Xmasclovn Skrevet 9. september 2025 #2141 Skrevet 9. september 2025 YNWA_1 skrev (3 timer siden): Intet nytt under solen der i gården... Samme kaoset som før🤯 Det er helt utrolig. Man ser ikke lyset i tunnelen lengre. Utredning, medisiner, endring av arbeidssituasjon..you name it. Alt dette skulle liksom bidra til «en bedre Mette», men den gang ei. Lurer på hvilket halmstrå hun tviholder i nå… 5 1
AnnnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #2142 Skrevet 10. september 2025 (endret) Lunabelle skrev (15 timer siden): 🏆 Du vant! Hullet er selvfølgelig ikke fikset. Er det ikke en veldig stor jobb i fikse hullet? Ser for meg at hele taket må males etterpå. Endret 10. september 2025 av AnnnonymBruker 1
AnnnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #2143 Skrevet 10. september 2025 Xmasclovn skrev (10 timer siden): Det er helt utrolig. Man ser ikke lyset i tunnelen lengre. Utredning, medisiner, endring av arbeidssituasjon..you name it. Alt dette skulle liksom bidra til «en bedre Mette», men den gang ei. Lurer på hvilket halmstrå hun tviholder i nå… Hun er jo på riktig vei. Ting tar nok tid når man har gått med udiagnostisert adhd i mange år. 10
Anneisabell Skrevet 10. september 2025 Forfatter #2144 Skrevet 10. september 2025 AnnnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hun er jo på riktig vei. Ting tar nok tid når man har gått med udiagnostisert adhd i mange år. På snap så ser det ut som hun er på akkurat samme sted som tidligere. Kanskje fullført et prosjekt? Samme styr med alt er det jeg ser og hører 6 1
Minipilla Skrevet 10. september 2025 #2145 Skrevet 10. september 2025 Skjønner at det sikkert tar tid å finne riktig dose eller type medisin osv men hun påstår selv at det er såååå mye bedre nå og at hun har stor effekt av medikamentene sine men adferden viser noe helt annet. Huset raseres fullstendig og hun lager seg mer og mer jobb istede for å fullføre noe som helst. Hun evner ikke å stå i jobb noen få prosent men jobber fra morgen til kveld med nye prosjekter. 6 1
M_z Skrevet 10. september 2025 #2146 Skrevet 10. september 2025 Mette vet alt om denne «tilfredsstillelsen» av å chatte her inne..🤡 4 1
Xmasclovn Skrevet 10. september 2025 #2147 Skrevet 10. september 2025 AnnnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun er jo på riktig vei. Ting tar nok tid når man har gått med udiagnostisert adhd i mange år. Da ser vi totalt forskjellig. Hun er på stedet hvil. Mulig hun kjenner seg bedre i topplokk og innvendig, men ingen endring utad. Like mye rot i både hus og økonomi, like mye halvferdige greier, like mye nye prosjekter og baller i lufta samtidig, kommer aldri i mål med noe, en like distre og lettere kaotisk dame osv osv. 5 1 1
Xmasclovn Skrevet 10. september 2025 #2148 Skrevet 10. september 2025 M_z skrev (1 time siden): Mette vet alt om denne «tilfredsstillelsen» av å chatte her inne..🤡 Mette elsker at det chattes om henne mer enn det vi elsker å henge her inne😏 4 1 6
Minipilla Skrevet 10. september 2025 #2149 Skrevet 10. september 2025 Xmasclovn skrev (4 minutter siden): Mette elsker at det chattes om henne mer enn det vi elsker å henge her inne😏 Ja det har jo vist seg gang på gang når hun er inne her og fyrer opp i tråden. 3 1 6
Alisha* Skrevet 10. september 2025 #2150 Skrevet 10. september 2025 Mette elsker å snakke om diagnoser, og det som følger med. Eviglange snapper på innpust og utpust om det samme. Søker sårt sympati og forståelse - nå også med filter på snap. 4 1 2
AnnnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #2151 Skrevet 10. september 2025 Anneisabell skrev (4 timer siden): På snap så ser det ut som hun er på akkurat samme sted som tidligere. Kanskje fullført et prosjekt? Samme styr med alt er det jeg ser og hører Hun er jo under utredning og i tillegg prøver å finne rett dose medisiner. Er dere klar over hvor lang tid det kan ta å få helsen på rett kjøl når man har falt mellom to stoler i mange år? I tillegg hjelper jo ikke en dårlig økonomi. Det forverrer jo i stedet. 9
AnnnonymBruker Skrevet 10. september 2025 #2152 Skrevet 10. september 2025 Xmasclovn skrev (2 timer siden): Da ser vi totalt forskjellig. Hun er på stedet hvil. Mulig hun kjenner seg bedre i topplokk og innvendig, men ingen endring utad. Like mye rot i både hus og økonomi, like mye halvferdige greier, like mye nye prosjekter og baller i lufta samtidig, kommer aldri i mål med noe, en like distre og lettere kaotisk dame osv osv. Nja, jeg ser en som har spurt om hjelp og nå er i ferd med å få hjelp. Hun er ikke friskmeldt. Men det er et steg i riktig retning. 9
Zenhouse Skrevet 10. september 2025 #2153 Skrevet 10. september 2025 AnnnonymBruker skrev (2 timer siden): Nja, jeg ser en som har spurt om hjelp og nå er i ferd med å få hjelp. Hun er ikke friskmeldt. Men det er et steg i riktig retning. Kan så være at mye går i riktig retning. Ut fra det hun har delt til nå, er det ikke like lett å se, men jeg tror jo på henne at hun har det bedre. Men at hun går inn i Kvinneguiden versus Mette- symbiosen igjen , det er et tilbakesteg spør du meg. 4 1
Turkis Sau Skrevet 10. september 2025 #2154 Skrevet 10. september 2025 Zenhouse skrev (4 timer siden): *snip* Men at hun går inn i Kvinneguiden versus Mette- symbiosen igjen , det er et tilbakesteg spør du meg. Vel, det er jo den samme symbiosen man har i denne tråden. 2
Xmasclovn Skrevet 10. september 2025 #2155 Skrevet 10. september 2025 AnnnonymBruker skrev (7 timer siden): Nja, jeg ser en som har spurt om hjelp og nå er i ferd med å få hjelp. Hun er ikke friskmeldt. Men det er et steg i riktig retning. Så får vi håpe hun benytter seg av hjelpen til å både forstå seg selv bedre og få til endring, istedet for å bruke div diagnoser som unnskyldning og hvilepute. Nå er hun også autist ser det ut som. 4 2
Xmasclovn Skrevet 10. september 2025 #2156 Skrevet 10. september 2025 Turkis Sau skrev (1 time siden): Vel, det er jo den samme symbiosen man har i denne tråden. Men nå er det vel utelukkende Mette som tar skade av en slik symbiose, så det er ikke akkurat sammenlignbart. At hun til stadighet oppsøker det som tilfører henne negativitet, uansett om det er KG eller annet, er meg en gåte. 4 4
Nor Skrevet 10. september 2025 #2157 Skrevet 10. september 2025 Alisha* skrev (10 timer siden): Mette elsker å snakke om diagnoser, og det som følger med. Eviglange snapper på innpust og utpust om det samme. Søker sårt sympati og forståelse - nå også med filter på snap. Noenlunde å snakke om diagnoser, og noen liker og snakke om de som snakker om diagnoser 2
Anneisabell Skrevet 11. september 2025 Forfatter #2158 Skrevet 11. september 2025 Nor skrev (14 timer siden): Noenlunde å snakke om diagnoser, og noen liker og snakke om de som snakker om diagnoser AnnnonymBruker skrev (På 10.9.2025 den 7.30): Hun er jo på riktig vei. Ting tar nok tid når man har gått med udiagnostisert adhd i mange år. Hvor lenge klarer Mette og sitte og gjenta og gjenta seg selv om disse diagnosene? 3 5
YNWA_1 Skrevet 11. september 2025 #2159 Skrevet 11. september 2025 Anneisabell skrev (34 minutter siden): Hvor lenge klarer Mette og sitte og gjenta og gjenta seg selv om disse diagnosene? Lenge.. 😅 1 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå