loffen Skrevet 29. oktober 2025 #2581 Skrevet 29. oktober 2025 Xmasclovn skrev (5 timer siden): Enig. Den plankegreia på spisebordet som hun viste frem i dag så ut som et gruppearbeid for 4 trinn der alle har spikret og snekret helt uavhengig av hverandre🫠 Andre ting ser helt ut ok, men jeg skjønner ikke at man tar seg tid til å pusle med sløydarbeid når andre viktigere ting i huset henger på halv tolv. Hvorfor må hun kun gjøre nyttige ting? Kan hun ikke få kose seg med å være kreativ med det hun har i hus? Er det ikke lov for henne å drive med hobbyaktiviteter som andre folk? Om hun leste en bok, ville det også være bortkastet i dine øyne? Hun burde i følge deg kun bruke tiden sin på å kjøpe lister og gjøre ferdig ting i huset? Huset som er hennes eget, og hun gjør ting når det passer henne? Er alt DU gjør så jævla fornuftig og nyttig, eller hender det at du gjør noe du liker bare fordi du har lyst? Bortsett fra å slenge dritt om en annen dame som prøver å få livet på stell etter å ha endelig fått en diagnose som forklarer hvorfor ting har vært vanskelig, og nå ENDELIG får hjelp? Skjønner du ikke at folk tar seg tid til å gjøre ting de får glede av? Ikke rart du er en klovn. 17 2
Xmasclovn Skrevet 29. oktober 2025 #2582 Skrevet 29. oktober 2025 loffen skrev (35 minutter siden): Hvorfor må hun kun gjøre nyttige ting? Kan hun ikke få kose seg med å være kreativ med det hun har i hus? Er det ikke lov for henne å drive med hobbyaktiviteter som andre folk? Om hun leste en bok, ville det også være bortkastet i dine øyne? Hun burde i følge deg kun bruke tiden sin på å kjøpe lister og gjøre ferdig ting i huset? Huset som er hennes eget, og hun gjør ting når det passer henne? Er alt DU gjør så jævla fornuftig og nyttig, eller hender det at du gjør noe du liker bare fordi du har lyst? Bortsett fra å slenge dritt om en annen dame som prøver å få livet på stell etter å ha endelig fått en diagnose som forklarer hvorfor ting har vært vanskelig, og nå ENDELIG får hjelp? Skjønner du ikke at folk tar seg tid til å gjøre ting de får glede av? Ikke rart du er en klovn. Bla bla bla bla blaaah. Du får starte en tråd om MEG, så kan du få svar på det du lurer på der. 🩷lig hilsen 🤡 2 9
Mrs Robinson Skrevet 30. oktober 2025 #2583 Skrevet 30. oktober 2025 loffen skrev (1 time siden): Hvorfor må hun kun gjøre nyttige ting? Kan hun ikke få kose seg med å være kreativ med det hun har i hus? Er det ikke lov for henne å drive med hobbyaktiviteter som andre folk? Om hun leste en bok, ville det også være bortkastet i dine øyne? Hun burde i følge deg kun bruke tiden sin på å kjøpe lister og gjøre ferdig ting i huset? Huset som er hennes eget, og hun gjør ting når det passer henne? Er alt DU gjør så jævla fornuftig og nyttig, eller hender det at du gjør noe du liker bare fordi du har lyst? Bortsett fra å slenge dritt om en annen dame som prøver å få livet på stell etter å ha endelig fått en diagnose som forklarer hvorfor ting har vært vanskelig, og nå ENDELIG får hjelp? Skjønner du ikke at folk tar seg tid til å gjøre ting de får glede av? Ikke rart du er en klovn. Åja - det er meget spesielt 4
Vonbrotenrojalist Skrevet 30. oktober 2025 #2584 Skrevet 30. oktober 2025 loffen skrev (10 timer siden): Hvorfor må hun kun gjøre nyttige ting? Kan hun ikke få kose seg med å være kreativ med det hun har i hus? Er det ikke lov for henne å drive med hobbyaktiviteter som andre folk? Om hun leste en bok, ville det også være bortkastet i dine øyne? Hun burde i følge deg kun bruke tiden sin på å kjøpe lister og gjøre ferdig ting i huset? Huset som er hennes eget, og hun gjør ting når det passer henne? Er alt DU gjør så jævla fornuftig og nyttig, eller hender det at du gjør noe du liker bare fordi du har lyst? Bortsett fra å slenge dritt om en annen dame som prøver å få livet på stell etter å ha endelig fått en diagnose som forklarer hvorfor ting har vært vanskelig, og nå ENDELIG får hjelp? Skjønner du ikke at folk tar seg tid til å gjøre ting de får glede av? Ikke rart du er en klovn. Bortsett frå den siste setninga er eg heilt einig. 7
Zenhouse Skrevet 30. oktober 2025 #2585 Skrevet 30. oktober 2025 Siden Mette liker å jobbe i bolig med brukere med funksjonsnedsettelser- og hun er veldig kreativ , så kunne jo en jobb ved et dagsenter som aktivitør kanskje være midt i blinken. 14
Xmasclovn Skrevet 30. oktober 2025 #2586 Skrevet 30. oktober 2025 Zenhouse skrev (38 minutter siden): Siden Mette liker å jobbe i bolig med brukere med funksjonsnedsettelser- og hun er veldig kreativ , så kunne jo en jobb ved et dagsenter som aktivitør kanskje være midt i blinken. Godt forslag. Hun har jo allerede fagbrev som helsefagarbeider, så det kan hende hun kan bygge på den utdanningen for å bli aktivitør. 7
Anneisabell Skrevet 3. november 2025 Forfatter #2587 Skrevet 3. november 2025 Det er så deilig med penger mellom fingrene🤩 4
M_z Skrevet 3. november 2025 #2588 Skrevet 3. november 2025 Anneisabell skrev (44 minutter siden): Det er så deilig med penger mellom fingrene🤩 Lampen koster 2000kr, på tilbud. Oup
Xmasclovn Skrevet 4. november 2025 #2589 Skrevet 4. november 2025 Anneisabell skrev (19 timer siden): Det er så deilig med penger mellom fingrene🤩 Hvis ei lampe til 2000 kr er det som får ræva hennes i gir nok til å få fikset hull i taket, så er det verdt hver ei krone😂 3
Gjest LiteTouch Skrevet 4. november 2025 #2590 Skrevet 4. november 2025 Anneisabell skrev (20 timer siden): Det er så deilig med penger mellom fingrene🤩 Det synes jeg også……🤪 det synes vel de fleste av oss. Og innimellom sitter pengene løst, dessverre.
AnnnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #2591 Skrevet 4. november 2025 Xmasclovn skrev (4 timer siden): Hvis ei lampe til 2000 kr er det som får ræva hennes i gir nok til å få fikset hull i taket, så er det verdt hver ei krone😂 Blir jo ofte dyrere med et «billig» DIY-prosjekt når man plusser sammen alt 😅 Synes ikke 2K var så mye for en lampe heller. Var fin 🌸 9
Xmasclovn Skrevet 4. november 2025 #2592 Skrevet 4. november 2025 AnnnonymBruker skrev (1 time siden): Blir jo ofte dyrere med et «billig» DIY-prosjekt når man plusser sammen alt 😅 Synes ikke 2K var så mye for en lampe heller. Var fin 🌸 Vet ikke hva det koster å lage ting selv siden jeg ikke finnes handy eller kreativ. Lampa var fin den, men passer ikke inn hos henne. Jeg er enig med sønnen om at hun burde ha laget en selv, eller kjøpt en som passer bedre stilmessig. 1
AnnnonymBruker Skrevet 4. november 2025 #2593 Skrevet 4. november 2025 Xmasclovn skrev (30 minutter siden): Vet ikke hva det koster å lage ting selv siden jeg ikke finnes handy eller kreativ. Lampa var fin den, men passer ikke inn hos henne. Jeg er enig med sønnen om at hun burde ha laget en selv, eller kjøpt en som passer bedre stilmessig. Nei, ikke jeg heller egentlig 😂 men har inntrykk at det ofte blir vel så dyrt når man regner sammen alle småting man trengte å kjøpe... Jeg synes den var fin, men vanskelig å se om den passer inn før bordet er ferdig. Men jeg likte den! 6 1
M_z Skrevet 12. november 2025 #2594 Skrevet 12. november 2025 Oh lord… skjønner det er kjipt at noen har tipset og hun må på kontroll, men så bra at bilen blir sjekket skikkelig slik at den er trygg å kjøre barn og barnebarn i da! Selve kontrollen koster ingenting og tar ca 30min, så er ikke noe å sitte å grine over! Kjipt med det lille drivstoffet og bompengene som går på turen HEEEELT til Åsane, men det hun lister opp med å ha julaften hos seg og betale alt der selv, julebord med familien der hun betaler for alle og pynting av hus(?)… er jo bare luksus! Kan forstå at det er fint å kunne arrangere slikt for seg selv og familien, men om man har dårlig råd så må man finne alternativer og ikke gjøre det dyrest mulig! Dagens snapping ble jeg bare oppgitt over, hvorfor åpnet hun snap for å fortelle dette? Antar det bare gir glede for de som har ringt inn… og hun får ingenting godt ut av å sitte å grine på kamera selv. 3 1
Minipilla Skrevet 12. november 2025 #2595 Skrevet 12. november 2025 Jeg syns jo det er kjipt for henne om bilen faktisk er fikset. Hvis ikke er det kanskje greit å få den sjekka. Men å grine på snap fordi du må bruke tid på dette når du allerede skal ha julebord og pynte til jul og handle gaver og slikt blir for dumt. Det er slik de aller fleste må fikse når de er i full jobb. Når vi skal ha bilen på service må vi kjøre den ut kvelden før og hente etter arbeidstid samt alt som skal fikses før jul må tas etter jobb eller i helger. Slik det er for de fleste. Det blir for dumt. 5
Anneisabell Skrevet 12. november 2025 Forfatter #2596 Skrevet 12. november 2025 Minipilla skrev (1 time siden): Jeg syns jo det er kjipt for henne om bilen faktisk er fikset. Hvis ikke er det kanskje greit å få den sjekka. Men å grine på snap fordi du må bruke tid på dette når du allerede skal ha julebord og pynte til jul og handle gaver og slikt blir for dumt. Det er slik de aller fleste må fikse når de er i full jobb. Når vi skal ha bilen på service må vi kjøre den ut kvelden før og hente etter arbeidstid samt alt som skal fikses før jul må tas etter jobb eller i helger. Slik det er for de fleste. Det blir for dumt. Kan hun ikke bare logge av for godt? Hun går på smell på smell fordi folk er slemme, det er faktisk lurt å ta lærdom av tidligere erfaring 3 1
Nor Skrevet 12. november 2025 #2597 Skrevet 12. november 2025 Minipilla skrev (2 timer siden): Jeg syns jo det er kjipt for henne om bilen faktisk er fikset. Hvis ikke er det kanskje greit å få den sjekka. Men å grine på snap fordi du må bruke tid på dette når du allerede skal ha julebord og pynte til jul og handle gaver og slikt blir for dumt. Det er slik de aller fleste må fikse når de er i full jobb. Når vi skal ha bilen på service må vi kjøre den ut kvelden før og hente etter arbeidstid samt alt som skal fikses før jul må tas etter jobb eller i helger. Slik det er for de fleste. Det blir for dumt. Ja, Koster ikke mye, og MA har nok tid til en tur til SV om hun planlegger litt nå mens hun er sykemeldt. Hun bruker jo mye tid til å skaffe ting og tang til alle prosjektene sine. Når det er sagt, så må jeg si at om det er en av disse drittslengerne i denne tråden som har meldt fra til SV for å plage MA, så husk dette når Karma kommer og biter dere bak…. For det gjør den. Når noen har glade av å plage de som alt ligger nede, er de så elendige mennesker at de kommer til å ligge våken om nettene og tenke på at de har glede av å plage en psykisk plaget småbarnsmor. 3 3
Alisha* Skrevet 12. november 2025 #2598 Skrevet 12. november 2025 Nor skrev (11 minutter siden): Ja, Koster ikke mye, og MA har nok tid til en tur til SV om hun planlegger litt nå mens hun er sykemeldt. Hun bruker jo mye tid til å skaffe ting og tang til alle prosjektene sine. Når det er sagt, så må jeg si at om det er en av disse drittslengerne i denne tråden som har meldt fra til SV for å plage MA, så husk dette når Karma kommer og biter dere bak…. For det gjør den. Når noen har glade av å plage de som alt ligger nede, er de så elendige mennesker at de kommer til å ligge våken om nettene og tenke på at de har glede av å plage en psykisk plaget småbarnsmor. Om MA er Psykisk plaget og ligger nede, er det kanskje bedre å logge av. Ikke bare Snapchat, men også de andre kanalene…🤷♀️ 3 2
AnnnonymBruker Skrevet 12. november 2025 #2599 Skrevet 12. november 2025 Det er jo ganske sykt å melde henne til SV når hun tross alt fikset bilen. 2 10
skeiv-ostepop Skrevet 12. november 2025 #2600 Skrevet 12. november 2025 AnnnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ganske sykt å melde henne til SV når hun tross alt fikset bilen. Ha nå i bakhodet her at noen kan ha meldt henne tilbake mens bilen ikke var fikset. Det er ikke alltid det offentlige går fort. I tillegg er det kanskje et spørsmål om tillit her. Mette viser jo at hun er mest glad i å bruke pengene på kjekke ting fremfor nødvendige ting. Så da kan det fort bli et spørsmål om hun faktisk har fikset bilen eller om det er noe hun bare sier. Og ikke minst om jobben er fagmessig forsvarlig. 6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå