Minipilla Skrevet 15. juni 2025 #1981 Skrevet 15. juni 2025 Zenhouse skrev (Akkurat nå): Nei gi dere da. Var snakk om noen hundrelapper så hun fikk fylt diesel. Som skulle tilbakebetales. Kan være eksen el at annet familiemedlem. Gav hvertfall ikke inntrykk av å være noe «sugardaddy»! Hvordan hun forvalter økonomien er en annen sak, men hun er ganske tydelig på at hun ikke fisker etter pengegaver. Vær snille å ikke blås ting urettmessig opp da hvertfall…. Hundrelapper? Hun har i dag betalt fire tusen for to dager i Kongeparken. Da har hun fått mer enn et par hundre inn på konto. 8
Spyflua Skrevet 15. juni 2025 #1982 Skrevet 15. juni 2025 Minipilla skrev (4 minutter siden): Hundrelapper? Hun har i dag betalt fire tusen for to dager i Kongeparken. Da har hun fått mer enn et par hundre inn på konto. Det har hun sikkert betalt med klarna 🙄
AnnnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #1983 Skrevet 15. juni 2025 Minipilla skrev (10 minutter siden): Hundrelapper? Hun har i dag betalt fire tusen for to dager i Kongeparken. Da har hun fått mer enn et par hundre inn på konto. Hun var vel ikke helt i 0,- før noen vippset henne, vel.
Minipilla Skrevet 15. juni 2025 #1984 Skrevet 15. juni 2025 AnnnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun var vel ikke helt i 0,- før noen vippset henne, vel. Tipper det var ikke langt i fra siden hun gråt i bilen og hadde ikke penger til litt diesel engang. Om du likevel får et par hundrelapper har du ikke penger til mange tusen for en helgetur. 5
Xmasclovn Skrevet 15. juni 2025 #1985 Skrevet 15. juni 2025 Skrottefar skrev (På 14.6.2025 den 11.54): Ble hun ikke sykemeldt i slutten av april da? Trodde det med sykepenger går automatisk så lenge det er sendt inn en sykemelding og arbeidsgiver godkjenner denne, det er i alle fall min erfaring......men jeg har jo ikke heller sagt opp jobben før jeg ble sykemeldt, mulig det kan ha noe å si Det er også min erfaring, men som deg har jeg aldri sagt opp jobben min uten å ha noe annet å gå til😅 Reglene er tydeligvis annerledes når du er sykemeldt uten arbeidsgiver. Uansett er det typisk Mettemor å overdramatisere alt. Man får alltids nødpenger eller sosialhjelp i påvente av annen stønad, hvis man ikke ha egne midler. Hun slipper å sulte, lille dramaqueen på femogførr😂 3
Xmasclovn Skrevet 15. juni 2025 #1986 Skrevet 15. juni 2025 Vintermåne skrev (14 timer siden): Altså……. Mette går hverken på AAP eller er ufør, så det er ikke veldig relevant hva vennene dine gjør og ikke ….. Hun uttalte selv for kort tid siden at hun bevisst velger å leve fra måned til måned, fordi det synes hun er best- hun vil heller ha opplevelser (som å kjøpe tske away) med barna enn å spare opp en buffer…. Hun fikk jo masse kommentarer på dette, men hun stod på sitt og forklarte det med at folk er forskjellige, at hun visste mange mener man burde ha en buffer- men for henne var det ikke sånn! For kort tid siden kjøpte hun uteputer for 7000kr fordi de var så billige, hun kjøpte mange fler enn hun trengte fordi de var så billige….. i tillegg kjøpte hun take away omtrent hver eneste dag i en god periode ….. Dette var etter hun ble sykemeldt og hadde en uviss tid i møte….. Da er det jo helt fjernt å syte på snap en måned etter for at du ikke har penger til bensin for å kjøre dattera i bhg engang- og at hun må «sulte seg» så barna får mat 😳 Vel oppsummert!
Xmasclovn Skrevet 15. juni 2025 #1987 Skrevet 15. juni 2025 M_z skrev (5 timer siden): men likevel skal hun til kongeparken og bo inne i parken.. samt mest sannsynlig en tur til tyrkia(!)… Hva i alle dager?! Tuller du?! For 2 dager siden skulle hun sulte og krisemaksimerte i typisk Mette stil, og nå skal hun til Kongeparken og Tyrkia… Ingenting henger på greip, så noe løgn må det fare her fra Mette-mor. 6
AnnnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #1988 Skrevet 15. juni 2025 Minipilla skrev (13 minutter siden): Tipper det var ikke langt i fra siden hun gråt i bilen og hadde ikke penger til litt diesel engang. Om du likevel får et par hundrelapper har du ikke penger til mange tusen for en helgetur. Jeg tolket det som at hun ikke turte fylle diesel siden hun ikke visste når hun ville få sykepengene, ikke som at det var tomt på konto. 2
Xmasclovn Skrevet 15. juni 2025 #1989 Skrevet 15. juni 2025 M_z skrev (55 minutter siden): Jamen hun har jo tydeligvis en sugardaddy.. for dagen hun satt å grein pga lite penger så vippset jo en fyr henne masse penger.. så nå kan hun fylle masse diesel, kjøre rundt og parkere i byen, kjøpe seg dyr «saus» og bestille ferietur:) Sugardaddy høres troverdig ut. Var det derfor hun ikke ville oppgi hvor hun overnattet i bilen mon tro, fordi hun var redd for besøk fra mannfolk som kanskje ville dukke opp å få valuta for pengene….
AnnnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #1990 Skrevet 15. juni 2025 Xmasclovn skrev (3 minutter siden): Hva i alle dager?! Tuller du?! For 2 dager siden skulle hun sulte og krisemaksimerte i typisk Mette stil, og nå skal hun til Kongeparken og Tyrkia… Ingenting henger på greip, så noe løgn må det fare her fra Mette-mor. Det første var jo fordi hu hun ikke visste hvor lang tid det ville ta før sykepengene ville komme, det andre var med visshet om at de kommer til uka. 1
Minipilla Skrevet 15. juni 2025 #1991 Skrevet 15. juni 2025 AnnnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tolket det som at hun ikke turte fylle diesel siden hun ikke visste når hun ville få sykepengene, ikke som at det var tomt på konto. Nei det er godt mulig - men da hadde jeg heller ikke bestilt ferie. Men det er nå meg. Jeg hadde heller ikke som voksen med barn sittet i bilen (hennes andre hjem) og grått over lite penger. ALDRI!!! 4 1
Xmasclovn Skrevet 15. juni 2025 #1992 Skrevet 15. juni 2025 Minipilla skrev (38 minutter siden): Må også si jeg er fascinert over planleggingen av Tyrkia turen i september var det vel siden hun i følge seg selv er sykmeldt da. Det er 3 måneder til. Hun vet altså i dag at om 3 måneder er hun sykmeldt. Alt man nøye kalkulerer og planlegger vet man kommer til å skje😏 Og Mette har tydeligvis mye erfaring med dette å kunne sykemelde seg når det passer…. 2
AnnnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #1993 Skrevet 15. juni 2025 Xmasclovn skrev (1 minutt siden): Sugardaddy høres troverdig ut. Var det derfor hun ikke ville oppgi hvor hun overnattet i bilen mon tro, fordi hun var redd for besøk fra mannfolk som kanskje ville dukke opp å få valuta for pengene…. Med sugardaddy hadde hun vel ikke hatt så dårlig råd?🤔 At hun ikke ville oppgi hvor hun sov skjønner jeg veldig godt… vet om folk som deler i sosiale medier med færre følgere enn Mette som har fått besøk på døra av følgere! 4
Snublefot62 Skrevet 15. juni 2025 #1994 Skrevet 15. juni 2025 AnnnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det første var jo fordi hu hun ikke visste hvor lang tid det ville ta før sykepengene ville komme, det andre var med visshet om at de kommer til uka. Og om pengene ikke kommer til uka?
Xmasclovn Skrevet 15. juni 2025 #1995 Skrevet 15. juni 2025 AnnnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det første var jo fordi hu hun ikke visste hvor lang tid det ville ta før sykepengene ville komme, det andre var med visshet om at de kommer til uka. Det lyves fra den kanten støtt og stadig og det du skriver her er ikke et argument som beviser motsatt. 3
AnnnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #1996 Skrevet 15. juni 2025 Minipilla skrev (2 minutter siden): Nei det er godt mulig - men da hadde jeg heller ikke bestilt ferie. Men det er nå meg. Jeg hadde heller ikke som voksen med barn sittet i bilen (hennes andre hjem) og grått over lite penger. ALDRI!!! Hun bestilte jo ferie fordi hun vet pengene kommer til uka. Ellers enig 😅😊
Snublefot62 Skrevet 15. juni 2025 #1997 Skrevet 15. juni 2025 AnnnonymBruker skrev (Akkurat nå): Med sugardaddy hadde hun vel ikke hatt så dårlig råd?🤔 At hun ikke ville oppgi hvor hun sov skjønner jeg veldig godt… vet om folk som deler i sosiale medier med færre følgere enn Mette som har fått besøk på døra av følgere! Hun sier hun har dårlig råd. Men hun viser noe helt annet. Takeaway, interiør, maling, ferier, dyre matvarer osv. Hun har ekstremt romsligere økonomi enn de fleste andre jeg kjenner. 9
AnnnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #1998 Skrevet 15. juni 2025 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Og om pengene ikke kommer til uka? Ja, da sitter hun dypt i det😅 personlig ville jeg ventet til pengene var på konto, men kan jo hende eksmannen la ut for ferien
Minipilla Skrevet 15. juni 2025 #1999 Skrevet 15. juni 2025 AnnnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun bestilte jo ferie fordi hun vet pengene kommer til uka. Ellers enig 😅😊 Da burde hun brukt de pengene på diesel istede for å tigge (for det er det det er) på snap og bestilt ferien etter alle utgifter er betalt når sykepengene kommer. Syns jeg 😅 1 1
AnnnonymBruker Skrevet 15. juni 2025 #2000 Skrevet 15. juni 2025 Snublefot62 skrev (1 minutt siden): Hun sier hun har dårlig råd. Men hun viser noe helt annet. Takeaway, interiør, maling, ferier, dyre matvarer osv. Hun har ekstremt romsligere økonomi enn de fleste andre jeg kjenner. Er hun så ofte på ferie da? Har ikke inntrykk at hun har så romslig økonomi akkurat. Men at hun sløser en del og ikke er så flink med penger er nok sant. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå