Xmasclovn Skrevet 2. mai #1801 Skrevet 2. mai Vintermåne skrev (1 time siden): Du mener at hun burde gjort sånn og slik…… men, det er nå hennes valg det da- og som sagt- det er da overhode ikke noe alvorlig greier 🤷🏻♀️ det er den overdrivinga her som er tullete - «lager svære hull i taket», «vil gjøre huset på grensen til ubeboelig» ….. herregud da…. Det er på sin plass å kritisere influencere- på VELDIG mange områder, og jeg har kritisert mye av det hun legger ut selv, men jeg synes det her blir flisespikkeri og overdrevet…. Men, det er min mening da- og den er nå engang bare min 😅 Selvfølgelig er det hver sitt valg. Jeg tok opp akkurat det fordi du mener at det er et i-lands «problem» at ALLE skal ha nye, moderne, tipp topp hus, møbler osv. Det er nettopp det Mette har- er realtivt nytt hus, fine møbler osv men fucker alt opp. 2
Gjest SøtSuppe Skrevet 2. mai #1802 Skrevet 2. mai Xmasclovn skrev (4 minutter siden): Mette har flere ganger før anbefalt her inne å lese oss opp på ADHD, så vi trenger det ikke en gang til😉 Noen er kanskje mer tungnemme enn andre, og trenger flere repetisjoner. Du er muligens en av dem.
Xmasclovn Skrevet 2. mai #1803 Skrevet 2. mai (endret) SøtSuppe skrev (21 minutter siden): Noen er kanskje mer tungnemme enn andre, og trenger flere repetisjoner. Du er muligens en av dem. Muligens! Godt «noen» passer på å komme inn her og irettesette så tråden blir ryddet. Tre dager etterpå kommer også «noen» for å vekke tråden fra dvale. Hadde «noen» bare klart å bestemme seg for hva «noen» egentlig vil. Vent da, det er jo bare pga A D H D «noen» er ubesluttsom!!!!😂 Endret 2. mai av Xmasclovn 6 7
AnnnonymBruker Skrevet 3. mai #1804 Skrevet 3. mai Xmasclovn skrev (7 timer siden): Hull i taket som mangler finishen? Hva slags finish? Mer utformede hull da eller? Det er jo ikke noe «hull», det mangler kun lister. 3
Lunabelle Skrevet 3. mai #1805 Skrevet 3. mai AnnnonymBruker skrev (30 minutter siden): Det er jo ikke noe «hull», det mangler kun lister. Eh… da har du ikke sett hullet som blir diskutert! Det mangler ikke «kun lister» 😅 6
Snublefot62 Skrevet 3. mai #1806 Skrevet 3. mai AnnnonymBruker skrev (48 minutter siden): Det er jo ikke noe «hull», det mangler kun lister. Jeg er ganske overbevist over å ha sett flere hull i taket/veggen der. Det er ikke bare «finish» eller lister. 5
AnnnonymBruker Skrevet 3. mai #1807 Skrevet 3. mai Lunabelle skrev (55 minutter siden): Eh… da har du ikke sett hullet som blir diskutert! Det mangler ikke «kun lister» 😅 Er det ikke bare fjernet en lettvegg? 1
Gjest SøtSuppe Skrevet 3. mai #1808 Skrevet 3. mai Xmasclovn skrev (9 timer siden): Muligens! Godt «noen» passer på å komme inn her og irettesette så tråden blir ryddet. Tre dager etterpå kommer også «noen» for å vekke tråden fra dvale. Hadde «noen» bare klart å bestemme seg for hva «noen» egentlig vil. Vent da, det er jo bare pga A D H D «noen» er ubesluttsom!!!!😂 Jeg har muligens tungt for det akkurat her, for jeg lurer på hva du egentlig prøver å si med alle disse «noen».
Xmasclovn Skrevet 3. mai #1809 Skrevet 3. mai AnnnonymBruker skrev (3 timer siden): Det er jo ikke noe «hull», det mangler kun lister. Nå må du gi deg. Du aner ikke hva du snakker om og da kan du la vær. Du får meg ikke til å tro at jeg så syner da hun viste frem disse eller at store hull i taket kun mangler lister. Vi er tydeligvis flere som så det. 5
Xmasclovn Skrevet 3. mai #1810 Skrevet 3. mai SøtSuppe skrev (1 time siden): Jeg har muligens tungt for det akkurat her, for jeg lurer på hva du egentlig prøver å si med alle disse «noen». Ja du lurer nok kjempemye… 7
AnnnonymBruker Skrevet 3. mai #1811 Skrevet 3. mai Xmasclovn skrev (11 minutter siden): Nå må du gi deg. Du aner ikke hva du snakker om og da kan du la vær. Du får meg ikke til å tro at jeg så syner da hun viste frem disse eller at store hull i taket kun mangler lister. Vi er tydeligvis flere som så det. Jeg så bare det hu la ut på snap der hu sa hu hadde fjernet en lettvegg. Det har vi også gjort her. Ble ikke et hull, men et «sår». Vi har gipstak, så vi gipset det. Huske ikke hva Mette har, men var vel panel eller takplater kanskje? Så da er det vel en bred list eller dekkbord som skal på eller? 1
AnnnonymBruker Skrevet 3. mai #1812 Skrevet 3. mai Xmasclovn skrev (23 minutter siden): Nå må du gi deg. Du aner ikke hva du snakker om og da kan du la vær. Du får meg ikke til å tro at jeg så syner da hun viste frem disse eller at store hull i taket kun mangler lister. Vi er tydeligvis flere som så det. Jeg trodde dere snakket om veggen som var fjernet og at det var dette du kalte «hull i taket». Jeg ser nå at hun svarte på hull i taket på snap at det faktisk er et hull i taket over spisestuen. Det har jeg aldri sett, så da stemmer det at det er et hull ja. My bad ☺️ 2
Xmasclovn Skrevet 3. mai #1813 Skrevet 3. mai AnnnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg trodde dere snakket om veggen som var fjernet og at det var dette du kalte «hull i taket». Jeg ser nå at hun svarte på hull i taket på snap at det faktisk er et hull i taket over spisestuen. Det har jeg aldri sett, så da stemmer det at det er et hull ja. My bad ☺️ Det er godt Mette-mor passer på å oppklare. 6
cassio Skrevet 3. mai #1814 Skrevet 3. mai Så er hun i gang med å høytrykkspyle taket nedenfra. Vannskader neste? 6
Nor Skrevet 3. mai #1815 Skrevet 3. mai Snublefot62 skrev (10 timer siden): Jeg er ganske overbevist over å ha sett flere hull i taket/veggen der. Det er ikke bare «finish» eller lister. Det som plager deg mest er vel at hun har eget hus og kan gjøre hva hun vil, slik ikke du kan eller gidder. Hun er en uorganisert rotekopp og åpen om sine plager. Sjalusien din må du jobbe med 5 2
Nor Skrevet 3. mai #1816 Skrevet 3. mai cassio skrev (3 timer siden): Så er hun i gang med å høytrykkspyle taket nedenfra. Vannskader neste? Det hadde sikkert gledet deg med den innstillingen du har. For en tåpelig kommentar 😝 2 1
Xmasclovn Skrevet 3. mai #1817 Skrevet 3. mai (endret) Nor skrev (2 timer siden): Det som plager deg mest er vel at hun har eget hus og kan gjøre hva hun vil, slik ikke du kan eller gidder. Hun er en uorganisert rotekopp og åpen om sine plager. Sjalusien din må du jobbe med Av alle innlegg så fant du altså det kanskje mest uskyldige å pirke på😂 Og atpåtil evner å lese sjalusi ut av haha! Snakk om legge litt væl mye i noe. Ikke kast stein i glasshus hva gjelder tåpelige kommentarer da Nor-mor😆 Endret 3. mai av Xmasclovn 1 8
Snublefot62 Skrevet 3. mai #1818 Skrevet 3. mai Nor skrev (2 timer siden): Det som plager deg mest er vel at hun har eget hus og kan gjøre hva hun vil, slik ikke du kan eller gidder. Hun er en uorganisert rotekopp og åpen om sine plager. Sjalusien din må du jobbe med Ah. Shit. Der traff du spikeren på hodet. Jeg skulle ønske at ting ikke virket hjemme eller var helt. Varme som ikke virker? Spart strøm! Hull i veggen? Naturlig ventilasjon! Sagmerke i kjøkkenbenken? Unikt! Jeg har prøvd å skjule det lenge. Og har nok lurt meg selv en del. Men er nok misunnelig på Mette ja som du sier… 5 4
Jannepåvannet Skrevet 3. mai #1819 Skrevet 3. mai Nor skrev (2 timer siden): Det som plager deg mest er vel at hun har eget hus og kan gjøre hva hun vil, slik ikke du kan eller gidder. Hun er en uorganisert rotekopp og åpen om sine plager. Sjalusien din må du jobbe med Det heter misunnelse ikke sjalusi 2
Xmasclovn Skrevet 3. mai #1820 Skrevet 3. mai Snublefot62 skrev (15 minutter siden): Ah. Shit. Der traff du spikeren på hodet. Jeg skulle ønske at ting ikke virket hjemme eller var helt. Varme som ikke virker? Spart strøm! Hull i veggen? Naturlig ventilasjon! Sagmerke i kjøkkenbenken? Unikt! Jeg har prøvd å skjule det lenge. Og har nok lurt meg selv en del. Men er nok misunnelig på Mette ja som du sier… Kan komme og hjelpe deg med å lage hull i taket jeg! 🙋🏼♀️🔨🪚 Og montere taklampa di sånn skikkelig amatørmessig. Så slipper du å være så grønn av misunnelse… 5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå