Visla Skrevet 22. juni #2081 Skrevet 22. juni Juststop skrev (8 timer siden): Hun har nylig blitt diagnosert med adhd og nettopp fått virkning på medisinen. Så at hun selger det hun har kjøpt unødig før er jo kanskje tegn på at hun rydder opp i tidligere impulskjøp. Sikkert fordi regningen snart skal betales, eller ferien med barna 1
Snublefot62 Skrevet 22. juni #2082 Skrevet 22. juni Hun la vel ut en melding i går om at hun sluttet med snap. Igjen. 1
Visla Skrevet 22. juni #2083 Skrevet 22. juni Snublefot62 skrev (39 minutter siden): Hun la vel ut en melding i går om at hun sluttet med snap. Igjen. Er nok tilbake før månedsskifte😅 2
Xmasclovn Skrevet 22. juni #2084 Skrevet 22. juni Vintermåne skrev (10 timer siden): Ja, årsak til det har jo blitt diskutert før….. hun tar jo mange dårlige valg osv - men, det står jo respekt av å prøve å få inn penger da ?? Respekt for å ta riktig valg først når det virkelig brenner vil ikke jeg gi henne. Respekten blir litt borte når det er så utrolig mye rot. Det er min mening, og andre har sikkert sin. 4
Xmasclovn Skrevet 22. juni #2085 Skrevet 22. juni Snublefot62 skrev (59 minutter siden): Hun la vel ut en melding i går om at hun sluttet med snap. Igjen. «Igjen» er den røde tråden her. Hun er nok tilbake før vi vet ordet av det. Hvor og med hvem ellers enn sosiale medier skal hun få dele livet gleder og sorger? 3
Juststop Skrevet 22. juni #2086 Skrevet 22. juni Fy søren hvor lumpne noen av dere er. Får skikkelig barneskole vibe 8 12
Nor Skrevet 23. juni #2087 Skrevet 23. juni Jeg synes vi skal tenne et lys for Xmasclovn som sikkert får et tomt og meningsløst liv mens Mette har en pause 8 7
Vintermåne Skrevet 23. juni #2088 Skrevet 23. juni Nor skrev (3 timer siden): Jeg synes vi skal tenne et lys for Xmasclovn som sikkert får et tomt og meningsløst liv mens Mette har en pause ?? Hva er vitsen med et slikt innlegg? Hva oppnår du med det, er det ditt bidrag i en debatt?? 8 4
Xmasclovn Skrevet 23. juni #2089 Skrevet 23. juni Nor skrev (7 timer siden): Jeg synes vi skal tenne et lys for Xmasclovn som sikkert får et tomt og meningsløst liv mens Mette har en pause 😂 Ikke bekymre deg Nor-mor😘 Jeg skal nok få utløp for miserabiliteten min et annet sted! Og så er nok Mette tilbake før vi vet ordet av det… heldigvis! 8
Nor Skrevet 23. juni #2090 Skrevet 23. juni Vintermåne skrev (4 timer siden): ?? Hva er vitsen med et slikt innlegg? Hva oppnår du med det, er det ditt bidrag i en debatt?? Trodde ikke det var så sarte skjeler i denne tråden 🫣 4 1
Nor Skrevet 23. juni #2091 Skrevet 23. juni Xmasclovn skrev (5 minutter siden): 😂 Ikke bekymre deg Nor-mor😘 Jeg skal nok få utløp for miserabiliteten min et annet sted! Og så er nok Mette tilbake før vi vet ordet av det… heldigvis! 😂😂 2
hvaduikkeser Skrevet 23. juni #2092 Skrevet 23. juni (endret) Nor skrev (7 minutter siden): Trodde ikke det var så sarte skjeler i denne tråden 🫣 Vet du hva skjeler betyr egentlig? Ikke det du tror. Endret 23. juni av hvaduikkeser 6
Justlooking Skrevet 23. juni #2093 Skrevet 23. juni Sassya skrev (På 21.6.2025 den 12.29): Ikke sant, det lurer jeg også på. Hvor skal hun gjør av seg? Hun skal ha kun 1000 kr pr natt også som er alt for lite for et helt hus i Bergen. Det er dyrt med overnatting i Bergen. Håper for hennes del at hun skriver en ordentlig kontakt og tar depositum itillegg. Det er alt for billig for et hus i Fana som fungerer. Det er kjempedyrt i Bergen og betalte nylig 2400 for enkeltrom på hotell. Om det mangler noen lister eller hva det er så får hun nok lett 2000 pr natt. 2
Moongirl Skrevet 24. juni #2094 Skrevet 24. juni Ungene mine hadde ikke likt at fremmede skulle sove på deres personligr rom!😳 Og alle ting man har osv, risikerer å gå på en kjempe smell! 1000 kr er jo en latterlig pris. Kanskje må man ha ekstra forsikring og!! Lite smart... 2 1
Krako Skrevet 24. juni #2095 Skrevet 24. juni Med mange følgere så hadde jeg aldri leid ut huset. Plutselig sjekker det inn en nysgjerrig gjest som er ute for å snoke og finne noe å «ta» henne på. 4
Xmasclovn Skrevet 24. juni #2096 Skrevet 24. juni Moongirl skrev (2 timer siden): Ungene mine hadde ikke likt at fremmede skulle sove på deres personligr rom!😳 Og alle ting man har osv, risikerer å gå på en kjempe smell! 1000 kr er jo en latterlig pris. Kanskje må man ha ekstra forsikring og!! Lite smart... Ungene forstår sikkert at mor må leie ut for å få økonomien til å gå rundt og få betalt for nødvendigheter som take away, interiør og utenlandstur. 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå