Ina89 Skrevet 12. oktober 2025 #2521 Skrevet 12. oktober 2025 AnnnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg synes hun gjør mye av dette jeg da? Og å trene trenger ikke ta mye tid, eller bli en «besettelse», men det gjør det unektelig lettere å regulere nervesystemet og få overskudd til andre ting. ps: jeg kalte det ikke besettelse, jeg spilte på hva andre her kalte hobbyer, interesser og fritidsaktiviteter Nå skrev jeg ikke at hun ikke skulle bevege seg og holde seg i form? Frisk luft er sunt for både kropp og sjel. Hovedpoenget fra innlegget du svarte på står, jeg ser ikke noe poeng i å gjenta meg selv. 1
Vintermåne Skrevet 16. oktober 2025 #2522 Skrevet 16. oktober 2025 Herregud - alt det hun «skriver med Chat GTP (🙊) om» 😆 Lurer på om hun vet at boten er konstruert til å være enig med deg, bekrefte det du ønsker, gi deg kun positive tilbakemeldinger osv - dersom hun ønsker å få bekreftelse på det hun tror/ føler så er den perfekt til det - men dersom hun ønsker flere synspunkter osv må hun i det minste be den om å være kritisk i tilbakemeldingene/ svarene 😅 - og, håper hun forstår at bruk av KI ikke er vitenskap - kunnskap om diagnosene sine bør hun innhente andre steder dersom hun på ekte vil ha mer kunnskap….. 6
Xmasclovn Skrevet 16. oktober 2025 #2523 Skrevet 16. oktober 2025 Vintermåne skrev (26 minutter siden): Herregud - alt det hun «skriver med Chat GTP (🙊) om» 😆 Lurer på om hun vet at boten er konstruert til å være enig med deg, bekrefte det du ønsker, gi deg kun positive tilbakemeldinger osv - dersom hun ønsker å få bekreftelse på det hun tror/ føler så er den perfekt til det - men dersom hun ønsker flere synspunkter osv må hun i det minste be den om å være kritisk i tilbakemeldingene/ svarene 😅 - og, håper hun forstår at bruk av KI ikke er vitenskap - kunnskap om diagnosene sine bør hun innhente andre steder dersom hun på ekte vil ha mer kunnskap….. Hva er det hun har pratet med ham om nå da?😅
Minipilla Skrevet 16. oktober 2025 #2524 Skrevet 16. oktober 2025 Hun er virkelig diagnosen sin. Det er faktisk fascinerende å høre på. Dette elsker hun!! 10
M_z Skrevet 17. oktober 2025 #2525 Skrevet 17. oktober 2025 Vintermåne skrev (7 timer siden): Herregud - alt det hun «skriver med Chat GTP (🙊) om» 😆 Lurer på om hun vet at boten er konstruert til å være enig med deg, bekrefte det du ønsker, gi deg kun positive tilbakemeldinger osv - dersom hun ønsker å få bekreftelse på det hun tror/ føler så er den perfekt til det - men dersom hun ønsker flere synspunkter osv må hun i det minste be den om å være kritisk i tilbakemeldingene/ svarene 😅 - og, håper hun forstår at bruk av KI ikke er vitenskap - kunnskap om diagnosene sine bør hun innhente andre steder dersom hun på ekte vil ha mer kunnskap….. det vet hun faktisk, for noen dager siden la hun ut nettopp en forklaring på det der! Derfor blir jeg helt forvirret når hun «dagen etter» snakker så mye og så godt om «han» 2
Anneisabell Skrevet 17. oktober 2025 Forfatter #2526 Skrevet 17. oktober 2025 Kanskje ikke rart hun alltid ligger bakpå så fort hun får noen kroner er det rett på handling og bestilling av mat, hun kommer aldri aldri til å lære av sine feil 11 2
Vintermåne Skrevet 17. oktober 2025 #2527 Skrevet 17. oktober 2025 M_z skrev (7 timer siden): det vet hun faktisk, for noen dager siden la hun ut nettopp en forklaring på det der! Derfor blir jeg helt forvirret når hun «dagen etter» snakker så mye og så godt om «han» Hæææ? Vet hun, også gjør hun det samme fortsatt? 😂😂 hun la jo ut haugesvis med skjermbilder om hvordan «han» forklarte diagnosene hennes akkurat slik hun ønsker at det skal være - og altså, mye ab det «han» sier om og forklarer om diagnosene er jo slik mange ser på det- men det er SÅ tydelig at hun bruker det for å få bekreftelse på slik hun ønsker at det skal være 😅😅 i de skjermbildene hun la ut er det jo helt tydelig at hun ikke har bedt den være kritisk, ta med flere sider av saken, se på «fordeler OG ulemper» osv…. Uansett så er det en helt merkelig måte å bruke KI på- skjønner ikke helt hensikten hennes liksom?? 😅 2
Xmasclovn Skrevet 17. oktober 2025 #2528 Skrevet 17. oktober 2025 M_z skrev (13 timer siden): det vet hun faktisk, for noen dager siden la hun ut nettopp en forklaring på det der! Derfor blir jeg helt forvirret når hun «dagen etter» snakker så mye og så godt om «han» Han?!😭 3
Xmasclovn Skrevet 17. oktober 2025 #2529 Skrevet 17. oktober 2025 Anneisabell skrev (12 timer siden): Kanskje ikke rart hun alltid ligger bakpå så fort hun får noen kroner er det rett på handling og bestilling av mat, hun kommer aldri aldri til å lære av sine feil Hun er et togkæsj waiting to happen..konstant… 7 2
Minipilla Skrevet 18. oktober 2025 #2530 Skrevet 18. oktober 2025 Helt tydelig at pengene er kommet for nå er det take away hver dag. Blir vel ikke lenge til det er mangel på pengemas igjen. 6
Anneisabell Skrevet 18. oktober 2025 Forfatter #2531 Skrevet 18. oktober 2025 Minipilla skrev (32 minutter siden): Helt tydelig at pengene er kommet for nå er det take away hver dag. Blir vel ikke lenge til det er mangel på pengemas igjen. Derfor så finnes det hvertfall ikke synd på dama, har liksom tenkt det er synd på folk med lite penger men når du er så kort tenkt som Mette så bare provoserer hun noe helt forferdelig 4 5
M_z Skrevet 18. oktober 2025 #2532 Skrevet 18. oktober 2025 Anneisabell skrev (2 timer siden): Derfor så finnes det hvertfall ikke synd på dama, har liksom tenkt det er synd på folk med lite penger men når du er så kort tenkt som Mette så bare provoserer hun noe helt forferdelig «Vet ikke når neste sykepenger kommer» men skal likevel unne seg take away, akryl, dyr maling, verksted på noe som ikke var så alvorlig og viktig. 7
Skrottefar Skrevet 19. oktober 2025 #2533 Skrevet 19. oktober 2025 Minipilla skrev (20 timer siden): Helt tydelig at pengene er kommet for nå er det take away hver dag. Blir vel ikke lenge til det er mangel på pengemas igjen. Anneisabell skrev (19 timer siden): Derfor så finnes det hvertfall ikke synd på dama, har liksom tenkt det er synd på folk med lite penger men når du er så kort tenkt som Mette så bare provoserer hun noe helt forferdelig M_z skrev (16 timer siden): «Vet ikke når neste sykepenger kommer» men skal likevel unne seg take away, akryl, dyr maling, verksted på noe som ikke var så alvorlig og viktig. Jeg skjønner ikke at det går an å bli så blåst i hodet, først klage på at man har så dårlig råd og ikke vet når sykepengene kommer, for så å sløse med pengene når de kommer......sikkert diagnosen sin skyld det også, eller noe ChatGPT har sagt 😛 14
Juststop Skrevet 19. oktober 2025 #2534 Skrevet 19. oktober 2025 Skrottefar skrev (1 time siden): Jeg skjønner ikke at det går an å bli så blåst i hodet, først klage på at man har så dårlig råd og ikke vet når sykepengene kommer, for så å sløse med pengene når de kommer......sikkert diagnosen sin skyld det også, eller noe ChatGPT har sagt 😛 Dere sitter og analyserer hver minste krone hun bruker, uten å vite hele bildet. Hun har fått forsinkede sykepenger, betalt regninger, satt av penger til bilreparasjon og litt buffer. Det er nøyaktig slik en ansvarlig person gjør det. Og ærlig talt, maling for 600 kroner og en delt pizza med familien er ikke “sløsing”. Det er normalt liv. Det at noen her må gjøre det om til karakterbrist sier mer om dem enn om henne. Kanskje på tide å huske at det dere skriver handler om et virkelig menneske, ikke bare et “tema” på forumet. 2 1 8
YNWA_1 Skrevet 19. oktober 2025 #2535 Skrevet 19. oktober 2025 Skrottefar skrev (3 timer siden): Jeg skjønner ikke at det går an å bli så blåst i hodet, først klage på at man har så dårlig råd og ikke vet når sykepengene kommer, for så å sløse med pengene når de kommer......sikkert diagnosen sin skyld det også, eller noe ChatGPT har sagt 😛 Lyset er på, men ingen er hjemme. 6
AnnnonymBruker Skrevet 19. oktober 2025 #2536 Skrevet 19. oktober 2025 M_z skrev (20 timer siden): «Vet ikke når neste sykepenger kommer» men skal likevel unne seg take away, akryl, dyr maling, verksted på noe som ikke var så alvorlig og viktig. Hæ … reagerer du på at hu fikset bilen sin? 5 3
Anneisabell Skrevet 19. oktober 2025 Forfatter #2537 Skrevet 19. oktober 2025 (endret) Juststop skrev (2 timer siden): Dere sitter og analyserer hver minste krone hun bruker, uten å vite hele bildet. Hun har fått forsinkede sykepenger, betalt regninger, satt av penger til bilreparasjon og litt buffer. Det er nøyaktig slik en ansvarlig person gjør det. Og ærlig talt, maling for 600 kroner og en delt pizza med familien er ikke “sløsing”. Det er normalt liv. Det at noen her må gjøre det om til karakterbrist sier mer om dem enn om henne. Kanskje på tide å huske at det dere skriver handler om et virkelig menneske, ikke bare et “tema” på forumet. Det er ikke spesielt merkelig å kommentere pengebruk når hun hver dag ranter om dårlig råd. Da er det faktisk ikke det første du tenker på å bestille deg mat, eller andre ting som kanskje er unødvendig, for penger varer ikke evig, selv om en legger til side og mener en har nok til neste lønn. Hun har gang på gang sagt hun bruker det hun har, og da er det lett å bruke av de avsatte pengene , når en i utgangspunktet ikke har selvkontroll og er impulsiv til de grader ( noe hun også selv hevder). Endret 19. oktober 2025 av Anneisabell 10
cafflatte Skrevet 19. oktober 2025 #2538 Skrevet 19. oktober 2025 At hun bruker penger på bilen er jo nødvendig for å kunne kjøre bilen. Hadde hun ikke gjort det kunne hun ha satt sitt eget og andres liv i fare. 1 7
Juststop Skrevet 19. oktober 2025 #2539 Skrevet 19. oktober 2025 Anneisabell skrev (49 minutter siden): Det er ikke spesielt merkelig å kommentere pengebruk når hun hver dag ranter om dårlig råd. Da er det faktisk ikke det første du tenker på å bestille deg mat, eller andre ting som kanskje er unødvendig, for penger varer ikke evig, selv om en legger til side og mener en har nok til neste lønn. Hun har gang på gang sagt hun bruker det hun har, og da er det lett å bruke av de avsatte pengene , når en i utgangspunktet ikke har selvkontroll og er impulsiv til de grader ( noe hun også selv hevder). Har stor forståelse at det er tøft når hun går fra lønn til sykepenger som ikke blir utbetalt i tide. Mener hun sa at hun kun har fått utbetalt 12 000 kroner i måneden på grunn av forsinkelser, men at hun opprinnelig skulle hatt mye mer. Jeg klarer ikke å forstå hvordan hun har fått det til å gå rundt med så lite. Nå mener jeg hun sa at hun hadde fått alt hun skulle ha og har betalt alt av regninger, betalt reparasjon av bilen, har penger til mat og satt av penger med tanke på videre rot med sykepengene. Jeg har sett hun har spist en pizza på pizzaria med sin voksne datter og barnebarn. For alt vi vet var det datteren som spanderte. Hun har kjøpt et spann med maling for å gjøre ferdig vinduene og det kan godt hende hun har kjøpt akryl for foring av listene. På bakgrunn av dette blir det skrevet at hun er blåst i huet, at lyset er på men ingen hjemme og at det er provoserende! 10 2 2
AnnnonymBruker Skrevet 20. oktober 2025 #2540 Skrevet 20. oktober 2025 Juststop skrev (13 timer siden): Jeg har sett hun har spist en pizza på pizzaria med sin voksne datter og barnebarn. For alt vi vet var det datteren som spanderte. Hun har kjøpt et spann med maling for å gjøre ferdig vinduene og det kan godt hende hun har kjøpt akryl for foring av listene. På bakgrunn av dette blir det skrevet at hun er blåst i huet, at lyset er på men ingen hjemme og at det er provoserende! Ja, virker som folk mener Mette har gått bananas med dyre viner og vesker og ferieturer 😅 Når folk kritiserer pengebruken hennes med begrunnelsen at hun fikset bilen sin (!) da skjønner jeg mer og mer hvor gærne de folka som kritiserer henne er… de blåser ting virkelig ut av proposjoner altså. Det er vel der lyset er på, men ingen hjemme. 🙊 8 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå