ClusterOfGrapes Skrevet 2. mars #1281 Del Skrevet 2. mars Nor skrev (2 timer siden): Men uansett så er hun et så mye bedre menneske enn de som anonymt rakker ned på henne. Mennesker med med dårlig oppdragelse( sikkert med foreldre som også er falsk og baksnakker) og personlige problemer bruker mye av tiden sin til å rakke med på andre. Om en sjekker profilene til de ivrigste her, vil en se at de fleste følger kjente personer….. Er ikke i tvil om at Mette er et bra menneske. Men hun har da vitterlig vært svært aktiv her inne og også kritisert andre bloggere under brukernavnet Trude4. 7 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nor Skrevet 2. mars #1282 Del Skrevet 2. mars ClusterOfGrapes skrev (17 minutter siden): Er ikke i tvil om at Mette er et bra menneske. Men hun har da vitterlig vært svært aktiv her inne og også kritisert andre bloggere under brukernavnet Trude4. De har brukernavn de som kritiserer henne og. Det må da kunne gå begge veier . Ingen kjenner Mette bedre enn Trude 😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 2. mars #1283 Del Skrevet 2. mars Det er bra Mette velger å slette de gråte snap siden hun angrer. Det er bedre og enklere å bli ferdig med enn å la det stå og forklare og bortforklare i det vide og brede. Også får hun mindre oppmerksomhet på de rundt henne i og med at hun sterkt ønsker at de skal skjermes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 2. mars #1284 Del Skrevet 2. mars Mette sier i dag på snap at hun ikke skal delta i diskusjonen her inne, men skal følge med......og så skal hun rapportere og løpe til moderatorene så fort hun ikke liker det som blir skrevet.....javel ja 😛 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alisha* Skrevet 2. mars #1285 Del Skrevet 2. mars Skrottefar skrev (26 minutter siden): Mette sier i dag på snap at hun ikke skal delta i diskusjonen her inne, men skal følge med......og så skal hun rapportere og løpe til moderatorene så fort hun ikke liker det som blir skrevet.....javel ja 😛 Ja, hun er flink til å gjøre både det ene og det andre…🤪 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 2. mars #1286 Del Skrevet 2. mars Skrottefar skrev (42 minutter siden): Mette sier i dag på snap at hun ikke skal delta i diskusjonen her inne, men skal følge med......og så skal hun rapportere og løpe til moderatorene så fort hun ikke liker det som blir skrevet.....javel ja 😛 Har ikke det blitt sagt x ganger før? 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 2. mars #1287 Del Skrevet 2. mars Nor skrev (3 timer siden): Ingen kjenner Mette bedre enn Trude 😎 Hva betyr dette? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coco88 Skrevet 3. mars #1288 Del Skrevet 3. mars QueenQ skrev (7 timer siden): Hva betyr dette? Mette hadde en bruker her inne hvor hun utga seg for å være Trude, dreiv å trollet rundt 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 3. mars #1289 Del Skrevet 3. mars Coco88 skrev (23 minutter siden): Mette hadde en bruker her inne hvor hun utga seg for å være Trude, dreiv å trollet rundt Det vet jeg. Ingen har vel glemt det! Jeg skjønner likevel ikke hva meningen med dette innlegget var. Er det humor fordi Mette er Trude? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anneisabell Skrevet 3. mars Forfatter #1290 Del Skrevet 3. mars ClusterOfGrapes skrev (11 timer siden): Er ikke i tvil om at Mette er et bra menneske. Men hun har da vitterlig vært svært aktiv her inne og også kritisert andre bloggere under brukernavnet Trude4. Har vært og vil være. Snappen kommer til å bestå. Trangen til oppmerksomhet veier mer enn de små ubetydelige kritikerne som hun nå ikke skal bry seg om. Da tenker jeg bud 1. Ikke les her inne, for å dra det med deg som et tema i snappen din 7 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ClusterOfGrapes Skrevet 3. mars #1291 Del Skrevet 3. mars Nor skrev (11 timer siden): De har brukernavn de som kritiserer henne og. Det må da kunne gå begge veier . Ingen kjenner Mette bedre enn Trude 😎 Men om det går begge veier så er vel alle like bra eller dårlige mennesker? Skjønner ikke svaret ditt til innlegget mitt, #1281 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 3. mars #1292 Del Skrevet 3. mars Anneisabell skrev (25 minutter siden): Har vært og vil være. Snappen kommer til å bestå. Trangen til oppmerksomhet veier mer enn de små ubetydelige kritikerne som hun nå ikke skal bry seg om. Da tenker jeg bud 1. Ikke les her inne, for å dra det med deg som et tema i snappen din Mette klarer nok ikke å gi seg nei. Hun har prøvd en gang før. Men tipper mulighetene for å tjene penger eller behovet for oppmerksomhet blir for sterkt. 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosetosta Skrevet 3. mars #1293 Del Skrevet 3. mars Håper Mette fortsetter med snappingen jeg. Tror hun har godt av den sosiale biten det gir henne. Og jeg syns det er koselig å følge henne litt kaotiske liv. Syns hun er behagelig å høre på, og virker som hun er ei god mor. Men at hun tar noen underlige valg er det ikke tvil om. Blir spennende å se om hun lander på bena ang dette med jobben. Håper det ordner seg for henne og at hun tenker seg om litt flere ganger før hun tar seriøse avgjørelsee igjen. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemy_87 Skrevet 3. mars #1294 Del Skrevet 3. mars (endret) Nor skrev (12 timer siden): De har brukernavn de som kritiserer henne og. Det må da kunne gå begge veier . Ingen kjenner Mette bedre enn Trude 😎 Hei hei Mette, hvor mange profiler har du egentlig her inne nå 😉😘 Endret 3. mars av Lillemy_87 4 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenQ Skrevet 3. mars #1295 Del Skrevet 3. mars (endret) Snublefot62 skrev (53 minutter siden): Mette klarer nok ikke å gi seg nei. Hun har prøvd en gang før. Men tipper mulighetene for å tjene penger eller behovet for oppmerksomhet blir for sterkt. Har ikke hun prøvd å gi seg flere ganger før? Jeg tror også hun ønsker å tjene penger på det. Hun fikk nok litt forsmak da hun drev blogg, og dengang var hun tydelig på at hun ønsket å tjene mer for å slippe å ta så mange nattevakter. Der var derfor hun bl.a meldte seg på influneserkurset til Anne Brith. Nå er hun i en enda verre situasjon, uten fast inntekt, så man vil tro desperasjonen er større. Endret 3. mars av QueenQ 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skruf Skrevet 3. mars #1296 Del Skrevet 3. mars Minipilla skrev (16 timer siden): Overraskede at en alenemor med ræva økonomi har en 40% stilling som sin drømmejobb. Det er ikke det at det bare er 40% stilling som er årsaken til at det er Drømmejobben, men det at hun kan jobbe hjemmefra med fysisk oppmøte bare en gang i uken som er grunnen til at dette er Drømmejobben. I realiteten vil hun jobbe mere enn bare 40% pga hun er ringevikar og tar vakter de helgene hun ikke har barna. Så sant hun klarer å strukturere dagene med hjemmearbeid QueenQ skrev (43 minutter siden): Har ikke hun prøvd å gi seg flere ganger før? Jeg tror også hun ønsker å tjene penger på det. Hun fikk nok litt forsmak da hun drev blogg, og dengang var hun tydelig på at hun ønsket å tjene mer for å slippe å ta så mange nattevakter. Der var derfor hun bl.a meldte seg på influneserkurset til Anne Brith. Nå er hun i en enda verre situasjon, uten fast inntekt, så man vil tro desperasjonen er større. Hun har flere ganger vært åpen om at hun ønsker å tjene penger på å være offentlig person. Det var nok ønsket om flere følgere som gjorde at hun i første runde, før hun tok en lang pause, stilte opp på intervjuer i avisa; både ang prosessen med å gifte seg med en yngre mann fra Tyrkia (hvis jeg ikke husker helt feil så hadde hun også et håp om at en tv- produksjon heiv seg på og lagde en serie/dokumentar rundt den prosessen fra de møttes, ble kjent, bryllupet i Tyrkia, å etablere seg sammen med ulike kulturer i Norge osv + hun var i avisen under pandemien med at hun som helsepersonell og i førstelinjen ikke ville vaksinere seg, noe det ble endel styr rundt pga helsepersonell var blant de første som ble massevaksinert pga pasientkontakt og de som jobbet med eldre og skrøpelige mennesker, og folk syntes det var uforsvarlig. I etterkant, etter at hun begynte med snap igjen så har hun moderert seg til at hun er ikke motstander mot vaksine mot covid; der var bare ikke riktig tidspunkt for henne akkurat da Selv om det er til tide litt lite filter nå også, så synes jeg hun gjør en bedre figur denne gangen. Bare det at barna ikke blir eksponert på samme måte som sist er veldig bra, og hun forsøker ikke å provosere like mye som sist hun var aktiv på sosiale medier for å få opp følgeskaren sin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vegglampe Skrevet 3. mars #1297 Del Skrevet 3. mars skruf skrev (2 timer siden): Det er ikke det at det bare er 40% stilling som er årsaken til at det er Drømmejobben, men det at hun kan jobbe hjemmefra med fysisk oppmøte bare en gang i uken som er grunnen til at dette er Drømmejobben. I realiteten vil hun jobbe mere enn bare 40% pga hun er ringevikar og tar vakter de helgene hun ikke har barna. Så sant hun klarer å strukturere dagene med hjemmearbeid Hun har flere ganger vært åpen om at hun ønsker å tjene penger på å være offentlig person. Det var nok ønsket om flere følgere som gjorde at hun i første runde, før hun tok en lang pause, stilte opp på intervjuer i avisa; både ang prosessen med å gifte seg med en yngre mann fra Tyrkia (hvis jeg ikke husker helt feil så hadde hun også et håp om at en tv- produksjon heiv seg på og lagde en serie/dokumentar rundt den prosessen fra de møttes, ble kjent, bryllupet i Tyrkia, å etablere seg sammen med ulike kulturer i Norge osv + hun var i avisen under pandemien med at hun som helsepersonell og i førstelinjen ikke ville vaksinere seg, noe det ble endel styr rundt pga helsepersonell var blant de første som ble massevaksinert pga pasientkontakt og de som jobbet med eldre og skrøpelige mennesker, og folk syntes det var uforsvarlig. I etterkant, etter at hun begynte med snap igjen så har hun moderert seg til at hun er ikke motstander mot vaksine mot covid; der var bare ikke riktig tidspunkt for henne akkurat da Selv om det er til tide litt lite filter nå også, så synes jeg hun gjør en bedre figur denne gangen. Bare det at barna ikke blir eksponert på samme måte som sist er veldig bra, og hun forsøker ikke å provosere like mye som sist hun var aktiv på sosiale medier for å få opp følgeskaren sin. Var det ikke hun selv som opprinnelig lagde tråd her inne om seg selv som blogger? Dette var da hun vurderte å dra til Danmark (?) for å bli alenemor og før hun møtte den tyrkiske eksmannen sin. 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 3. mars #1298 Del Skrevet 3. mars Vegglampe skrev (2 timer siden): Var det ikke hun selv som opprinnelig lagde tråd her inne om seg selv som blogger? Dette var da hun vurderte å dra til Danmark (?) for å bli alenemor og før hun møtte den tyrkiske eksmannen sin. Eneste jeg finner er denne tråden her: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skrottefar Skrevet 3. mars #1299 Del Skrevet 3. mars Og så har vi denne her hvor det ble spekulert i om trådstarter også var Mette, i tillegg til at hun selv deltok med brukernavnet "tenkerFORmye", men husker ikke om det ble funnet ut av......er jo en drøss med år siden jeg deltok i den tråden 😛 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vintermåne Skrevet 3. mars #1300 Del Skrevet 3. mars Skrottefar skrev (32 minutter siden): Og så har vi denne her hvor det ble spekulert i om trådstarter også var Mette, i tillegg til at hun selv deltok med brukernavnet "tenkerFORmye", men husker ikke om det ble funnet ut av......er jo en drøss med år siden jeg deltok i den tråden 😛 Se her ja- det hadde jeg glemt 😅😅 allerede på første side i tråden hopper hun inn og forsvarer seg - og kverulerer på andres meninger om henne 🥵 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå