Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
Lunabelle skrev (7 timer siden):

Selvfølgelig er det ikke mitt problem og det har jeg heller ikke sagt noe om. Men dette er et diskusjonsforum og hvis alle kun skulle snakket om sine egne problemer, så ville det blitt stusselig etterhvert. Sånn egentlig… 

Jeg minner deg også på at Mette og andre «influensere» poster for oppmerksomhet. Vil hun ikke at dette skal bli diskutert, så er løsningen enkel. Da er det bare å la være å legge det ut. 

Mette er ikke så dum som hun noen ganger later som. Hun vet hva hun skal poste og når. Og slik noen av oss her begynner å «kjenne» Mette så «kjenner» hun også oss og vet hva som vil føre til flere sider lange diskusjoner😏

• Liker 2
  • Nyttig 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Xmasclovn skrev (2 timer siden):

Mette er ikke så dum som hun noen ganger later som. Hun vet hva hun skal poste og når. Og slik noen av oss her begynner å «kjenne» Mette så «kjenner» hun også oss og vet hva som vil føre til flere sider lange diskusjoner😏

Nettopp! 

Gjest LiteTouch
Skrevet
Xmasclovn skrev (20 timer siden):

Da vil  jeg berømme henne for å klare å aktivisere deg, og» alle» andre som er i harnisk på hennes aferd og pengebruk.

Godt jobba, Metta 😂😂😂😂

Skrevet
LiteTouch skrev (1 time siden):

Da vil  jeg berømme henne for å klare å aktivisere deg, og» alle» andre som er i harnisk på hennes aferd og pengebruk.

Godt jobba, Metta 😂😂😂😂

Du er litt late to the party, men la gå. Tror både Mette selv og resten av KG har fått med seg den konklusjonen din for lengst.

• Liker 9
Skrevet

Mulig jeg tar feil, så ikke skyt meg, men jeg stusser på skrivemåte og «timing» av enkelte kommentarer som tar M i forsvar og som, som jeg skrev tidligere, tydeligvis har fullstendig innsikt i hennes tanker, meninger, hensikter osv., osv. Dere er altså så synkroniserte og kjenner M, og alt jeg tidligere nevnte, bedre enn jeg kjenner meg selv - og egen omgangskrets. At dere i tillegg har fasit på hvordan hun oppfattes av kollegaer, naboer og andre er også imponerende! Jeg lurer på om noen kunne lært meg disse triksene? Kunne ha bruk for ett og to triks ifm. jobb og generelt i livet. 🌸

• Liker 2
  • Nyttig 11
Gjest LiteTouch
Skrevet
Ina89 skrev (2 timer siden):

Mulig jeg tar feil, så ikke skyt meg, men jeg stusser på skrivemåte og «timing» av enkelte kommentarer som tar M i forsvar og som, som jeg skrev tidligere, tydeligvis har fullstendig innsikt i hennes tanker, meninger, hensikter osv., osv. Dere er altså så synkroniserte og kjenner M, og alt jeg tidligere nevnte, bedre enn jeg kjenner meg selv - og egen omgangskrets. At dere i tillegg har fasit på hvordan hun oppfattes av kollegaer, naboer og andre er også imponerende! Jeg lurer på om noen kunne lært meg disse triksene? Kunne ha bruk for ett og to triks ifm. jobb og generelt i livet. 🌸

Om du sikter til meg kjenner jeg overhodet ikke Mette. Jeg har aldri sett henne annet enn på snap, aldri snakket med henne. Men som bergenser har jeg skjønt sånn omtrent hvor hun bor. 
 Mitt «forsvar» av henne går mer på at jeg synes enkelte virker å være svært  opphengt i henne, og oppfører seg til dels nedrig .Forklar meg fjerne hvorfor!

Skrevet
LiteTouch skrev (34 minutter siden):

Om du sikter til meg kjenner jeg overhodet ikke Mette. Jeg har aldri sett henne annet enn på snap, aldri snakket med henne. Men som bergenser har jeg skjønt sånn omtrent hvor hun bor. 
 Mitt «forsvar» av henne går mer på at jeg synes enkelte virker å være svært  opphengt i henne, og oppfører seg til dels nedrig .Forklar meg fjerne hvorfor!

Følte du deg truffet?

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet
Ina89 skrev (17 timer siden):

Hvem tenkte du på?
Jeg er en av de som tar Mette i forsvar og jeg kan snu det rundt til at det virker som kritikerne tror de vet alt om Mettes intensjoner, hvordan hun oppfattes av naboer, kollegaer osv. Da du skrev det første innlegget om dette trodde jeg du mente kritikerne hennes  

Jeg tolker Mette gjennom egne opplevelser i livet. Jeg har ikke adhd, men har en diagnose på noe som ofte feildiagnostiseres som adhd (så jeg har slått meg til ro med at jeg ikke har adhd foreløpig) - så jeg kjenner meg mye igjen i Mette. Jeg fungerer f.eks mye bedre på hjemmekontor, og da sier jeg imot de som mener at INGEN, og i alle fall ikke Mette, fungerer bedre på hjemmekontor. For slik jeg tolker Mette distraheres hun av det samme som meg: mennesker, ikke rot/husarbeid som venter. Folk er ulike, og jeg tolker Mette i lys av egne erfaringer. Det kan hende jeg tar feil av Mette, men jeg kjenner meg godt igjen i mye av det Mette deler, til tross for at jeg ikke har adhd og autisme. Så da tar jeg Mette i forsvar, fordi jeg ser ikke denne utspekulerte klikkjageren mange av dere ser. 

• Liker 1
  • Nyttig 9
Skrevet

Hehe. Poenget fløy nok litt over hodet ser jeg. 
Stusser rett og slett over skrivemåten, med nøyaktig samme type formuleringer og de samme skrivefeilene. I tillegg virker det som flere av «dere» har den samme trangen til å redegjøre og greie ut om hva som menes med ditt og datt. Synes bare det er litt pussig. 🌸

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 15
Skrevet
Ina89 skrev (38 minutter siden):

Hehe. Poenget fløy nok litt over hodet ser jeg. 
Stusser rett og slett over skrivemåten, med nøyaktig samme type formuleringer og de samme skrivefeilene. I tillegg virker det som flere av «dere» har den samme trangen til å redegjøre og greie ut om hva som menes med ditt og datt. Synes bare det er litt pussig. 🌸

Hvem snakker du om? 

• Liker 8
Gjest LiteTouch
Skrevet
Ina89 skrev (På 23.10.2025 den 19.59):

Følte du deg truffet?

Nei, overhodet ikke. Lurte du på noe annet?

Jeg synes det er like patetisk hver gang en person skriver sitt første innlegg i en eller anne tråd, eller en person forsvarer noen……da er det med en gang;  du  er mannen til Helene, du er Mette, du er mannen til CBE.  Men det er kanskje lettere å lire av seg sånt tull enn å skrive et innlegg med innhold. 🥴

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Måne, admin. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnnnonymBruker skrev (På 25.10.2025 den 10.23):

Hvilke påfallende likheter?

«Dere som kritiserer Mette er påfallende samkjørte i mening og skrivemåte, just saying …»

Ser du hvor dumt det er?

Du påpekte at noen som forsvarer Mette har lik skrivestil og samme skrivefeil, så jeg føler meg overhodet ikke truffet, men lurer fortsatt på hvem du snakker om? Hvis poenget flyr over hodet til folk er det kanskje du som bør ordlegge deg litt 

Endret av Anneisabell
  • Liker 1
Skrevet

Mette er ganske kreativ men for meg blir det litt barneskole sløyd, lage noe ut av ingenting hvor slutt resultat er så som så

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Anneisabell skrev (2 timer siden):

Mette er ganske kreativ men for meg blir det litt barneskole sløyd, lage noe ut av ingenting hvor slutt resultat er så som så

Ser ut som ganske mye jobb også! 

• Liker 3
Skrevet
Anneisabell skrev (3 timer siden):

Tenkte akkurat det samme!

• Liker 4
Skrevet
Anneisabell skrev (3 timer siden):

Spot on! Kunne gjort ferdig rommet til sønnen istedenfor å ha "juleverksted".

• Nyttig 9
Skrevet
Anneisabell skrev (4 timer siden):

Enig. Den plankegreia på spisebordet som hun viste frem i dag så ut som et gruppearbeid for 4 trinn der alle har spikret og snekret helt uavhengig av hverandre🫠 Andre ting ser helt ut ok, men jeg skjønner ikke at man tar seg tid til å pusle med sløydarbeid når andre viktigere ting i huset henger på halv tolv.

• Liker 4
  • Nyttig 6
Skrevet
Anneisabell skrev (6 timer siden):

Hun koser seg med det, jeg ser ingenting galt i å lage mange greier av et gratis bord fra Finn.no.

Jeg synes hun er kreativ, og at hun får mye utav lite.

Den kunst-saken med runding under og en stående oppå, og for å vise mønstrene inni treverket - kjempekul. Den kunne jeg gjerne hatt hjemme selv. Fine mønster inni treverket.

Serviettholderne hun tenker å lage av kapprestene fra samme bord, awesome idé. 

Mette er kreativ, og god på å bruke -alt- av noe. Middagsrester blir frokost, gratis møbler blir møbel,  lysestaker, pyntebrett, pyntegjenstander, etc.

Alt brukes, lite kastes. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
Skrevet
Turkis Sau skrev (1 time siden):

Hun koser seg med det, jeg ser ingenting galt i å lage mange greier av et gratis bord fra Finn.no.

Jeg synes hun er kreativ, og at hun får mye utav lite.

Den kunst-saken med runding under og en stående oppå, og for å vise mønstrene inni treverket - kjempekul. Den kunne jeg gjerne hatt hjemme selv. Fine mønster inni treverket.

Serviettholderne hun tenker å lage av kapprestene fra samme bord, awesome idé. 

Mette er kreativ, og god på å bruke -alt- av noe. Middagsrester blir frokost, gratis møbler blir møbel,  lysestaker, pyntebrett, pyntegjenstander, etc.

Alt brukes, lite kastes. 

Mye kan brukes som ved så slipper mann å kaste😝

• Liker 1
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...