Zenhouse Skrevet 20. juni #2061 Skrevet 20. juni (endret) spirå12 skrev (3 timer siden): Hmmm... Veldig brått hun forsvant. Håper det ikke har skjedd noe. Neida - tror nok alt er fint. Har sett henne aktiv inne på ei FB-gruppe (det ikke er en offentlig gruppe). Men hun er nok bare veldig opptatt for tiden- bare fint det. Endret 20. juni av Zenhouse 2 1
reiseglad Skrevet 20. juni #2062 Skrevet 20. juni Hvorfor i alle dager skal hun fortsette å snappe med «gud og hvermansen»? La henne bruke energien på hus, hjem og familie. 4
Xmasclovn Skrevet 20. juni #2063 Skrevet 20. juni reiseglad skrev (3 timer siden): Hvorfor i alle dager skal hun fortsette å snappe med «gud og hvermansen»? La henne bruke energien på hus, hjem og familie. For å dekke det sosiale behovet. Hun snakker i mobilen som om det skulle vært en venninne, for hun har jo ingen. Hun viser et enormt behov for sosialt liv og et sted å tømme seg, som egentlig burde være «privat» og ikke for hvermansen. 3
Sassya Skrevet 20. juni #2064 Skrevet 20. juni Hun sluttet aldri å overraske, det skal hun ha. Screenshots fra Facebook 5
Anneisabell Skrevet 21. juni Forfatter #2065 Skrevet 21. juni Sassya skrev (9 timer siden): Hun sluttet aldri å overraske, det skal hun ha. Screenshots fra Facebook Hva hun ikke finner på for å få inn litt penger, lurer på om hun da tenker å Sove i bilen selv? 3
Sassya Skrevet 21. juni #2066 Skrevet 21. juni Anneisabell skrev (1 time siden): Hva hun ikke finner på for å få inn litt penger, lurer på om hun da tenker å Sove i bilen selv? Ikke sant, det lurer jeg også på. Hvor skal hun gjør av seg? Hun skal ha kun 1000 kr pr natt også som er alt for lite for et helt hus i Bergen. Det er dyrt med overnatting i Bergen. Håper for hennes del at hun skriver en ordentlig kontakt og tar depositum itillegg. 3
Anneisabell Skrevet 21. juni Forfatter #2067 Skrevet 21. juni Sassya skrev (41 minutter siden): Ikke sant, det lurer jeg også på. Hvor skal hun gjør av seg? Hun skal ha kun 1000 kr pr natt også som er alt for lite for et helt hus i Bergen. Det er dyrt med overnatting i Bergen. Håper for hennes del at hun skriver en ordentlig kontakt og tar depositum itillegg. Tror du virkelig dette er gjennomtenkt? Dette er helt sikkert noe impuls greier som er uten mål og mening 7
Sassya Skrevet 21. juni #2068 Skrevet 21. juni Anneisabell skrev (1 minutt siden): Tror du virkelig dette er gjennomtenkt? Dette er helt sikkert noe impuls greier som er uten mål og mening Det har du nok helt rett i. Jeg blir enda mer bekymret for hvordan dette skal gå. Jeg får en dårlig følelse av dette. 3
Xmasclovn Skrevet 21. juni #2069 Skrevet 21. juni Sassya skrev (12 timer siden): Hun sluttet aldri å overraske, det skal hun ha. Screenshots fra Facebook Hvem har lyst å leie et rotete hus der alt henger på halv tolv…? Hun er tydeligvis desperat etter penger for nå selger hun alle spontankjøpene sine på salgsgrupper. Hageputer, stoffet hun skulle sy puter med osv. 1
Xmasclovn Skrevet 21. juni #2070 Skrevet 21. juni Anneisabell skrev (2 timer siden): Hva hun ikke finner på for å få inn litt penger, lurer på om hun da tenker å Sove i bilen selv? Og var det derfor hun sov i bilen her om dagen kanskje… 2 1
Alisha* Skrevet 21. juni #2071 Skrevet 21. juni Gud bedre så stygt taket på huset er. Helt klart at Mette burde prioritert vedlikehold. Hjelper lite med bare spyling - både huset og tomta forfaller. Jaja - ferieturer i inn og utland frister nok mer. 4 3
Vintermåne Skrevet 21. juni #2072 Skrevet 21. juni Det er jo ikke noe rart eller unormalt å leie ut huset da? Det er jo en grei ekstra-inntekt det 👌🏼 kjenner mange som gjør det samme om sommeren- og bor enten hos familie/venner selv, reiser på ferie eller evnt byttelåner hus med folk andre steder i Norge 😁 man trenger absolutt ikke ha et hus i tipp topp stand for å leie det ut om sommeren 😁 og å selge ting man ikke har bruk for er også veldig smart….. så det her synes jeg ikke var dumt…… og vi trenger ikke overdrive og bli usaklige i kritikken heller 😅 18
Zenhouse Skrevet 21. juni #2073 Skrevet 21. juni Vintermåne skrev (43 minutter siden): Det er jo ikke noe rart eller unormalt å leie ut huset da? Det er jo en grei ekstra-inntekt det 👌🏼 kjenner mange som gjør det samme om sommeren- og bor enten hos familie/venner selv, reiser på ferie eller evnt byttelåner hus med folk andre steder i Norge 😁 man trenger absolutt ikke ha et hus i tipp topp stand for å leie det ut om sommeren 😁 og å selge ting man ikke har bruk for er også veldig smart….. så det her synes jeg ikke var dumt…… og vi trenger ikke overdrive og bli usaklige i kritikken heller 😅 Gjort det i mange år selv- veldig grei ekstra-inntekt og så får man den motivasjonen til å rydde og vaske skikkelig! 😆 Positivt at Mette har forberedt dette uten å legge ut om det på snap da synes jeg. 10
AnnnonymBruker Skrevet 21. juni #2074 Skrevet 21. juni Vintermåne skrev (2 timer siden): Det er jo ikke noe rart eller unormalt å leie ut huset da? Det er jo en grei ekstra-inntekt det 👌🏼 kjenner mange som gjør det samme om sommeren- og bor enten hos familie/venner selv, reiser på ferie eller evnt byttelåner hus med folk andre steder i Norge 😁 man trenger absolutt ikke ha et hus i tipp topp stand for å leie det ut om sommeren 😁 og å selge ting man ikke har bruk for er også veldig smart….. så det her synes jeg ikke var dumt…… og vi trenger ikke overdrive og bli usaklige i kritikken heller 😅 Helt enig! Veldig smart! Jeg hadde heller ikke brydd meg noe som helst om manglende lister når man er klar over det på forhånd og også får leie såpass billig. 7
Xmasclovn Skrevet 21. juni #2075 Skrevet 21. juni Vintermåne skrev (3 timer siden): Det er jo ikke noe rart eller unormalt å leie ut huset da? Det er jo en grei ekstra-inntekt det 👌🏼 kjenner mange som gjør det samme om sommeren- og bor enten hos familie/venner selv, reiser på ferie eller evnt byttelåner hus med folk andre steder i Norge 😁 man trenger absolutt ikke ha et hus i tipp topp stand for å leie det ut om sommeren 😁 og å selge ting man ikke har bruk for er også veldig smart….. så det her synes jeg ikke var dumt…… og vi trenger ikke overdrive og bli usaklige i kritikken heller 😅 Det er i utgangspunktet ikke uvanlig/unormalt å hverken leie ut bolig eller selge det man ikke bruker, men problemet her er årsakssammenheng og bakgrunnen for at hun nå velger å leie ut bolig og selge unna. F.eks dårlige valg som å bevisst gå mot råd hun får, pengesløsing, utsagn om at det å ha økonomisk «buffer» ikke passer for henne osv. 2
Lunabelle Skrevet 21. juni #2076 Skrevet 21. juni Vintermåne skrev (4 timer siden): Det er jo ikke noe rart eller unormalt å leie ut huset da? Det er jo en grei ekstra-inntekt det 👌🏼 kjenner mange som gjør det samme om sommeren- og bor enten hos familie/venner selv, reiser på ferie eller evnt byttelåner hus med folk andre steder i Norge 😁 man trenger absolutt ikke ha et hus i tipp topp stand for å leie det ut om sommeren 😁 og å selge ting man ikke har bruk for er også veldig smart….. så det her synes jeg ikke var dumt…… og vi trenger ikke overdrive og bli usaklige i kritikken heller 😅 Å selge ting man ikke har brukt for er selvfølgelig smart, men å selge rett etter at man har kjøpt det, fordi man trenger penger, det er ikke smart. Da burde hun ikke ha kjøpt det i utgangspunktet. Det hadde vært det smarteste. 5
Alauda Skrevet 21. juni #2077 Skrevet 21. juni Var ikke hun ganske nær å komme opp på nivå hvor du får betalt fra Snap med annonser m.m.? Uten at jeg egentlig har peiling? 1
Vintermåne Skrevet 21. juni #2078 Skrevet 21. juni Xmasclovn skrev (2 timer siden): Det er i utgangspunktet ikke uvanlig/unormalt å hverken leie ut bolig eller selge det man ikke bruker, men problemet her er årsakssammenheng og bakgrunnen for at hun nå velger å leie ut bolig og selge unna. F.eks dårlige valg som å bevisst gå mot råd hun får, pengesløsing, utsagn om at det å ha økonomisk «buffer» ikke passer for henne osv. Ja, årsak til det har jo blitt diskutert før….. hun tar jo mange dårlige valg osv - men, det står jo respekt av å prøve å få inn penger da ?? 4
Vintermåne Skrevet 21. juni #2079 Skrevet 21. juni Lunabelle skrev (1 time siden): Å selge ting man ikke har brukt for er selvfølgelig smart, men å selge rett etter at man har kjøpt det, fordi man trenger penger, det er ikke smart. Da burde hun ikke ha kjøpt det i utgangspunktet. Det hadde vært det smarteste. Ja, selvfølgelig hadde det vært det smarteste….. men, det går jo ikke an å gjøre det om igjen nå- så da er jo det smarteste slik som ståa er nå, å selge det? 2
Juststop Skrevet 21. juni #2080 Skrevet 21. juni Hun har nylig blitt diagnosert med adhd og nettopp fått virkning på medisinen. Så at hun selger det hun har kjøpt unødig før er jo kanskje tegn på at hun rydder opp i tidligere impulskjøp. 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå