Orly Skrevet 15. juni #2021 Skrevet 15. juni Vintermåne skrev (1 time siden): Hun vet jo ikke hvor mye hun får engang….. hun visste jo ikke hvordan utbetalinger på sykepenger fra NAV er- om det blir delt opp eller for en mnd i slengen…… Det har hun nok fått vedtak på siden hun vet hun får penger nå 3
Zenhouse Skrevet 15. juni #2022 Skrevet 15. juni Snublefot62 skrev (24 minutter siden): Var det ikke en tur til Sørlandet et sted? Dvs kongeparken, Sørlandet og Tyrkia. Tyrkia er vel satt på vent så da er det to «ferieturer» i sommer. Og det koster. Og kjenner vi Mette så blir det nok å overnatte et sted de må betale for enn å overnatte hos familie for å spare penger. Kongeparken har eksmannen betalt, sørlandsturen er det datteren som betaler. Så er det avklart. 6
Vintermåne Skrevet 15. juni #2023 Skrevet 15. juni Jeg hadde det skikkelig på følelsen - at hun fortsatt følger med her, og får med seg at nå har det vært lite action 😅 så da må hun legge ut noe litt drøyt - og forklare/oppklare for alle teite som misforstår henne her inne…… for 150’ne gang 😅 jeg oppfattet ikke at noen for alvor tenkte at hun har en sugardaddy - det tror jeg alle skjønner at hun ikke har, mer som en sleivete «morsomhet» pga hennes økonomiske svingninger - og jeg oppfattet heller ikke at noen påstod hun hadde bekreftet å ha det? 🤔 3 4
Xmasclovn Skrevet 15. juni #2024 Skrevet 15. juni Orly skrev (50 minutter siden): Ikke alle har fått til å spare opp buffer eller ønsker å siste buffer 🤷♀️ Mette er åpen om at hun ikke ønsker å ha en buffer. Det er ikke viktig for henne. 3
Xmasclovn Skrevet 15. juni #2025 Skrevet 15. juni Zenhouse skrev (43 minutter siden): Kongeparken har eksmannen betalt, sørlandsturen er det datteren som betaler. Så er det avklart. Det er godt Mettemor følger med her og prioriterer å oppklare😂😂 Same old story. 4
Xmasclovn Skrevet 15. juni #2026 Skrevet 15. juni Vintermåne skrev (1 minutt siden): Jeg hadde det skikkelig på følelsen - at hun fortsatt følger med her, og får med seg at nå har det vært lite action 😅 så da må hun legge ut noe litt drøyt - og forklare/oppklare for alle teite som misforstår henne her inne…… for 150’ne gang 😅 jeg oppfattet ikke at noen for alvor tenkte at hun har en sugardaddy - det tror jeg alle skjønner at hun ikke har, mer som en sleivete «morsomhet» pga hennes økonomiske svingninger - og jeg oppfattet heller ikke at noen påstod hun hadde bekreftet å ha det? 🤔 Det er så gjennomskuelig😂 Mette er påkoblet her og ivrig på at tråden holdes live, så det sørger hun for. Og dersom det kastes litt ekstra fyr på bålet er hun rask på oppklaringen… 4 4
Nor Skrevet 15. juni #2027 Skrevet 15. juni Xmasclovn skrev (1 time siden): Det er så gjennomskuelig😂 Mette er påkoblet her og ivrig på at tråden holdes live, så det sørger hun for. Og dersom det kastes litt ekstra fyr på bålet er hun rask på oppklaringen… Teite misforståelser ? Løgn heter det. 😂😂 2
Nor Skrevet 15. juni #2028 Skrevet 15. juni Xmasclovn skrev (1 time siden): Det er så gjennomskuelig😂 Mette er påkoblet her og ivrig på at tråden holdes live, så det sørger hun for. Og dersom det kastes litt ekstra fyr på bålet er hun rask på oppklaringen… Vel, så lenge du og andre engasjerer dere i henne vil dere sponse henne med lommepenger på ferien. Hun forteller ikke om hva hun tjener på denne geskjeften. Like stealing candy from a child….
Anneisabell Skrevet 15. juni Forfatter #2029 Skrevet 15. juni Nor skrev (4 minutter siden): Vel, så lenge du og andre engasjerer dere i henne vil dere sponse henne med lommepenger på ferien. Hun forteller ikke om hva hun tjener på denne geskjeften. Like stealing candy from a child…. Hun tjener hvertfall ikke på snap 1 1
M_z Skrevet 15. juni #2030 Skrevet 15. juni Nor skrev (9 minutter siden): Vel, så lenge du og andre engasjerer dere i henne vil dere sponse henne med lommepenger på ferien. Hun forteller ikke om hva hun tjener på denne geskjeften. Like stealing candy from a child…. Hun tjener ikke noe på some… det har hun sagt selv. 1
Xmasclovn Skrevet 15. juni #2031 Skrevet 15. juni Nor skrev (13 minutter siden): Teite misforståelser ? Løgn heter det. 😂😂 Løgn fra Mette ja det har du helt rett i😂 Nor skrev (10 minutter siden): Vel, så lenge du og andre engasjerer dere i henne vil dere sponse henne med lommepenger på ferien. Hun forteller ikke om hva hun tjener på denne geskjeften. Like stealing candy from a child…. Jeg sponser med glede Mette-mor, for hun tilføyer meg en god underholdning i hverdagen og ofte drar jeg på smilebåndet, så det skal hun ha! Og ikke minst bidrar jeg med glede slik at en 45 år gammel trebarnsmor slipper å ha sugardaddy for å overleve.. for hun avkreftet jo faktisk aldri at hun har sugardaddy, men bare fjaset rundt hvor tullete vi her var🤷🏼♀️🤔 2
Vintermåne Skrevet 15. juni #2032 Skrevet 15. juni Nor skrev (19 minutter siden): Teite misforståelser ? Løgn heter det. 😂😂 ~Alle teite som misforstår henne~ hun må oppklare for oss…. 2
Juststop Skrevet 15. juni #2033 Skrevet 15. juni Vintermåne skrev (19 minutter siden): ~Alle teite som misforstår henne~ hun må oppklare for oss…. Det ER teit å missforstå henne på dette. Det var jo ingen grunnlag for spekulasjonane 6
Vintermåne Skrevet 15. juni #2034 Skrevet 15. juni Juststop skrev (51 minutter siden): Det ER teit å missforstå henne på dette. Det var jo ingen grunnlag for spekulasjonane Teit å misforstå henne på at det virka som hun var rakafant tidligere i uka (pga hennes egne uttalelser) - for så å bestille ferietur til 4000 i dag?? 4
Pinkee Skrevet 15. juni #2035 Skrevet 15. juni Vintermåne skrev (3 minutter siden): Teit å misforstå henne på at det virka som hun var rakafant tidligere i uka (pga hennes egne uttalelser) - for så å bestille ferietur til 4000 i dag?? Hun har hele tiden vært veldig tydelig på at denne turen er det hennes eksmann som står for. Og, at Mette kun er invitert med, så å lage så mye pjatta om at hun har brukt 4tusen på den turen, er rett og slett mindre intelligent. Og, hun sa vel ingenting om å være rakafant, bare at hun var veldig stresset på når sykepengene kom. 7 2
AnnnonymBruker Skrevet 15. juni #2036 Skrevet 15. juni Vintermåne skrev (7 minutter siden): Teit å misforstå henne på at det virka som hun var rakafant tidligere i uka (pga hennes egne uttalelser) - for så å bestille ferietur til 4000 i dag?? Hun vet jo nå at hun får sykepenger til uka … Så ja. 4
Alisha* Skrevet 15. juni #2037 Skrevet 15. juni Mette er 45 år, og har en venninne - ja eldste datter.. Så har hun en eks som er både lettlurt og dum. Lar seg utnytte på flere områder. Ekstra kjekt når det røyner på med penger. Halleluja. Så langt er det ferieplaner for flere tusen - glemt er alt som bør gjøres med bil og hus. Får ønske Mette God Ferie😎 2 3
Skrottefar Skrevet 15. juni #2038 Skrevet 15. juni Alisha* skrev (13 minutter siden): Får ønske Mette God Ferie😎 Eller god bedring 😛 2 3
Juststop Skrevet 15. juni #2039 Skrevet 15. juni Alisha* skrev (25 minutter siden): Mette er 45 år, og har en venninne - ja eldste datter.. Så har hun en eks som er både lettlurt og dum. Lar seg utnytte på flere områder. Ekstra kjekt når det røyner på med penger. Halleluja. Så langt er det ferieplaner for flere tusen - glemt er alt som bør gjøres med bil og hus. Får ønske Mette God Ferie😎 Han er dum, lettlurt og blir utnyttet når han inviterer henne med på helgetur med barnet og hun takker ja? 4 1 4
Vintermåne Skrevet 15. juni #2040 Skrevet 15. juni Pinkee skrev (1 time siden): Hun har hele tiden vært veldig tydelig på at denne turen er det hennes eksmann som står for. Og, at Mette kun er invitert med, så å lage så mye pjatta om at hun har brukt 4tusen på den turen, er rett og slett mindre intelligent. Og, hun sa vel ingenting om å være rakafant, bare at hun var veldig stresset på når sykepengene kom. Hun har vært veldig tydelig på at eksmannen skal betale denne turen?? Javel….. da er vel jeg blant de mindre intelligente da- jeg fikk nemlig også et veldig innstrykk av at hun var rakafant, selv om hun ikke sa det bokstavelig - når du griner og sier du ikke har penger til diesel for å levere i bhg, at du må sulte deg selv for å gi barna mat….. da sier det seg liksom litt selv at man er rimelig rakafant eller?? 7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå