QueenQ Skrevet 7 timer siden #1341 Del Skrevet 7 timer siden Vintermåne skrev (7 minutter siden): Synes huske hun skrev at hun hadde hatt en fin barndom - men vansker på skolen jeg?? Vil ikke legge ut mer, da det inneholder detaljerte beskrivelser av selvmordsforsøk osv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 5 timer siden #1342 Del Skrevet 5 timer siden Yes, hu har slite betraktelig opp gjennom livet og barndommen særlig.. voksen livet er ofte for de fleste en konsekvens av barndommen.. særlig når man venter lenge med å bearbeide og utrede seg men kun driver brannslukning.. det her er en generell kommentar og ikke kun til Mette.. håper hun får hjelp denne gangen og en grundig utredning som dekker mer enn kun adhd. Mye tyder på det er mer enn kun det, omsorgssvikt som barn gir hos mange falske adhd symtomer.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 5 timer siden #1343 Del Skrevet 5 timer siden Coco88 skrev (35 minutter siden): Yes, hu har slite betraktelig opp gjennom livet og barndommen særlig.. voksen livet er ofte for de fleste en konsekvens av barndommen.. særlig når man venter lenge med å bearbeide og utrede seg men kun driver brannslukning.. det her er en generell kommentar og ikke kun til Mette.. håper hun får hjelp denne gangen og en grundig utredning som dekker mer enn kun adhd. Mye tyder på det er mer enn kun det, omsorgssvikt som barn gir hos mange falske adhd symtomer.. Stakkars damen! Så mye i baggasjen å ta tak i og jobbe med for et bedre liv for seg selv og barna, men velger å kjøre seg selv enda lengre ned sånn man har sett de siste dagene. En frisk psyke med livet under kontroll hadde blitt sliten. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 4 timer siden #1344 Del Skrevet 4 timer siden Coco88 skrev (48 minutter siden): Yes, hu har slite betraktelig opp gjennom livet og barndommen særlig.. voksen livet er ofte for de fleste en konsekvens av barndommen.. særlig når man venter lenge med å bearbeide og utrede seg men kun driver brannslukning.. det her er en generell kommentar og ikke kun til Mette.. håper hun får hjelp denne gangen og en grundig utredning som dekker mer enn kun adhd. Mye tyder på det er mer enn kun det, omsorgssvikt som barn gir hos mange falske adhd symtomer.. det her kalles spekulasjoner! 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 4 timer siden #1345 Del Skrevet 4 timer siden Vintermåne skrev (1 minutt siden): det her kalles spekulasjoner! Som jeg skrev det her var ikke kun til Mette, men en generell betraktning og er mange som er blitt feildiagnistisert med adhd pga det her 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gisse Skrevet 2 timer siden #1346 Del Skrevet 2 timer siden Vintermåne skrev (7 timer siden): Nå er hun kjempe-overrasket fordi hun er i god form og ikke utslitt, som hun var tidligere …… Men altså- for det første, i perioder er de aller fleste mer slitne enn andre- og da særlig vinter/ mørketid - så kommer det lyse tider, og man kvikner litt til igjen- eller andre ting som gjør at man er mer opplagt og har energi - dette er jo HELT normalt ( er ddt ikke??😬) i tillegg så er hun dame 40+ , det vil si at kroppen er i stor endring - Så Mette, hvis du fortsatt leser her (er ikke i tvil om det egentlig😅) så burde du lese deg opp på kvinnehelse i overgangsalder / perimenopause …. Det er svært nyttig informasjon for å ivareta seg selv Tenker at det er ganske naturlig jeg at kroppen slapper mer av når en står avgjørelse (f.eks oppsigelse) er tatt og man ser lyset i tunnelen… alle klarer å holde ut i hva som helst en begrenset periode, men det kan virke uoverkommelig over lang tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 2 timer siden #1347 Del Skrevet 2 timer siden QueenQ skrev (På 3.3.2025 den 16.12): Leste et annet sted at det kom frem at det var datteren som startet den for å få trafikk på bloggen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 2 timer siden #1348 Del Skrevet 2 timer siden Gisse skrev (49 minutter siden): Tenker at det er ganske naturlig jeg at kroppen slapper mer av når en står avgjørelse (f.eks oppsigelse) er tatt og man ser lyset i tunnelen… alle klarer å holde ut i hva som helst en begrenset periode, men det kan virke uoverkommelig over lang tid Om ikke hu angrer på oppsigelsen nå trenger hu seriøst mer hjelp enn hva man forventer.. ingenting har gått hennes vei siden 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 1 time siden #1349 Del Skrevet 1 time siden Nor skrev (11 minutter siden): QueenQ skrev (På 3.3.2025 den 16.12): Leste et annet sted at det kom frem at det var datteren som startet den for å få trafikk på bloggen. Ser man det ja. Du er veldig ivrig etter å la tråden gå sin gang. Higer stadig etter oppmerksomhet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 1 time siden #1350 Del Skrevet 1 time siden Alisha* skrev (11 minutter siden): Ser man det ja. Du er veldig ivrig etter å la tråden gå sin gang. Higer stadig etter oppmerksomhet. Jeg? Skal innrømme at jeg er ivrig i å la tråden gå sin gang, for det er en gøy tråd å delta i. Oppmerksomhetssøkende er jeg ikke i så veldig stor grad, hverken på nett eller i levende live. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 1 time siden #1351 Del Skrevet 1 time siden QueenQ skrev (1 minutt siden): Jeg? Skal innrømme at jeg er ivrig i å la tråden gå sin gang, for det er en gøy tråd å delta i. Oppmerksomhetssøkende er jeg ikke i så veldig stor grad, hverken på nett eller i levende live. Nei, den som siterte deg lenger opp her☝️😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 50 minutter siden #1352 Del Skrevet 50 minutter siden Alisha* skrev (1 time siden): Ser man det ja. Du er veldig ivrig etter å la tråden gå sin gang. Higer stadig etter oppmerksomhet. Nor gjør sitt ja 😅 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 46 minutter siden #1353 Del Skrevet 46 minutter siden Alisha* skrev (44 minutter siden): Nei, den som siterte deg lenger opp her☝️😅 Haha😅 Begynte å lure litt nå😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 33 minutter siden #1354 Del Skrevet 33 minutter siden Alisha* skrev (57 minutter siden): Nei, den som siterte deg lenger opp her☝️😅 Hadde forresten vært spennende om ‘den lenger opp’ ville uttale seg om det @Skrottefar lurte på her om dagen. Istedet for å bumpe unødvendige innlegg🤷♀️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 21 minutter siden #1355 Del Skrevet 21 minutter siden QueenQ skrev (10 minutter siden): Hadde forresten vært spennende om ‘den lenger opp’ ville uttale seg om det @Skrottefar lurte på her om dagen. Istedet for å bumpe unødvendige innlegg🤷♀️ Det er jo lov å håpe, eller hva sier du, @Nor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 13 minutter siden #1356 Del Skrevet 13 minutter siden Skrottefar skrev (5 minutter siden): Det er jo lov å håpe, eller hva sier du, @Nor? Når det er håp, er det alltid muligheter😅 Sikkert lettere å grave hue ned i sanda enn å svare haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå