får til. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
M_z skrev (1 time siden):

Når vateret sier godkjent, men perfeksjonisten inni deg sier hmm, vi prøver én gang til. 😂 Mannen min er helt lik, bobla må visst ligge helt i midten. Hun fikk det jo til også, men da syntes hun plutselig det så skjevt ut på øyemål. 😅

Hun er utrolig løsningsorientert. Jeg elsker å se hvordan hun finner smarte løsninger jeg aldri ville tenkt på selv. Synes det er gøy å se, til og med alle 15 snappene.

• Liker 11
  • Nyttig 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

Sol, admin. 

Skrevet

Hvem synes det er gøy med disse detalj forklaringene ?og skal jeg gjøre sånn eller sånn?

• Liker 1
Skrevet
Anneisabell skrev (51 minutter siden):

Hvem synes det er gøy med disse detalj forklaringene ?og skal jeg gjøre sånn eller sånn?

Jeg😂

Not

• Liker 2
Skrevet
Xmasclovn skrev (12 timer siden):

Jeg😂

Not

😂😂

• Liker 1
Skrevet

Brått stille det ble fra ho Mette?

• Liker 2
Gjest LiteTouch
Skrevet
Xmasclovn skrev (3 timer siden):

Du sliter nok med et enormt savn. 😂

Skrevet
Xmasclovn skrev (4 timer siden):

Tenker det er bra for henne og dårlig nytt for tråden her. 😉

• Liker 1
Skrevet
LiteTouch skrev (2 timer siden):

Du sliter nok med et enormt savn. 😂

Ikke savn. Abstinenser.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Zenhouse skrev (1 time siden):

Tenker det er bra for henne og dårlig nytt for tråden her. 😉

Tror du virkelig det er bra for henne? Hun som elsker å snappe? Det er i hvertfall uvanlig at hun «forsvinner» uten å annonsere det på et eller annet vis.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor sluttet hun å snappe ?

Skrevet

Kanskje fordi noen sendte inn melding til biltilsynet om at hun kjørte en bil som var farlig. 

Og all hetsen hun får. Jeg skjønner godt hun tar seg en pause. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
Skrevet
cafflatte skrev (15 minutter siden):

Kanskje fordi noen sendte inn melding til biltilsynet om at hun kjørte en bil som var farlig. 

Og all hetsen hun får. Jeg skjønner godt hun tar seg en pause. 

Hun takler ikke kritikk og er ikke kritisk til hva hun legger ut, og lærer heller ikke av sine feil, så det beste er nok faktisk for henne og ikke være aktiv på snap

• Nyttig 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...